Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TiNa_JoinTy schreef:Valt er in hhwaard dan eigelijk wel leuk te rijden...
annuh schreef:ik wil misschien wel mee.. hangt er beetje vanaf wanner, welke dag en of ik dan Amke mag doen.. en wie r mee gaanik sta wel helemaal aan de andere kant he van heerhugowaard maar ja, dan hebben jullie iets om heen te rijden
annuh schreef:topic zakt zoals gewoonlijk weer wegniet meer mensen die mee willen..?
ittheclown schreef:hoihoi iedereen ik wil ook graag mee mijn paard staat op de frik vlakby mandy(lilaprali)
het lijkt me mega leuk om een rit te doen
ik hoor wel waneer en hoe en waar iedereen staat
ittheclown schreef:ittheclown schreef:hoihoi iedereen ik wil ook graag mee mijn paard staat op de frik vlakby mandy(lilaprali)
het lijkt me mega leuk om een rit te doen
ik hoor wel waneer en hoe en waar iedereen staat
o ja waar staan jullie allemaal in heerhugowaard iemand in de buurt nog iemand in de buurt van de frik??
en wat voor paardn hebben jullie dan van mandy weet ik het wel
ik heb een kruising fries kwpn.
annuh schreef:Manege Molendijk zit in heerhugowaard, maar daar kun je geen paard lenen om buiten te rijden.. misschien kun je een paardje van lailapri lenen?
ilsjuh schreef:Ilse gaat er nog even over slapen...beetje mensen schuw...![]()
![]()
Zijn nog niet echt veel mensen die mee gaan he?
ShEtLaNdUrZ schreef:ik wil ook wel mee !!
Dolce kan alleen niet zo heel lang want, ze heb niet zoveel conditie en is ook oud.. maar, ik zou wel kunnen stappen en doen wat ikw il maar, zodra Dolce moeier word dan stap ik wel gewoon