Mini-meeting op Megabeurs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mobick

Mini-meeting op Megabeurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 13:23

Ondanks de negatieve berichtgeving, toch maar een poging gewaagd om vandaag naar de megapaardenevenement te Nieuwegein te gaan. Haha!

Jammer genoeg was het inderdaad niet echt denderend en viel het erg tegen wat betreft shows e.d. Toch ben ik blij dat ik geweest ben want ik heb 'goede zaken gedaan' Bloos , en wel met onze eigen Gijsenkim.

Stiekem ging ik er ook naar toe om eens kennis te maken. Na alle standjes te hebben gezien liep ik tegen de mobillette van Kim aan. Toen ik vertelde dat ik haar via Bokt kende reageerde ze heel leuk en hartelijk!

Hardstikke leuke aanbiedingen had ze! Ik heb een mooie bodywarmer, trui en broek, staldeken gekocht. Kim is niet kinderachtig en maakte een hele mooie prijs voor het geheel. Als klap op de vuurpijl (ja het is bijna oud en nieuw) kreeg ik er een neusriem bij kado!

Dus bij deze: KIM bedankt! vond het erg leuk om je te ontmoeten en ik hoop dat je goede zaken zal doen de resterende 1,5 dag op de beurs!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:57

Wat leuk. Ik ga vanmiddag. Ik neem mijn versterkingstroepen mee. Lea en Brigitte en nog iemand die jij niet kent. Ik ben benieuwd wat ik aantref.

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 13:58

Diana, moet eerlijk zeggen dat je er niet te veel van moet verwachten, maar voor de koopjes is het altijd leuk! Als je voor 2en even langs Houten rijdt, mag je mijn entree kaartje hebben.... (scheelt weer 5 euro)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:02

Helaas, dat lukt niet. Ik wordt hier om 14.30 uur opgepikt.
Ik stel me er niks van voor. Ik moest nog even bij Kim zijn. Die had nog wat voor me.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:05

Was inderdaad erg gezellig om je eens te ontmoeten Mobick............

Ik ben net terug.......... en TE gaar.

Was inderdaad een megaflop, maargoed wel weer hele leuke mensen ontmoet, goed onderling zaken gedaan en weer veel geleerd........

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:30

Yep, het was echt een Mega Bokt Meeting Haha!
Ik heb ontzettend veel bokkers in het echie gezien en het was heel gezellig.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 11:06

we gaan hier gewoon verder.....heeft er iemand foto's gemaakt van de shows???

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 11:47

Ha, toch nog een vervolg op het verslag Lachen
Ja, ik heb wel foto's van onze eigen show, hier zijn er een paar, gemaakt door Nacino

de stand:
Afbeelding

circling game met 2 paarden tegelijk:
Afbeelding

friendly game OP je paard:
Afbeelding

Onze instructrice met mooie ijs (die lekker naar de foto kijkt ipv waar hij heen gaat Haha!)
Afbeelding

En ikke met Shaffie, die ook meer aandacht heeft voor het publiek Tong uitsteken
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 11:47

Ja ik heb donderdag wat foto's gemaakt... ze zullen binnenkort online staan en ik zal er ook een paar in ITP zetten!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:06

He, was het trouwens niet meer MEGA-meeting op een MINI-beurs? Zoveel bokkers heb ik nog niet eerder bij elkaar gezien namelijk Haha!

Echt jammer dat de site niet meer online is, misschien per morgen weer?(nieuwe maand, nieuwe bandwidth?) Zo kunnen er niet nog meer klachten bij hun binnenstromen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:10

Als je 10.000.000 op je bankrekening hebt staan, kun je toch zeker wel een GB bandwith bijkopen? (kost meestal maar een paar euro)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:12

hahahahaha.....

er hebben heel veel mensen foto's gemaakt van mijn paarden ,heb ik gezien,maar ja,die ken ik natuurlijk niet....

dus misschien dat er een bokker is geweest die wel foto's heeft gemaakt...

en volgend jaar gaat het super mega heten paardenevenement heten,misschien kunnen ze nu vast de stallen opbouwen dan????

