Mister Knol in de trailer.

Het was niet zo ver weg, na iets van 40 minuten kwamen we aan.

Help baasje, haal me eruit!
Röskur heeft ook een nieuw spelletje geleerd van Roofer. Namelijk het halster van de ander vastpakken. (hij heeft normaal geen halster om als hij los staat, dus het was even wennen voor hem dat ie eraan vastgepakt kon worden.

Roofer in draf. "Spelen?"

Helaas had ik geen filmpjes van Roofer die Röskur aan zijn halster vastheeft.

Toen wilden ze ook wel even lief tegen elkaar doen... En ze gingen heel lenig snuffelen.

Er waren momenten waarop je nog meer stond te denken van, "hoe zit het nou?"

Toen gingen we naar Arjanne (Merens) haar merensveulen Quinsie.

Quinsie!

Arjanne en Quinsie.

Ja, hmm, kriebel me daar!

Lekker door het hooi heen lopen, dat bevordert de smaak.

Toen we terug waren was Röskur zijn halster spoorloos, hij lag los in de paddock. Ze hadden dus vrolijk doorgespeeld toen wij weg waren.

Arjanne met Domi.

Roofer was vrolijk.

De trailer van Graas!

En weer Roofer & Domi.

Echte liefde...

Als we dan toch stil staan, merkt vast niemand het als ik door ga met Röskur aflebberen.

Zo'n lieve foto is dit!!

Dominique
Toen gingen we van start!

Graas!

Domi van achteren

Meer Graas
Toen heb ik mijn digi weggestopt en eigenlijk niet meer tevoorschijn gehaald. Ik zal ff kort verslag geven...

We waren met z'n 10en. We gingen een stukje draven. Maar al gauw werd duidelijk dat Ret's tempo en Graas' ruimheid niet voor alle paarden gold.

De terugweg hebben we weer samen gedaan vanaf het wekeromse zand en we zijn nog even langs het zandgat gegaan, dies ook erg leuk.

De terugweg hebben ik, Arjanne en Roofer ook via het zandgat gedaan, de andere helft van het zandgat was ook erg mooi, ik vind het een erg leuke omgeving, erg veelzijdig (bos, zand, heuvels, grasvelden, gratis marathon-oefen-voorzieningen die me te paard ook best komisch leken

Nog laatste foto van op de terugweg:

Voor de verandering: Roofer

Het was een beetje jammer dat de tempi niet helemaal goed bij elkaar pasten (en dat Rös op 't end zo'n dramkont was dat ie elke keer wilde draaien en schuren enzo >;) ) maar toch was het erg gezellig.