aniek(vasco) had foto's gemaakt en als die erop waren zou ik wel even een verslag maken want sommige foto's moet ik toch even mijn reputatie hooghouden
ik kwam daar en zie ineens een dwergje voor me staan
ik had haar heel anders voorgesteld eerst was het zo van hoi en zeiden we nog niet veel maar later brandden we wel los
we gingen eerst even bij de paardjes kijken en was meteen verliefd op wanda haar haflinger wat een manen.
daarna gingen we volgens mij nog even naar binnen en zij belde jolanda(nora) op en die zou ook komen!
wij gingen weer naar de paardjes en daar komt weer een dwerg aanlopen dit keer jolanda!
toen gingen we poetsen (ik heb heel lang de manen gekamt,vond ze zo mooi) ik mocht op wanda en aniek ging op zedra het krengetje
en jolanda moest lopen
we gingen een heel eind lopen want jolanda ging shadow een heel lief shetje ophalen!
heel eind gestapt
nee hoor was wel leuk!
waren we bij het weiland van shadow en daar was me toch een mooie omgeving!
voordat we bij dat weiland waren moesten we eerst over een brug boven het spoor langs en ook nog over een brug over de snelweg(ach ja als je eenmaal bezig bent)
we waren daar en die omgeving ik wou er wel blijven!
was een heel mooi bos alleen het was te hard dus gingen we er niet heen toen jolanda shadow had gingen we weer terug maar in zo'n lang stuk moet je wel even je paardjes bijtanken he?
dus we gingen even naar de BP en hebben onzelf ook even bijgetankt met een paar snoepjes
bij getankt en al gingen we weer verder.
ik moest even mijn paar snoepjes stuntelend opeten onder het rijden maar ik heb het gehaald!
zedra vond eigenlijk wel dat ze even gebruik kon maken van stuntelige aniek die snoepjes zat te eten dus die ging mooi rechtdoor in plaats van linksaf!
de kleine tut
uiteindelijk besloot zedra om toch maar met ons me te gaan!
eindelijk zijn we thuis dacht wanda maar nee wanda moest voorbij haar huisje stappen.
nou oke even rusten dan maar!
marije had ook welles een plaspauze nodig
eenmaal iedereen weer opgestapt gingen we voorbij het huis!
wanda waarom ga ik die kant op?
naja dan moet het maar he?
we gingen even naar een zandpaadje en gingen lekker galoperen.
naja jolanda zedra shadow en aniek hadden andere gedachten die hadden zin om te racen.
wanda en ik hielden liever van vliegen en lekker rustig galopje!
3 keer of zo op en neer gevlogen en toen moesten we toch maar even gaan rusten.
thuis even wanda dekentje over gedaan!
en daar zaten de drie tutjes aan de tafel even wat chips gehad en wat drinkjes en alledrie dames hadden toch wel even zin om nog een rondje te rijden dus gingen ze maar! een heel klein stukje gedraaft wanda en ik en nog even gepraat en gestapt n toen hadden we beide wel genoeg!
weer chips gehad(ben geen veelvraat )
en toen zei de moesje van aniek dat mijn papa weer kwam!
ik zei dat ze hem wel weg mocht sturen.
maar het was al te laat hij was al binnen!
ik moest hem natuurlijk even laten zien wie mijn grote liefde was (wanda)
mijn pa is een kletskous dus kon ik nog een kwartiertje knuffelen met wanda!
toen moesten we toch echt naar huis
maar 1 troost ik ga wanda nog vaker zien want aniek en ik gaan vaker naar elkaar toe!
dit is het verslag van de boktmeet aniek maakt vast ook nog wel 1 alleen dat moet je aan haar vragen