wie gaat er naar de hengstenkeuring van de new forest?? op 16-2??? wij gaan ook!! met onze hengst Oosterbroek Yago!!
gr linda
marijke*
Geplaatst: 05-01-02 23:14
Ikke heel misschien, maar ik zou Nouska's papa eigenlijk wel eens in levende lijve willen zien!!! En ja nog een heleboel andere pony's eigenlijk ook!!
gr.marijke
D. Kay
Geplaatst: 06-01-02 22:12
Wij gaan ook , maar dat wist je al !!! Met onze hengst Diogenes Kay !!! Waar je mij kan ontmoeten ? Overal in de buurt van mijn hengst ! Dus, ..... , misschien tot in Ermelo !!! Oh ja , geluk aan iedereen die meedoet aan de keuring . Moge de goede hengsten ( opnieuw ) goedgekeurd worden !!!
liberty
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 23:20
hoii,
mij herken je aan: 1 pet met stal sintels 2 trui van sintels 3 bodywarmer met sintels Aan alles dus!! En bij Yago natuurlijk!!!
gr linda
D. Kay
Geplaatst: 13-01-02 19:16
En mij herken je aan ...... ........ nou ........... ............ euhm .......... ............. euh ............ ...... .................. 1°) een zenuwachtige blik ( voor het rijden ) ................................2°) een rood hoofd ( na het rijden ) ................................3°) een lach op mijn gezicht ( als Kay opnieuw is goedgekeurd ) .................................4°)een zwarte hengst ( Kay natuurlijk ) .................................5°) de folders van Kay ( reclame ) .................................6°) een meisje met kort blond haar , blauwe ogen , klein en slank ( ik natuurlijk !!!! )
liberty
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 20:50
hihihihi, nou ik herken je wel!!!! grapje Ik vindt altijd iedereen!!!
gr Linda
D. Kay
Geplaatst: 14-01-02 17:16
Nou , ik weet niet of je mij wel zou vinden al ik Kay niet bij me had . Is namelijk moeilijk tussen al die mensen hé Veel zoekplezier in ieder geval !!! Ik zal wel zien of ik jou vind En anders vraag ik aan iemand van Sintels : Is Linda hier ergens ? En dan vind ik je wel !!!
liberty
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 17:39
ik vind meestal wel iedereen, kan een paar uur duren, hihihi Ik weet niet hoe laat wij erzijn, misschien hebben we nog een wedstrijd. is nie zeker!!