Miniboktmeeting: Soesita meets Winddancer ;-)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

soesita

Miniboktmeeting: Soesita meets Winddancer ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 20:04

Vandaag is het dan eindelijk gelukt; nadat Winddancer me had gePB'd met de vaststelling dat we in elkaars buurt zitten en er elke keer iets tussen kwam, hebben we elkaar voor het eerst gezien. En wat mij betreft niet voor het laatst, want ik heb een leuke namiddag gehad Cool

Om 14.00 was Winddancer bij mij om kennis te maken met Aramis. En omdat stalgenootje Steffi door het gure weer toch niet zo veel zin had om te rijden, kon ik haar pony Gipsy lenen en konden we samen een ritje maken. Waarmee het bewijs geleverd is: paardrijden verleer je niet! (Helaas is de bewijsfoto mislukt Verdrietig )

Het is een fijne rit van 1,5 uur geworden. We waren net op tijd terug, want toen begon het weer te sneeuwen.

Winddancer is dus de eerste Bokker die ik "live" heb leren kennen. Misschien zijn er toch nog Bokkers in de omgeving (Aken - Vaals - Vijlen) die er volgende keer bij willen zijn?

Winddancer

Re: Miniboktmeeting: Soesita meets Winddancer ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 07:48

Aaaaah, is de foto mislukt Verdrietig .

Was super gezellig!

Ik moet zeggen dat na 6 jaar niet meer op een paard te hebben gezeten de spierpijn meevalt.

Of ja, meevalt, helemaal geen spierpijn Haha! ! Wel ongelooflijke pijn in mijn kont Bloos .

Aramis is zo lief Lovers .

Voor herhaling vatbaar Haha! .

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 09:30

klinkt leuk Haha!
wel jammer dat de foto is mislukt!

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 12:13

Hihi, ja het was echt leuk!

@Winddancer: goed dat die spierpijn zo meevalt. (Maar pas op voor wat ik verteld heb van die tweede dag erna Clown )
Dit doen we inderdaad zeker nog eens over, maar ik vind dat de volgende meeting dan bij jou is, want ik wil Winddancer ook wel eens leren kennen Pling

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:55

soesita schreef:
@Winddancer: goed dat die spierpijn zo meevalt. (Maar pas op voor wat ik verteld heb van die tweede dag erna Clown )

Ik hoop het niet, maar ik begin mijn benen nu steeds meer te voelen Bloos .

Citaat:
Dit doen we inderdaad zeker nog eens over, maar ik vind dat de volgende meeting dan bij jou is, want ik wil Winddancer ook wel eens leren kennen Pling

Natuurlijk!!! Wordt dan alleen geen lekkere buitenrit, maar eventueel een wandelingetje Haha! .