MEeting OMg. Arnhem!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty_yana0

MEeting OMg. Arnhem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 19:19

Heey bokkers!
Ik was eens hier aan het rond kijken.. maar ik zie allerlei meetingen in het noorden enzo van Nl.. en dat is voor mij en andere te ver .. aangezien ik ook nog rekening moet houden dat ik een pony/ paard moet huren daar in de buurt als dat kan!

Dus zijn er misschien nog mensen omg Arnhem die een leuke rit willen maken op de veluwe ofzo.. (als je daar paarden kunt huren Bloos )
Of ergens anders.. Zodat er mensen met eigen paard kunnen komen en mensen zonder eigen paard!

Datum en alles spreken we dan nog wel af met ze allen! (Als er iemand mee doet!) . Dus mensen meld je dan zodat we wat dingen af kunnen spreken ! *LOL*

Fredt

Re: MEeting OMg. Arnhem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:23

viewtopic.php?f=16&t=324244

Das volgende week zondag Knipoog

Verder, sta ik met de paarden aan de rand van de Veluwe. En wil k best x met jou een rit maken ofzo Lachen

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 19:25

Fredt schreef:

Verder, sta ik met de paarden aan de rand van de Veluwe. En wil k best x met jou een rit maken ofzo Lachen

Ja daar had ik al gekeken maar ik dacht dat die niet meer klopte en dat dat al gewees was omdat die in november ofzo gestart is en de datums waar ze het over hadden enzo!

En wat die rit betreft lijkt het me wel leuk!
Maar heb je bij zoiets een ruiterbewijs nodig om een paard te kunnen huren? Bloos
Misschien dat nog meer mensen mee willen ! *LOL*

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:01

Beauty_yana0 schreef:
Fredt schreef:

Ja daar had ik al gekeken maar ik dacht dat die niet meer klopte en dat dat al gewees was omdat die in november ofzo gestart is en de datums waar ze het over hadden enzo!

Maar heb je bij zoiets een ruiterbewijs nodig om een paard te kunnen huren? Bloos

Nee, het is volgende week zondag dus! Dus als je zin hebt om mee te gaan, vooral doen !

Ik zou niet weten waar ze paarden verhuren hier in de buurt. Dus ik zou ook niet weten of je je ruiterbewijs daarvoor moet hebben. Maar het lijkt mij wel waarschijnlijk.
Probeer eerst anders eens uit te zoeken waar ze paarden verhuren in Arnhem omg.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 16:11

Beauty_yana0 schreef:
Fredt schreef:

Nee, het is volgende week zondag dus! Dus als je zin hebt om mee te gaan, vooral doen !

Ik zou niet weten waar ze paarden verhuren hier in de buurt. Dus ik zou ook niet weten of je je ruiterbewijs daarvoor moet hebben. Maar het lijkt mij wel waarschijnlijk.
Probeer eerst anders eens uit te zoeken waar ze paarden verhuren in Arnhem omg.
[/quote]
Ja, ik wil opzich wel mee maar ik heb dus geen paard Bloos Huilen Vingers aflikken
Ik kijk wel even op internet of ze paarden daar verhuren *LOL*
[/quote]

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:13

Anders moet je maar eens even rondbellen naar manege's in Arnhem (Schaarsbergen ). Ik weet dat ze bij ons op stal niet zo moeilijk met de paarden zijn, maar ik weet niet of ze ze ook echt verhuren. Gewoon even bellen zou ik zeggen Lachen