De groep was een beetje uitgedund door o.a zieken, maar het was zeer geslaagd en super gezellig!
Nou een verslagje dan maar

Marloes was zo aardig om te rijden en nam joost, jochem en mij mee in de auto, en ik had de routebeschrijving, maar die klopte echt niet
*kortom we zijn om gereden* maargoed toch nog op eigen kracht gevonden
Omdat we niet van tevoren konden reserveren moesten we even wachten maar we werden netjes met 9 man om een ronde tafel gepropt
En natuurlijk had ik weer een paal tussen m'n benen
dus moesten we ook nog schuiven en moeilijk doen
Maargoed toen zaten we eindelijk had je weer het eeuwige dilemma over welke pannenkoek je wilt hebben
Maargoed ondertussen was het al een aardig kippenhok en werd er best gezellig over van alles gebabbeld
Niet eens alleen over paarden 
De pannenkoeken waren erg lekker
heerlijk zonder haren en annanas 
Daarna natuurlijk IJS
Daarna kwamen we er achter wat je wel niet allemaal met de versiering van je ijsje kunt doen
*zie verder foto verlsag*Tja na een ijsje heb je natuurlijk dorst
en nog wat gedronken, Sandra had alleen rare thee
Maargoed, de meeste mensen doen dit op het begin, maar wij deden op het einde een rondje met wie iedereen nou eigenlijk was
En heb me echt rotgelachen om de immitatie van Angelique van het konijn van Joost
, weten we dat Nina naast een hond en vissen ook een broertje heeft
, dat ik en jochem hyper zijn, joost niet zoveel praat
, angelique en frederieke elke keer een pokkeneind naar de knollen fietsen, dat Jochem bij Marloes hoort, sandra verhalen weet over de ex van Angelique, en dat esther naast vissen en een hond twee kinderen heeft én een man 
Kortom het was echt gezellig,
de volgende meeting wordt een voltige meeting op Indy
Deze keer hadden we wel de digi mee

Op de pannekoeken wachten

Jochem is nog niet helemaal wakker
Angelique en Frederiek wachten netjes tot esther ook een pannenkoek heeft
En esther berekend vast hoevel calorien die pannekoeken zijn 
Mijn pannenkoek
zónder haren en annanas
Foto spreekt voor zich he

Sandra en Nina

Esther overpeinst of ze nog wel een toetje kan nemen na al die calorien van de pannenkoek
lijken ze niet op elkaar
Kijk ze eens gezellig zitten
joost en jochem zoeken een ijsje uit

Je moet wat als je op je ijsje moet wachten

Ceck de golflengte

En nu komt het

wat kun je allemaal met van die stokjes met flierefantijnen *zo noemt sandrA ze* kunt doen

In je haar
Eehhhh als je ze bij elkaar stopt en beweegt krijg je leuke kleurtjes

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAmA3UThoW5hd2qMH2OfQVBj3sDBhWDnyLL8mtzoYE2UOFThpjLvZJW5GsSqxAwVTvHazV53WQzm2kH8FHd6dFWMRQl15*K4T0PxLoFgnQ/DSC01417.JPG?dc=4675511917853479584[\img]
Of je stopt ze bij marloes in de haren
*jochem zijn creatie*[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQCbAnMTD4W5hd2qMH2OfXQgnja7I7sYmzFRZo3ysP5KXq3OVKrrgaJhI09AX!mxNXPwo9EHVoSH8wz0Ej*iGqC!Lv3tz4FF2Xf4Ku6yMHM/DSC01424.JPG?dc=4675511917872345626[\img]
zie jochem trots kijken
Of je steekt ze in een bootje

Ahhhh waarom kijkt sandra zo sip

Ahhhhhh haar stokje met met flierefantijnen is overleden
Let vooral op het medelijden van Nina
jammer dat deze niet helemaal scherp is

En het is zoooo jammer dat je het geluid hierbij niet kan horen

Angelique doet het konijn van Joost na

*ligt weer dubbel*
Joost is een beetje verbaasd dat Angelique zomaar weet wat voor geluid er uit zijn konijn komt
En natuurlijk na het ijs nog wat drinken
)!" title="Koffie (of thee
)!" />