Maaar oke...Afgelopen zondag vertrokken simoné, Ilse en ik vol geode moed naar de boktmeeting op Rosworld. Eenmaal op het station in Assen aangekomen dachten we: ja..en wie is arnoud nou? njah eerst maar fanatiek op zoek naar een wc, na 3x het hele station gezien te hebben hebben we er één gevonden.
Even later vonden we ook arnoud..nja liever gezecht: arnoud vond ons. Dat is ook een niet al te moeilijke opgave als je opzoek bent naar drie lachende tieners in paardrijkleding.
Toen we op Rosworld aankwamen kon ik gewoon niet geloven dat ik er weer was... echt raar.. met alle sneeuw, kale bomen, rode gezichten van de kou. En ja hoor daar zagen we Sandra na een half jaar. haar reactie was letterlijk met grote ogen; wat doen jullie nou hier???!!

na een poosje rondkijken verschenen de andere bokkers, allemaal even vrolijk handje geschut. Poosje daarna werden we op de paarden ingedeeld. En ja hoor.. Ik mocht op mn lieve BARRY!!! meteen rondspringen van blijheid

Nou de paardjes gingen we halen, en zoooo lief in wintervachtje gestoken!! poetsen, opzadelen, opstijgen, rondje rijden en hoppa naar buiten met die hap!
Boven in de saloon had blondy_love, oftewel:ilse, tegen me gezegt dat de kou wel mee zou vallen omdat het niet zo erg waaide. dus ik, die ook niet altijd al te positief is over een sjaal, dacht : okeee die laten we vrolijk hierboven. Nou k heb een wijze les geleerd: niet naar ilse luisteren!! GEVOELS TEMP WAS -10!!! en t waaide flink.... Altijd dus een sjaal om!
Nou t was super!! Ondanks de extreeeeme kou. de sneeuw zag er heel mooi uit, en de paardjes onder de sneeuw ook

Terug in de bak nog veel foto's gemaakt, die ik niet allemaal hier op bokt ga zetten dan word het wat te eenzijdig

Iedereen genoot nog even van een warm bakje chocomel of koffie. en natuurlijk ook warm voedsel een lekkere tosti, kroket ed. pompompom was lekker.
Eenmaal afscheid van alle mensen genomen en arnoud voor zn heen en weer gecross bedankt, renden we het peron op. waar (natuurlijk) onze trein voor onze neus wegreed. Enige optie toen: weer een bezoekje aan wc brengen en half uurtje in de kou wachten

de terug reis was iets minder druk dan heenreis maar wel net zo gestoord, met die foto's val ik jullie ook niet lastig

het drong echt nog niet tot me door dat we op rosworld waren geweest! nu *3 dagen later* begint het , bij het zien van de foto's van anderen, een beetje tot me door te dringen!
HET WAS GEWOON SUPER en zeker voor herhaling vatbaar.... maar dan als de zon schijnt!!

BARRY met wintervachtje!!

Blondy maakt foto op Blondy

blije blondy op boze blondy

Blije Simoné weer op Headline met grote hulp Sandra

Simoné en Headline klaar voor vertrek

Barry en ik ook klaar voor vertrek

follow the leader

Achteraanzicht: Nadieh op BP *Beaty Pearls* en Simoné op Headline

hele meute gaat het bochtje om

En het paadje op

De sneeuw komt nog :p wat is het gras nog mooi groen!!

En mijn geweldige uitzicht!

Hallo Grietje!!

Mooi plaatje van Simo en Headline...ahum alleen van Headline....simo nie zo charmant doen joh!

Nadieh en BP volgen op de achterhoede

bwahaha geweldig Arnoud op Princes!!!

Het mooie koppie van Headline

ook een foto van de stop...onze fantastische hunnebedden!

hahaha Barry wilde even genieten van dat groene voer onder zn voetjes.

Headline ook

Nog even een kiekje in de bak!! *één van de zovele

Gezellig nakletsen in de Saloon

hahahaha Tittel heeft lol!

Sanex is beetje moe, of zit te wachten op dr broodje kroket?

Arnoud maakt vrolijk foto's van wegduikende bokkers

Angelique reedt bij ons voorop en geniet nu van dr frikandel

en nog een blije foto van grietje en de snelheidsduivel
moeten we nog een keer doen!!!