dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tittel

dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 14:58

Het leek me leuk als er meer mensen zijn die zin hebben om binnenkort een dagje in het weekend naar Rossworld te gaan. Ik heb zelf nog geen ervaring met western rijden en dit leek me wel een leuk idee. Het is voor een hele dag (les + een rit) voor 50 euro. Anders kijk ff op hun site.
Zo kan ik gelijk wat mensen leren kennen die hier ook op bokt zitten. Wellicht kunnen we samen carpoolen.

Lijkt je dit wat? Laat het me dan ff horen.

Groetjes Tittel

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:40

Het lijkt me leuk om mee te gaan! Heb je al een datum in gedachte?

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 17:15

bloemkooltje schreef:
Het lijkt me leuk om mee te gaan! Heb je al een datum in gedachte?

Had nog geen datum in gedachten.

Leek mij makkelijker om dat te gaan bespreken met de menskes die mee gaan. Heb jij een voorkeur?

Groetjes Tittel

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:35

Lijkt me erg leuk. Sting komt daar ook vandaan, niet van de manege maar prive. Wel duur. Valt wel mee, maar voor mij is het toch wel aan de prijs Knipoog

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 21:40

Sting schreef:
Lijkt me erg leuk. Sting komt daar ook vandaan, niet van de manege maar prive. Wel duur. Valt wel mee, maar voor mij is het toch wel aan de prijs Knipoog

Mocht je toch mee willen, je bent natuurlijk van harte welkom. Des te meer zielen, des te meer vreugd! We horen het wel.

Groetjes Tittel

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 18:45

ik zou zeker gaan ik ben daar op een westernkamp geweest (7 dagen) ze hebben sdaar hele leuke paarden en ze gevven hele leuke lessen de buitenritten vond ik iets minder geslaagd maar dat is mijn mening het is wel heel gezellig en leerzaam echt heel leuk !!

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 14:55

Leuk dat er al mensen zijn die wel mee willen. OK dan!

Nu nog even kijken wanneer? Iemand een voorkeur? Januari zit ik al helemaal vol.

Heb ook veel goeie reacties gehoord op Rossworld. Lijkt me dus heel leuk. We vermaken ons vast wel. OK dan!

Groetjes Tittel

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:02

Januari kan ik ook niet. Misschien is het een idee om alvast te kijken of we het in het weekend of doordeweeks willen doen? Lachen

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 17:22

bloemkooltje schreef:
Januari kan ik ook niet. Misschien is het een idee om alvast te kijken of we het in het weekend of doordeweeks willen doen? Lachen

Zoals al in het begin vermeld staat gaat het om een dag in het weekend. Door de week kan ik niet. Moet dan geld verdienen met werken, haha.

Dus ik kan alleen op een zaterdag of zondag. Als ik weet welke dag jullie het beste uitkomt, dan kunnen we een datum gaan prikken.

Groetjes Tittel

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 17:24

Brammetje wil ook wel mee. Dus dan zijn we al met 3en. Of Sting moet ook nog mee willen? Des te meer zielen, des te meer vreugd.

Groetjes Tittel

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 02:15

Ik heb er ook wel interesse in, dus reken mij ook maar mee. Hebben jullie ook gelezen dat het voor minimaal 6 personen is?

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 10:27

Arnoud schreef:
Ik heb er ook wel interesse in, dus reken mij ook maar mee. Hebben jullie ook gelezen dat het voor minimaal 6 personen is?

Leuk dat je ook mee wil. Heb het gelezen van die 6 personen. Als je met minder bent wordt je bij andere mensen ingedeeld die dit ook willen. Maar het is natuurlijk leuker als we zelf met een groepje zijn.

We wachten nog even af. Moet toch lukken 6 personen!

Groetjes Tittel

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:25

Sting schreef:

dit is voor mij ook het geval.. Verdrietig

ik wil wel mee (is lekker in de buurt), maar daar gaat 2/3 van mijn studiefinanciering..

is het niet mogelijk om 1 van de 2 te doen.. ?? Verward

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 15:29

Kunen we vragen. Misschien is het een idee voor jou om dan alleen de les met ons mee te rijden of de buitenrit. Moeten we natuurlijk wel even vragen. Als dat kan betaal je alleen voor het deel waar jezelf aan meedoet.

