Kim is 1 van de meiden die mij mee helpt met de paarden. Ze is eind december 14 jaar geworden. Ik wilde haar iets leuks voor haar verjaardag geven en dat had natuurlijk te maken met paarden. Dus wat had ik bedacht. We gaan met zijn 2en kennis maken met IJslanders. Beetje rondgekeken en toen viel mijn keuze op www.virkinu.webhop.net. Laat dit nu net de stal zijn van Virkinu (bokker). Erg toevallig en leuk natuurlijk. Ze woont heel leuk en knus met haar vriend op een super plekje in Bourtange. Ze begint nog maar net, dus het is lekker kleinschalig.
We zijn er afgelopen zaterdag naar toe geweest. We kregen veel uitleg en informatie. Ook hebben we op 2 verschillende IJslandse paarden gereden. Het was heel erg leuk en we hebben er veel van opgestoken. Kim zat er het hele weekend vol van. Helemaal mooi was het dat we ook nog leuke foto´s meekregen om gelijk te laten zien thuis. Als mijn foto´s ontwikkeld zijn dan zal ik ze even proberen hierbij te zetten. Binnenkort komen er ook een paar op www.virkinu.webhop.net te staan.
Het was voor ons een hele leuke dag en ik vind het wel grappig dat we bij een mede bokker geweest zijn.