Om half 8 kwamen wij aan dat zijn Akerna, mike en moi.
Nonnie + vriendje waren er al en dat werd al snel erg gezellie!
Niet lang daarna kwam Karin, lautje en de bart eraan.
Het was nog even wachten op de rest voordat maarten zijn kado van de boktafdeling uit mocht pakken.
Prisca en joost waren er ook en na een half uur kwam marco binnen strompelen.. ik ben een trendzetter met mijn enkel en hij dus een meeloper

Maar goed een boel drankjes en heel veel gezelligheid later gingen we rond 1.15 richting maarten's place.
Wat woont hij daar geweldig met zijn ouders zeg wauw...

Nouja weer een boel lol en drankjes later ging ik met Prisca en lotje (zep) naar de sauna (jawel om 4 uur 's nachts)
Het zwembad was namelijk helaas bevroren.Was echt heerlijk maar pris en lotje zijn echt opperzweet god want ik hield het niet erg lang uit. pffff wat een hitte.
Uiteindelijk om 5 uur richting bed gegaan een orgie bezig was.

even gelegen toen toch maar naar beneden want het gelul van joost was niet te volgen.
Daar een super lekker kaasbroodje van de broer van maarten gehad en om 6 uur maar weer een poging gedaan tot slapen om half 8 weer wakker even liggen draaien en toen marco en renate pesten.. nouja die waren als enige nog steeds wakker. Op naar beneden wa kwika en maarten zaten die maar helemaal niet naar bed waren gegaan al had ka een bankbed gemaakt.
Na een super lekker ontbijt zijn wij tegen 11 uur weer naar Apeldoorn vertrokken joost was toen nog geen eens wakker

Maarten het was top echt onwijs gezellie en marco sterkte met je ODOE
hugz Nimmie