Is voor jou zeker in de buurt.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:54

lijkt me opzich erg leuk alleen moet even kijken hoe ik op dat moment met geld zit en wanneer het is natuurlijk

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 21:29

maxie schreef:
lijkt me opzich erg leuk alleen moet even kijken hoe ik op dat moment met geld zit en wanneer het is natuurlijk

Wanneer zou je uitkomen. Lijkt me erg leuk als je ook mee gaat.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:33

Ik wil ook wel maar dan eigenlijk alleen een buitenrit.
Les heb ik niet zoveel behoefte aan, heb daar al genoeg in de bak gereden Haha! ( jarenlang op kamp geweest )

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 12:05

SANEX schreef:
Ik wil ook wel maar dan eigenlijk alleen een buitenrit.
Les heb ik niet zoveel behoefte aan, heb daar al genoeg in de bak gereden Haha! ( jarenlang op kamp geweest )

Ik wil wel graag de les erbij doen. Heb nog geen ervaring met westernrijden. Dus de les lijkt me dan wel handig. Ook om zelf te leren opzadelen met een westernzadel lijkt me wel handig. Vandaar dat de hele dag mij wel leuk lijkt.

Als ze met de buitenrit ook even duidelijk uitleggen hoe je opzadeld, dan vindt ik dat ook best. Wil graag ook even duidelijk zien/weten hoe je een westernsingel goed vastmaakt.

Als iedreen zijn voorkeur even vermeld (hele dag of alleen een buitenrit) in westernstyle, dan weten we wat we het beste kunnen doen.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 12:30

Hmz, van 1 les western leer je geen hol, alleen de basisdingen, die op dat moment nog niet veel verschillen van engels rijden ( het draait allemaal om ontspanning )
Alleen je hand en beenhouding is wat anders.

Om te leren opzadelen heb je geen les nodig, dat wil ik je ook wel leren.
Ze gaan daar niet per persoon laten zien hoe je een singel vastmaakt (gaat niet veel anders dan engels, behalve de stropdasknoop )

Maar dat wil ik je dus voor een buitenrit ook nog wel even laten zien Haha! Scheelt weer een les, en veel pingping Knipoog

Misschien kunnen we het zo doen dat er een aantal met de les erbij doen, en dan regelen dat er met de buitenrit ook nog wat extra mensen mee gaan...

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 13:08

Als je me uit wil leggen hoe je dat doet met het singel, graag. Lijkt me makkelijk om te weten i.v.m. weekendje paardrijden of ruitervakantie. Mocht dat dan western zijn, heb ik al een beetje een idee ervan.

Als iedereen doorgeeft waar de voorkeur naar uitgaat? Misschien willen de meesten wel alleen een buitenrit. Mij maakt het niet zoveel uit.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:32

Oke ik begin dan maar : Alleen buitenrit ( op rex! Haha! ) met uitleg aan Tittel over singel Knipoog

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:19

Ik wil misschien wel mee, alleen op buitenrit. Op hoeveel komt het dan?

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:48

Sting schreef:
Ik wil misschien wel mee, alleen op buitenrit. Op hoeveel komt het dan?

ik wil misschien ook wel mee en dan ook alleen met de buitenrit...

wat bedoel je: op hoeveel komt het dan?
bedoel je dan de prijs of de hoeveelheid personen?? Verward

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:53

De prijs Knipoog.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 12:40

Prijzen van de buitenritten staan niet vermeld. Of ik kan ze gewoon niet vinden op de site. Wel staat er bij een arrangement dat een buitenrit 10 euro per uur is. Denk dan dat dit voor ons ook geld. Als we weten hoeveel uur en met hoeveel personen we zijn, kan ik even vragen wat de kosten zijn.

Willen jullie dan een uur of langer?