ik wou graag weten waat je het beste heen kan op ponnykamp, nou ja waar het heel leuk is.. dus is mijn vraag weten jullie en leuke adres voor ponnykamp??
Ik ben een paar jaar geleden naar fjordenpaard geweest. (in drente) Het was keigaaf! Geen lessen, gewoon elke dag lekker buitenritten maken www.fjordenpaard.tk En neej ze hebben echt ook heel veel andere rassen hoor
je moet egt naar de bongerd gaan leuk kamp leuke leiding en hele mooie omgeving. Veel verschillende paarden enzo... www.manegedebongerd.nl Er staan bij de club ook foto's van de paarden en neem een kijkje in et gastenboek.
rosworld is echt super leuk je kunt daar ok je eigen paard meenemen en vanaf 12 jaar is er ok westernkamp rosworld ligt in zeijen (drenthe) www.rosworld.nl
weet ik haha.... bij de besmanninck hoeve kan je ook je eigen paard meenemen, maar daar rijd je wel op ijsjes dus dat is juist heel leuk om eens te proberen! (ik weet trouwens niet of je als je een ander ras als ijs hebt ook mee kan nemen... gewoon 's even informeren!)