Mijn flat is heel makkelijk bereikbaar per auto en met trein/bus. Treiners kunnen ook op een bepaalde tijd op het station zijn, de IJssculpturen zijn namelijk daar, en eventueel kan ik ook mensen ophalen, maar dan moeten er al wel bokkers bij mij thuis zijn.
Esther (Buitenzorg) had het voorstel om 's middags naar het IJssculpturenfestival bij het station in Eindhoven te gaan. Dit is de site http://www.marktkalender.nl/kerstmis/IJssculpturen/, als je helemaal naar beneden scrollt vind je de prijzen en de openeningstijden. Mij lijkt het in elk geval erg leuk!
Het lijkt me handig als iedereen dan tussen 12 en 13 uur bij is, dan kunnen we zoveel mogelijk samen gaan

Het kan ook zijn dat je wel naar de meeting wilt komen, maar het tijdstip te vroeg vindt, geen zin hebt in IJsdingen, het te duur vindt of heel andere redenen hebt. In dat geval zorg ik dat ik thuis blijf en die mensen "opvang"

Zoals gezegd wordt het een Amerikaanse meeting. Het is dus de bedoeling dat iedereen drinken voor zichzelf meeneemt en een lekker hapje voor de groep. Kan van alles zijn: chips of andere zoutjes, toastjes, salades, kaasjes, noem maar op.
Voor 's avonds zat ik te bedenken dat het misschien makkelijker is als ik een grote pan groentesoep in elkaar draai en zorg voor wat stokbroden en gewoon brood en dat we die kosten delen. Dat hoeft helemaal niet veel te zijn en niemand betaalt meer dan er werkelijk uitgeven wordt. Als we zorgen dat er bij de hapjes wat salades zitten voor toastjes hebben we ook nog wat broodbeleg

Wel lijkt het me handig als iedereen even aangeeft wat hij of zij mee wil nemen, dan zitten we straks niet met een overschot.
Als jullie andere suggesties hebben over wat dan ook wat hierboven staat dan zet dat maar hieronder neer, hoor!
Tot nu toe komen de volgende mensen:
Familie Buitenzorg (Esther met Edwin en dochter Robin)
Berdientje
Kweenie
Familie Chica (Claudia en Frank)
Chantalleke
Cassidy
Sterre (waarschijnlijk)
Als je ook mee wil of ik ben iemand vergeten