khep lekker 2 verzorgpony's, en mij lijkt het wel gezellig als er iemand meegaat, liever nog in de kerstvakantie, want dan kunnen we extra lang!
lekker rijden enzow...op een Gelderse tuiger (1,64) en een Shetlander (redelijk groot, en dik)
reageer voor een afspraak ofzow...liever niet al te oud. (ik ben nl. 12 jaar..duz) Ik ga op dinsdag en woensdag! dus als je een keertje zin hebt om mee te gaan moet je maar roepen! Ik rijd trouwens in een bak, maar als het mag zou ik om een buitenrit kunnen vragen...
Ze staat trouwens in Maasland! alletwee in dezelfde stal aan de oostgaat, niet dat je dat precies hoeft te weten, maar zodat je weet dat ze in maasland staan.
Al wil je wat meer info over mij kijk je maar ffies in mijn profiel!
-xxx- Jennifer
casanova
Geplaatst: 18-12-04 19:28
he,chesney is een bekende!
zij heeft ook op de hooipolder (daar sta ik)en stal de krekel gestaan.. en nu staat ze bij de boerderij waar ik ook al jaren heb gestaan of land van heb gehuurd! of in de bak gereden
maar..de stal is aan de westgaag (en chesney een halve tuiger,dacht ik)
veel succes met je boktmeeting..
_Jennifer_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-04 19:32
Heey!
Chesney staat nu op de oostgaag!! neem ik aan want dat zei de eigenaresse....en is een gelderse tuiger! meeby herken je haar in mijn profiel (als je daar nog niet gekeken hebt)
-xxx- Jennifer
_Jennifer_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-04 19:34
Owjah...echt een bak is het niet hoor...en afgezet stukje land met schrikdraad...bedoel je dat of niet? anders is ze wéér verplaatst....
casanova
Geplaatst: 18-12-04 19:41
oeps,ik vergis me,het heet inderdaad vanaf de bocht daar oostgaag(nummer 45)..
en het is echt een gedraineerde bak,alleen door de slechte bodem,onderhoud en het schrikdraadje erom heen lijkt het een stukje land. doordat er even niets gestaan heeft is er in het bakzand onkruid/gras gaan groeien..maar dat heeft de shet al aardig weggegeten heb ik gezien(rij er dagelijks 2 x langs)..
misschien weet de eigenaresse nu meer van haar paard dan toen ,want toen was het vermoedelijk halve gelderse en ook maar 1.57m hoog. een echte gelders paard heeft meer body/borst en veel grover hoofd.
maar dat maakt allemaal niet uit!
_Jennifer_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-04 19:48
ja! idd...nr. 45! Jaja...Garfield kan eten hoor...rollen ook, maar er staat ook nog een andere fjord nu...
Naja...mij boeit het niet zo heel erg wat nou het ras is enzo...maar toch wel leuk om te weten dat iemand anders haar ook kent!