SPOED! Omg Eindhoven 1ste kerstdag rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

SPOED! Omg Eindhoven 1ste kerstdag rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 22:42

Wie heeft er morgen niks te doen, woont in de buurt van Eindhoven en heeft zin om gezellig een kerstrit van een paar uur te gaan maken met een super fijne fries?!

We zijn met z'n 3en omdat er 1 iemand uitgevallen is en da's niet zo'n leuk aantal, dus dacht ik, eens kijken of er misschien nog iemand is die zich gaat vervelen op 1ste kerstdag Tong uitsteken Het is wel de bedoeling dat je een kerstmuts op zet, en zoveel mogelijk in kerst stijl. Dus rode of groene trui en broek enzo Tong uitsteken evt kerstbellen! Haha! Je moet wel ouder dan 17 zijn en voldoende kunnen rijden. Fenna is super braaf, maar wel snel en wil erg graag lopen. Dus stevig in je schoenen staan om haar bij je te houden zo af en toe.

Ik ben benieuwd of ik nog iemand vind! Ik ben nog wel even online, pb voor mijn telefoon nummer voor afspraak!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 22:44

Hahaha ja wel jammer dat charlotte niet meekan, maar ja met zn 3en is ook niet zo geslaagt natuurlijk.

Wij doen ook invlechten danielle, en dan kerstmuts enzo. Haha!
super zin in

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 22:46

Kerstbellen? is dat wel goed plan? Tong uitsteken
Volgens mij zijn ze snel genoeg zonder bellen Schijnheilig

WallaceLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:43

als ik kort bij u woonde zou ik het doen ma nederland is redelijk ver voor maar een paar uurtjes Lachen

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:57

't Is dat mijn zus de hele dag bij mij is en dat het een beetje oenig is om haar alleen thuis te laten, anders had ik het hartstikke leuk gevonden! Lachen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 00:28

Owhja, we gaan morgen om uiterlijk 11 uur weg, dat is dus ong om 10 uur, liefst iets eerder bij mij. Dus als je mee wilt, ik kijk morgen nog om 9 uur mijn pb box, stuur je telefoon nummer en zorg dat ik je niet wakker bel Tong uitsteken Ik ga namelijk zodadelijk off line. Hoewel ik wel niemand meer zal kunnen vinden Verdrietig

Gwen> kan je zus rijden en is ze niet te zwaar? heb ook nog een leuke pony staan...

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 00:35

jootje Tong uitsteken

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 02:44

Amable, ze kan inderdaad rijden (hoewel ze niet de laatste jaren nog maar één keer gereden heeft), maar ze is 1,72m lang en ongeveer 74 kilo zwaar. Zelf weeg ik ook zoiets (hoewel ik iets kleiner ben Schijnheilig ). Voor een stevige pony geen bezwaar, maar voor een fijner gebouwd dier natuurlijk wel Knipoog .

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:39

Gaat helaas niet meer door Scheve mond Danielle (amable) ligt ziek in bed.
Rit gaat nog wel door, maar zijn hier niet meer paarden beschikbaar helaas om andere mensen mee te nemen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:35

Hè, wat ontzettend sneu om uitgerekend nu ziek te zijn Ach gut .

Maar misschien kunnen we toch een ander keertje iets afspreken, is wel leuk natuurlijk . Eventueel kan ik dan gewoon Jasper meenemen, mijn bijrijdpaard Lachen .

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:06

Das idd ook wel leuk plan Haha! Als jullie dan langs mij komen kan ik ook op starlight mee. Kan natuurlijk ook op fen maar weet niet of daar dan al iemand op zit Knipoog

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:27

Jammer dat het nu al 2e kerstdag is Tong uitsteken Had me wel leuk geleken
Nou jah.. ik hou het hier wel even in de gaten, mocht er nog een keertje
een rit worden gemaakt Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 19:54

Helaas was ik gisteren idd heel erg ziek, vandaag gaat het alweer een heel eind beter gelukkig. Wilde eigenlijk vanmiddag alweer even gaan rijden maar mijn ouders vonden het toch verstandiger dat ik het nog een dagje rustig aan zou doen Schijnheilig Maareh, de Joe Mann boktrit is er ook nog Knipoog [BM] Joe Mann Bokt-rit (omg. Eindhoven)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:08

Weet ik hoor Knipoog

Daar heb ik me ook al half voor opgegeven Tong uitsteken