Sligo Trail in Ierland.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Sligo Trail in Ierland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 01:35

Ik ben op zoek naar 1 tot 3 mensen die samen met mij volgend jaar (onder voorbehoud) in mei de Sligo Trail in Ierland willen rijden:

http://www.adventure-on-horseback.com/sligotrail.htm

Het is een route door Sligo heen van 7 dagen zonder begeleiding en op je eigen tempo. Kijk de site maar even door.

Ik ben op zoek naar 1 tot 3 mensen die net als ik kunnen genieten van de omgeving en uren stil kunnen zijn (ik doe dit voor mijn rust Knipoog ) en al heel wat jaartjes rijervaring achter de rug hebben dus ook tegen een flinkeracepartij kunnen.
Ikzelf ben tegen die tijd 21 jaar en ik ben op zoek naar mensen van ongeveer dezelfde leeftijd Lachen.
Ja, ik weet het, ik stel veel eisen, maar ik denk dat dit toch wel DE ingedienten zijn voor een perfecte vakantie voor mij Knipoog.

Voor mensen die willen weten hoeveel het ongeveer gaat kosten:

Sligo Trail All In: 745 euro in Mei (de droogste maand van het jaar)
Vliegen A-dam naar ierland met Easyjet 70 a 100 euro.
Dan van Belfast of Dublin naar Sligo afreizen met de bus of trein is zo rond de 20 tot 50 euro.
Ga er dus maar van uit met wat extratjes dat je zo'n 1000 euro kwijt bent.
Nou, mensen met interesse?
Voor degenen die serieus interesse hebben, en die voldoen aan mijn grillen Extreme duivel misschien kunnen we eens meeten!

-dat je een rustig persoon bent vind ik echt heel erg belangrijk!-

En voor degenen die dit ook willen doen Knipoog maar niet mee willen rijden of wat dan ook, ik wil best helpen met meer info hoor voor een eigen rit!

Groetjes Tessa.

batje

Re: Sligo Trail in Ierland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 02:09

Klinkt heel verleidelijk. Op de site staat alleen dat het niet all incl is, dus dat je maaltijden er nog bovenop komen.. dan tikt het redelijk aan..
Wil je alleen deze trail of sta je evt nog open voor andere soortgelijke mogelijkheden?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 02:42

Ik sta zeker nog open voor andere opties Lachen kom maar op, en om terug te komen op wat je zei in het andere topic, tsja, ik ben gewoon heel rustig van aard en wens ook dat mensen om mij heen dat ook zijn, en toen ik dit topic plaatste wist ik nog eigenlijk niks van nieuwetijdskinderen af hoor, is pas iets van de laatste 2 weken, dus het is gewoon wie ik ben Knipoog zeker in het geval van een trail waarbij je een week lang met elkaar opgescheept zit, ja ik weet het, ik ben erg veeleisend, maar ik denk dat het anders voor beide partijen geen leuke vakantie gaat worden.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:46

Oef Sligo is echt heel mooi, ben er al 3x geweest, maar veel succes met je trektocht, de omgeving is echt heel mooi.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:12

Wat ben je van plan om naast het rijden te gaan doen?

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:11

k ben van plan om deze zomer rond te trekken met paard, vorig jaar polen gedaan en dit jaar op zoek naar iets anders... eventueel met eigen paard of niet..
wie weet...?
oh ja ik ben bijna 21 en vrij rustig Haha!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 00:06

Ik zit wegens geldgebrek in dubio, maar wilde even als tip geven dat er 26 en 27 en Ierse vakantiebeurs wordt gegeven. 27 in Amsterdam, 26 geloof ik in Den Haag.. Kan altijd handig zijn Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:51

ooh die wilde ik ook gaan doen met met nichtje! tot we erachter kwamen dat het alles inclusief op 1500 euro per persoon uitkwamen voor 8 dagen....
Ben erg jaloers Boos! ik wilde het zo graag...