Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjonrebel schreef:Hallo, ik ben pas in Tilburg komen wonen met mijn haflinger en omdat ik deze buurt nog niet zo goed ken ben ik op zoek naar gezellige leuke mensen om mee (buiten) te rijden. Rebel staat op Manege hooijen.
Ik hoop snel wat te horen!!
Groetjes marjon
vivumper schreef:marjonrebel schreef:Hallo, ik ben pas in Tilburg komen wonen met mijn haflinger en omdat ik deze buurt nog niet zo goed ken ben ik op zoek naar gezellige leuke mensen om mee (buiten) te rijden. Rebel staat op Manege hooijen.
Ik hoop snel wat te horen!!
Groetjes marjon
heej, waar woon je ergens in tilburg??? ik woon vlak bij tilburg en ik ken tilburg erg goed!!!
ik doe alleen niet mee aan buitenritten enzo.
rockey schreef:manege hooijen ligt vlak bij mijn manege (manege de gulle ruif) daar heb ik mijn paard gestald
ginger18 schreef:zoals je weet rijden ik rowie-lover en fleury ook in tilburg en meestal buiten. dus als je zin hebt om een keer te rijden bel ylona maar.
ga je zaterdag trouwens nog wel mee?
NiNa_14 schreef:ik woon in loon op zand ligt 10 tot 5 kilometer van tilburg af maar waar woonde je ergens
Josa schreef:Waarom ben je naar Tilburg verhuisd? Ivm studie ofzo?
Heb je het naar je zin in Tilburg? Ik ga volgend jaar ook op zoek naar een kamertje in Tilburg....alhoewel Oisterwijk bevalt me ook best hoor, moet je eens gaan kijken, terassjes zijn er ook gezellig en aantal goede winkeltjes wel...
fabske schreef:shiloh stitchie barbara8aug en ik wonen ook allemaal in tilburg. shiloh rijdt alleen geen paard meer maar dus nog meer bokkers stitchie barbara8aug en ik staan allemaal op dezelfde stal dus mocht je een keer buiten willen rijden dan mag je gerust mee hoor
het is alleen wel een stukje rijden van jou vandaan
steffiej schreef:ik woon in Sprang-capelle.. maar de paarden staan tijdelijk in Tilburg.. ga wel eens buiten rijden.. maar niet zo vaak..