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:40

Hier is trouwens vast de contact informatie, voor mensen die alsnog een bericht willen sturen naar de organisatie:

Nationaal Tentoonstelling Buro
Theemsweg 43

3201 LT Spijkenisse

info@megapaardenevenement.nl

tel: 0181-628206 of 0181-629249

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:49

Heejj!!
Allemaal bekomen en uitgeslapen? Ik wel hoor! Heb het wel naar me zin gehad en zoveel bokkers! Ik weet niet eens meer wie wie is hahah!!
Leuke foto's van je show Calippo! Ik hoop dat ze ook een mooie van gambitje en Friese Maritje hebben gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:12

Ik heb wat foto's van Gambit en Marit gemaakt... maar omdat ze allebei zo zwart zijn, zijn de foto's niet echt van topkwaliteit. Het was er best donker binnen en mijn flitser is niet krachtig genoeg om van zón afstand goede foto's te maken, dus heb ik m'n ASA getal tot 1600 opgeschroeft, wat resulteerd in korreltjes. Maar binnenkort zal ik er een paar op bokt zetten en de link naar de rest staat er dan ook bij!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:20

nou,we hebbe tot nu toe geen een foto van ze,dus het is al eluk om er in ieder geval 1 te hebben....

ben wel benieuwd hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:46

Ik heb 't een gezellige beurs gevonden en op dinsdag en woensdag een paar leuke contacten opgedaan, donderdag daarentegen heb ik eigenlijk alleen pennymeisjes enzo aan de stand gehad... dat was wel jammer.

Als er volgend jaar dezelfde beurs nogmaals georganiseerd wordt, ga ik er niet heen met de stand. Ik wil eerst even met eigen ogen zien of er überhaubt volgend jaar wel volk is en er nogal wat verbetering in de organisatie heeft plaats gevonden. Als het volgend jaar een succes is, zal ik het jaar daarop wel weer een keer een standje boeken, maar het is me nu allemaal een beetje te vaag en onduidelijk. Er waren 20.000 tot 25.000 bezoekers voorspeld en ik heb er hooguit 10% van gezien. Dus volgend jaar kom ik een dagje als kijker.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:54

tsssssssssssssssss,jij hebt er nog goede dingen aan overgehouden!!!!

enne was toch best gezellig???maar denk dat er maar 5000 mensen zijn geweest ofzo???was echt heel weinig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 14:05

5000 máx.
Het was inderdaad erg gezellig, maar ik heb er wel 3 vakantie dagen voor moeten opgeven. Ik heb de afgelopen 2 jaar maar 1 week vakantie gehad... Dus ik ben er nu wel even helemaal doorheen hoor.

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 13:25

Hypofocus schreef:
5000 máx.
Het was inderdaad erg gezellig, maar ik heb er wel 3 vakantie dagen voor moeten opgeven. Ik heb de afgelopen 2 jaar maar 1 week vakantie gehad... Dus ik ben er nu wel even helemaal doorheen hoor.

Kan me voorstellen!!! Sonde...
Ben wel super blij dat je wat foto's hebt.. De kwaliteit maakt niet uit hihi beter iets dan niets Lachen En het komt tenslotte uit een goed hart!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 13:39

ik denk 2500 en niet meer Haha! Haha! Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 13:41

Leuke foto's! Zie twee bekenden van me op de foto Haha!

En Lampje, wat voor show deed jij met Gam?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 14:23

gijsenkim schreef:
ik denk 2500 en niet meer Haha! Haha! Haha!

klein beetje positief blijven denken,anders lijkt het helemaal zo weinig....

maar druk is het zeker niet geweest...

en lampje heeft samen met emio en de fries een pas de deux gedaan...

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:38

snowdon schreef:
Leuke foto's! Zie twee bekenden van me op de foto Haha!

En Lampje, wat voor show deed jij met Gam?

Ik was samen met Emio (hier op bokt) zij ging op de fries en ik op gambit. We waren in het zwart/wit...
En zoals Kimmie261 al schreef hebben we een pas de deux gereden. Maar bedankt voor het navragen, aardig van je. Jou foto moet ik nog steeds aan je geven Bloos

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:39

Zijn er ook foto's van jullie pas de deux? Lachen