Joe Mann Bokt-rit (omg. Eindhoven)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Joe Mann Bokt-rit (omg. Eindhoven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 22:25

Zijn er mensen die (net als vorig jaar) zin hebben in een Joe Mann boktrit? Het Joe Mann gebied is een groot bosrijk gebied met heerlijke ruiterpaden en een restaurant, cafe waar evt nog iets genuttigd kan worden Tong uitsteken Zeker de moeite waard met een goede gelegenheid om trailers achter te laten...

Mijn paardje heeft een wat betere conditie, dus dan kunnen we wat langer gaan rijden dan de vorige keer Tong uitsteken
Ik heb evt voor de liefhebber nog een fries staan die ook graag mee wil, dus mocht je geen paard hebben dan heb ik er 1 (let wel, 1tje maar Tong uitsteken) over.

Datum, tja, roep maar iets! Kerstvakantie lijkt me verstandig en 2 januari kan ik iig al niet. Misschien een kerstrit? Maar da's wel kort termijn... Nou, volgens mij is dit alles dus nu alleen nog maar deelnemers! Mochten er vragen zijn, vragen staat vrij!

Groetjes, Danielle en Marlou (xtostarlight)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:51

Ik ben dr zeker weer bij, sorry dat het topic startte niet opschoot want k heb het zo druk Verdrietig

Kan je eventueel jo niet ook meenemen? Weet niet of dat vertrouwd is met een vreemde erop, maar zou ook kunnen, of anders wil Janneke zelf mss wel mee.

Naja we zien wel of er meer mensen meewillen Tong uitsteken

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 14:40

Owhja, natuurlijk! Ik zou Jolanda helemaal vergeten! En waarom zou het niet vertrouwd zijn met een vreemde erop? De eerste keer dat jij erop stapte was je ook nog een vreemde voor Jo Tong uitsteken

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:44

Hey!!

Leuk idee, alleen jammer dat ik niet mee rin eindhoven woon. Joe man is inderdaad een erg mooi gebied. Heb er jarenlang een paar keer per week gereden namleijk. Paardje wat ik toen reed stond op sonniushof, ken je vast wel......

Zou op zich best mee willen, maa rja paard staat dus in enschede, waar ik nu woon. Mocht je nog een braaf paard voor me over hebben en ik kan op de datum die het uiteindelijk wordt dan houdt ik me aanbevolen!!

JO!!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 22:32

Op dit moment is er nog niks besproken, dus heb ik een paard voor je Knipoog Ik ga wel effe pben om wat meer mensen van dit topic op de hoogte te brengen. Met z'n drieen is super gezellig, maar wat meer mensen is nog leuker natuurlijk! Mag ik vragen hoe zwaar je bent? Want als je niet te zwaar bent kan je ook evt op Jolanda.

Marlou> Gaat Judith ook weer mee? En Jenny misschien?

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:02

jammer dat geen paard heb
ik zou graag mee willen rijden

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:08

Jaaa ik wil mee!! Vond het vorig jaar echt super!
En danielle tnx dat ik een pony van je kan lenen! Echt super!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:30

Uhm, mochten er nog mensen zijn die een paard over hebben, zou ik het ook heel leuk vinden om mee te gaan. Lachen

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 19:08

Hoi!!

Ben rond de 58 kg....wat voor paard is jolanda dan of is het pony;-)?

Maakt me op zich niks uit, zo lang ze maar redelijk braaf zijn. Mag namelijk wel rijden, maar moet niet op een paard gaan wat echt goed bokt buiten, dit ivm knie-blessure.....een verkeerde sprong en tsja...
Ze mogen echt wel wakker zijn of een keer een gekke sprong maken, maar moet dus niet te extreem worden ivm die blessure.
Wel grappig trouwens als ik op die jolanda blijk te passen, zo heet ik zelf ook namelijk;-)

Maar goed als de aanbeding nog steeds staat dan ga ik graag mee hoor!!

