De bedoeling was dat we een buitenrit zouden maken, ik op Jurga en zij op Harald, maar het was daar in Lunterencity spekglad en er ligt veel sneeuw, dus dat ging niet door!
, maar evengoed een ontzettend leuke daggehad!!!Ik zou eerst met de trein komen, maar mijn vader wilde mij brengen hij vond het niet zo'n goed idee alsik met de trein zou gaan, dus hij bracht mij! om 9.15 was ik al bij Ilona, terwijl we 9.30 uur hadden afgesproken en Iloon stond nog onder de douche!
daarna moest zij nog ff eten (oooooh Ilona!!!!)
, toen hebben we ff wat foto's beken van Jurga en mijn meegenomen foto's (een ontzettende berg). Uiteindelijk gingen we naar Jurga..... het is echt spekkieglad bij haar, maar we waren er! Zo maarze is wel eenkennig hoor, maar wel heel stoer!! Echt een leuk paard..... en die Harald ik kan helemaal dubbel liggen omdat paard, zo'n macho/patser paard is dat!!! Maar wel ontzettend gaaf!!!! Nou Iloon nam Harald mee naar de wei, en ik zou Jur wel nemen... Iloon liep voorop en Harald iedere keer omdraaien ''Jur.... waar blijf je nou, je komt toch wel achter mee aan????'' Echt leuk!!! Nou ze waren niet echt actief daar in de wei!!!
Maar Jur verkocht eerst Harald een mep!!!! wat een *Bitch* kabn het toch zijn!!!
Maar Miss Jurga ging eerst ff rollen, Harald stond geamuseerd toe te kijken, en toen Jurgje klaar was en weg liep ging Harald op datzelfde plekje door de knieen, om eerst de ene kant ff lekker te rollen en om vervolgens op te staan en de andere kant nog even te rollen!
Gek paard!!! Das nou ware liefde!!!
. Daarna zijn we naar de konijnen gegaan, om water te geven. En kwam Ilona tot de ondekking dat het konijn links onder dood in zn hokje lag!
, zn naam was ze even kwijt, maar het was iets van speedy of zo!!! (ik weet het ook niet meer!). Nou toen de konijntjes klaar waren, weer naar Jurg en Harald gegaan en uitgemst en ze in de wei gezet! Jur is echt een leuk paard! Wij weer op de fiets naar huis..... ik voelde me steeds slapper worden en moest ff stoppen onderweg.... ik werd dizzy en zag steeds minder!!! (zeer bekend verschijnsel bij mij!!!) We zijn toen na 5/10 minuten weer rustig verder gaan fietsen en uiteindelijk weilig bij Loontje thuis gekomen!!! (als ik in de kou ben en ik doe niets krijg ik dat! Ik moet bezig zijn in de kou!) Daar weer opgewarmd en ff lekker gegeten!!! smiddags zijn we lekker gaan kletsen en een heleboel hengstenfolders van houderijen en fokkerijen gaan bekijken! Was best grappig... ''ik vind deze hengst ook super..... ja ik ook!!! we kwamen erachter dat we volgens mij toch wel dezelfde smaak hebben!!! Toch Iloon???
We hebben ook leuke plannen zitten maken
De middag vloog om, mn paps gebeld en om half5 was tie erweer en ik ben net thuis! En het was echt heel gezellig!!!!!
Helaas kan Ilona niet reageren, haar computer is gecrasht!!!! duz vandaar!!!!
Iloon Bedankt!! (als je het op de een of andere manier leest!!!!
)
.