Ik zou eerst met de trein komen, maar mijn vader wilde mij brengen hij vond het niet zo'n goed idee alsik met de trein zou gaan, dus hij bracht mij! om 9.15 was ik al bij Ilona, terwijl we 9.30 uur hadden afgesproken en Iloon stond nog onder de douche!

Wij weer op de fiets naar huis..... ik voelde me steeds slapper worden en moest ff stoppen onderweg.... ik werd dizzy en zag steeds minder!!! (zeer bekend verschijnsel bij mij!!!) We zijn toen na 5/10 minuten weer rustig verder gaan fietsen en uiteindelijk weilig bij Loontje thuis gekomen!!! (als ik in de kou ben en ik doe niets krijg ik dat! Ik moet bezig zijn in de kou!) Daar weer opgewarmd en ff lekker gegeten!!! smiddags zijn we lekker gaan kletsen en een heleboel hengstenfolders van houderijen en fokkerijen gaan bekijken! Was best grappig... ''ik vind deze hengst ook super..... ja ik ook!!! we kwamen erachter dat we volgens mij toch wel dezelfde smaak hebben!!! Toch Iloon???

De middag vloog om, mn paps gebeld en om half5 was tie erweer en ik ben net thuis! En het was echt heel gezellig!!!!!
Helaas kan Ilona niet reageren, haar computer is gecrasht!!!! duz vandaar!!!!
Iloon Bedankt!! (als je het op de een of andere manier leest!!!!