Biggie

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 19:52

Jolanda is idd en ponytje van ong. 1.35 m maar Anna gaat ook mee en die rijdt liever op pony's dus die neemt Jolanda wrs, maar wat mij betreft vechten jullie dat dan uit Knipoog Fenna is een fries, dus effe wat groter, maar super braaf. Ik denk eigenlijk nog wel braver dan Jolanda, hoewel geen van beide bokkensprongen maken. Fenna gaat graag hard, helaas laat haar conditie dat niet lang toe Knipoog Jolanda gaat graag links waar jij rechts wilt Tong uitsteken

Iris, ik ben bang dat ik alles nu vergeven heb... Of ik moet kijken of ik op een manier Lianne mee kan nemen die kant op, maar ben bang dat dat erg lastig gaat worden. En Katinka, onze shet is iets te oud Tong uitsteken

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:16

Een shet zal ook niet gaan lukken denk ik! Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:16

Ik heb wel een paard staan in Eersel (en een trailer) maar geen vervoer. Lachen

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:28

Klinkt goed zeg Jammer dat mijn haf niet zo'n hele goede conditie
heeft Tong uitsteken Niet dat dat zo'n probleem moet zijn Met een buitenrit is ze
overal op voorbereid Tong uitsteken

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 00:05

Iris> geen auto die er voor kan, of geen chauffeur om te rijden? Kan Renske niet mee Tong uitsteken

Ach, die van mij hebben ook geen super conditie hoor, Loverhorse, gezellig als je ook komt!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 00:52

Ja lianne kan hier nachtje staan... maar of dat de oplossing is met dit weer... Heb geen stal voor dr namelijk.

Jo'tje is wel braaf paard, maar een keer dr zin geven en jo is niet meer de schattige witte pony die ze lijkt Tong uitsteken
Fenna is dus ook braaf, maar idd tegen de tijd dat ze hier is komt daar ook niks vervelends meer uit Tong uitsteken

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 00:54

Amable schreef:
Jolanda is idd en ponytje van ong. 1.35 m maar Anna gaat ook mee en die rijdt liever op pony's dus die neemt Jolanda wrs, maar wat mij betreft vechten jullie dat dan uit Knipoog Fenna is een fries, dus effe wat groter, maar super braaf. Ik denk eigenlijk nog wel braver dan Jolanda, hoewel geen van beide bokkensprongen maken. Fenna gaat graag hard, helaas laat haar conditie dat niet lang toe Knipoog Jolanda gaat graag links waar jij rechts wilt Tong uitsteken

Iris, ik ben bang dat ik alles nu vergeven heb... Of ik moet kijken of ik op een manier Lianne mee kan nemen die kant op, maar ben bang dat dat erg lastig gaat worden. En Katinka, onze shet is iets te oud Tong uitsteken

Nee imke Haha! rodeorijders in de zaal? whahaha of mensen die nog willen leren vliegen?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 01:16

Ik kan Lianne dan misschien ook wel nachtje bij Toon zetten, daar is nu toch een stal vrij Verdrietig Maar of dat Huub dat goed vind...

Enneh, Imke, of paard van de buurman? hmmm, lijkt me niet verstandig Tong uitsteken

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 12:53

Amable schreef:
Iris> geen auto die er voor kan, of geen chauffeur om te rijden? Kan Renske niet mee Tong uitsteken

Het is maar een anderhalfpaardstrailer, en ik denk niet dat ik Renske zo ver krijg om alleen maar mee te gaan om te chauffeuren... Haha!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 16:30

Jenny gaat misschien wel mee, nog niet gevraagt trouwens, en dan judith mss ook, maar ik zal is vragen.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 17:20

Jenny gaat mee als ze kan enzo Lachen

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 17:53

Ik wil eigenlijk ook wel mee, even kijken of ik vervoer kan regelen. Rijdend is iets te ver denk ik. Dan istie al doodmoe als ik daar aan kom. Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 18:34

En kan Renske niet mee gaan rijden? die heeft toch een 2paards, of heb ik dat mis? Zou wel leuk zijn als jullie ook komen!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:48

Judith reageert zelf nog even of ze meegaat of nie Lachen

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:09

Wanneer houden we hem eigenlijk? Dat is ook wel handig om te weten Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 20:12

Eerst effe aanmeldingen verzamelen Tong uitsteken Dan kunnen we aan datum gaan prikken! Zal de link ook weer in m'n onderschrift zetten, je weet nooit of het helpt Knipoog