Nou viel dat gelukkig mee, maar vanmorgen werd er door de witte neerslag even gevreesd of het wel door zou gaan. Na een belletje richting rosworld ging het gewoon door.
Met mn verzorgstertje Tinet, xXGrietjeXx en vriendin zijn we naar Rosworld gegaan... een kopstoot ( dankjewel Saskia

Op het moment dat de paarden werden ingedeeld werd er door de meid die voorop zou rijden verteld dat Marjan ( instructrice, kampleidster etc ) had gezegd dat er nog een meisje zou komen met een enorme kwebbel, en dat ze daarmee de groep moest rijden.. ze heette Sanneke...

Marjan had gezegd dat ik op een prive-paard moest, ene Toran, dus Rex zat er voor mij niet in.
Toen mij gewezen werd waar Toran stond vroeg ik me af hoe groot Marjan dacht dat ik was.. wat een joekel van een knol !

Maar goed, knol opgezadeld, iedereen klaar en rijden maar.
Ik reed voorop met degene die de boel leidde, en daarachter de ijslanders en de westernpaarden. Toran vond dat hij wel een stuk harder mocht lopen dan de rest van de groep, dus dat leverde wel af en toe wat gaten op.
Ookal leek Toran een groot en stoer paard, op sommige stukken waren de bospaden nogal omgeploegd met wat stukken water en ijs.. dat was spannend, daar wilde Toran niet doorheen.
Bij het oversteken van de weg zou ik wel even voorop rijden, en de groep moest achter mij aan... ja dat had ik gedacht, het bospad aan de overkant van de weg was juist weer een omgeploegd hobbelig stuk met ijswater, Toran ging op de rem en het werd een gezellig hoopje paarden op elkaar

Wat verderop reden we op een pad met een weiland met schapen ernaast, Angeliqeu de groepsleidster riep nog dat we schaapjes konden gaan tellen maar daar had Toran geen zin in, die vond de schapen maar stom en parkeerde zich zijwaarts-achterwaarts, richting het prikkeldraad. Nog voor hij verder achteruit zou en het prikkeldraad in zou gaan gaf ik hem de benen en daar gingen we, in galop, gauw bij de schapen vandaan. Van achter hoorde ik roepen of ik hem wel hield : "JA hoor! " riep ik, maar ondertussen was ik wel mn beugel kwijt en was ik druk bezig mn teugels op maat te krijgen zodat ik Toran terug kon rijden. Een stuk verderop kwam ik tot stilstand.. stom peerd

Daarna geen Toran-etende dingen meer tegengekomen, wel werden ondertussen mijn tenen steeds kouder, brrrr
Op rosworld aangekomen Toran's benen nog even gecontroleerd voor de zekerheid omdat hij toch wel erg dicht bij het prikkeldraad zat, en daarna op het bevroren bospad wegcrosste, maar er was gelukkig niks loos ( dan had ik me mooi knullig gevoeld )
Daarna nog lekker koppie chocomel gehad, Tinet's benen ontwricht ( dr laarzen wilde niet uit ) en een broodje kroket naar binnen gewerkt.
Ik vond het erg leuk, heb me prima vermaakt, Toran vond ik een superleuk paard

Verder hadden we nog Tittel op Huggie.... ze hadden het ding beter Speedy kunnen noemen, misschien liep ie dan wat sneller

En Arnoud die houdt ervan Princess met leer te bewerken zodat ze later groen van misselijkheid zag

Oke, genoeg gebabbeld, hier de foto's!
Tinet op Black Lady
Arnoud op Princess, ?? op Sonata
Arnoud op Princess, toen wist ze nog niet dat ze zo misselijk zou worden van die jongen

Saskia op Rex, Grietje op Eagle, egel-kamelenpeerd
Ben-nou-alweer-dr-naam-vergeten op Blondie, ?? wederom op Sonata
Tinet op Black Lady, Grietje op Eagle, Saskia op Rex
Foto's van buiten plaats ik in willekeurige volgorde, ik zou niet weten wie wie is, dus noem maar even op wie je reed dan weet ik het weer
Allemaal even zwaaien naar mama!!

Even stoppen bij het Hunebed
Toran en ik deden even een plaspauze in de bosjes ( lees: Ik kon de rem zo snel niet vinden dat we vóór de bosjes stilstonden

Hier was Toran nog lief, maar daar achter om het bochtje stonden de Toran-etende shoarmaballen

Helemaal heel werd de rit weer vervolgd

Beetje wazige foto, maar wilde 'm wel plaatsen vanwege de maffe kop van Eagle

1 champignonnetje, tralalalala! 2 champignonnetjes, traaaalalalalala!!

Angeliekje wilde niet op de foto, flauw mens
Bijna weer op Rosworld
Geen idee waarom ik hier kijk alsof Toran rijp is voor de frikadellen, maar goed, laten we het erop houden dat ik gewoon niet zo'n vriendelijk gezichtje heb

En nog een laatste plaatje voor het afstappen, nadat Toran en mijn schoen nog weer nader kennis gemaakt hadden
Zo! Dat was mijn verslag en foto's, het was een stevige pil om dr doorheen te komen, maar zo heb je nog eens wat te doen