nou, vrijdag ochtend eerst opweg naar Deventer, waar ik naar Robin ging kijken. Eindelijk daar aangekomen naar Robin's stal gelopen, hij was echt heel vrolijk daar. Losgelaten in de buitenbak en hij liep alleen maar met zn oortjes naar voren, te hinniken en lekker te rennen en spelen. Werd er best gelukkig van om hem zo te zien!

Toen zijn we naar Apeldoorn gereden! Was best wel zenuwachtig, want ja ik zou er 3 nachtjes blijven, hè.

Aangekomen bij de flat van Jessica kwamen we er achter dat er helemaal geen lift was. "hee waar is de lift nu?"hmm, die was er dus niet en we moesten naar de hoogste verdieping lopen met mn koffer en al mn spullen.

Oke, we moesten het een na laatste huis hebben dus helemaal naar achter gelopen en aangebelt. *bibber bibber* was best wel zenuwachtig.

Het was heel leuk allemaal.
's middags kwam Dorine_81 ook even langs, die de volgende dag jarig was.
Dat was ook heel gezellig! Beetje gekletst enzo.
Toen kwam 's avonds Dorée nog langs, met papatjes!

Toen zijn we eerst naar Obsession's stal gereden. Echt zwaar mooie stallen daar.

De volgende ochtend weer opgestaan, 1 oppaskindje van Jessica was er nog, en die werd rond een uur of 1 opgehaald. Daarna meteenin de auto gestapt en naar rotterdam gecrossed. (doree was ondertussen ook alweer aangekomen bij jes) we gingen naar tentenkamp.

Jessica en Dorée wilde heel stout doen.. Ze wilde eerst bij de hoofdstellen bij een hele dure het kaartje eraf halen en van een goedkopere het kaartje aan het dure hangen. }> Tsk, stoute dorée en jessica! }> En hetzelfde bij de bandages.. het prijsje van 2 bandages op 4 bandages geplakt. Jammer genoeg was dat niet gelukt en belandde we op het politiebureau.
Nee geintje.

Toen zijn we naar de Mac Donalds gegaan in Rotterdam. Waar Doree heel grappig was met het drinken (gooide ze dus op de grond, stond al bij kippenhok) en waar Damian sjans had met een heel lief meisje. (even voor de duidelijkheid, damian is pas 16 maanden ofzo, toch jes?)
Nou, in ieder geval, het meisje kwam steeds voorbij rennen en ze keken elkaar heel verliefd aan steeds! Echt cutie!

Nou, toen weer naar Apeldoorn gereden. Onderweg naar Apeldoorn begon het super hard te sneeuwen, we waren toen nog in Rotterdam.
Toen we eindelijk in Apeldoorn waren lag er dus super veel sneeuw en het sneeuwde nog steeds!
Er kwam veel twijfel of we nog wel moesten rijden met Obsession, want we moesten over de weg met hem naar de binnenbak..
Overlegt met Nonnie en Prisca (geloof ik?) op MSN en we hadden toch besloten om het te proberen. Obsession gepoetst en opgezadelt en gaan rijden!

Toen weer terug naar stal en Obsession in de stal gezet en naar huis gegaan. Gaan BOKKEN

Met Dorée afgesproken dat we de volgende ochtend om 9 uur naar de ughelse berg gingen (ofzoiets?) om te sleeën!
Volgende ochtend werd ik wakker om half 11.

"Huh? We zouden toch om 9 uur gaan sleeën!?" ja dorée kwam wat later ofzo, omdat de sneeuw er vanmiddag nog wel zou liggen! Er was ondertussen nog meer bijgevallen en er lag al een cm of 25!

De wegen waren helemaal dicht doorde sneeuw maar toch aangekomen bij de ughelse berg. Daar is die foto op ITP nog genomen, er komen er vast nog wel meer.

Nou 's middags zijn we wat gaan eten, jaja.. patat!

Lekker gepoetst en opgezadelt. En gaan rijden.. Hij was wel wat minder vervelend als gister. Nou ik er nog even op gegaan maar ik vond hem de dag ervoor lekkerder rijden haha, nouja mn zit was de dag ervoor beter? (vreemd..) ik zat steeds automatisch een beetje naar voren. Maargoed.
Toen hebben we nog wat foto's gemaakt van Jes op Obsess en mij op Obsess. Obsession is echt een prachtbeest.. eerlijk waar.

Toen zijn we nog 2 films gaan huren, Costa! en The Gift.
En nog pizza's gaan halen, waar doree het gesorteerd wilde. Ze wilde dus (al eerder over gehad op kippenhok) niet in 1 hap ham en salami proeven.

Naar huis gegaan en eerst Costa! gekeken. Echt een gave film.

\Dus maargaan bokken!
De volgende dag afscheid genomen van obsession!

Ik mis Jessica (oke oke en dorée ook een beetje!) wel heel erg hoor!

In de voorjaarsvakantie ga ik er weer naartoe, en in de zomervakantie weer, als het goed is.

Ik moet nu naar huis (ben nl. niet thuis)
dus alles wat oik vergeten was zeg ik nog wel.