Foto's boktmeeting Delft/Schipluiden!!

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33270
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:26

Anique_Vaandrig schreef:
bedoel je die keer toen arti het even niet meer zag zitten en lekker ging liggen rollen toen je dr nog op zat Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha! Haha!

Nee deze

Afbeelding

Haha! Haha! Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49658
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:27

ik zie een stukje mooie kont van Romeo... Lovers

Liesje89

Berichten: 9940
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:31

SmithsGirl schreef:
Viola: geweldige foto's... ik sta er op 1 echt als een debieltje...

Vind je het gek? Nagelbijten / Gniffelen

Leuke foto's! Jammer dat ik niet mee kon Verdrietig Volgende keer ga ik, hoor Tong uitsteken Desnoods op de fiets Tong uitsteken

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 23:51

viola schreef:
Het was idd heel gezellig. Ik weet van de meeste allang niet meer wie nou wie was maar goed daar kom ik dan langzamerhand wel weer achter.
Ik was in ieder geval degene met fototoestel en zwarte jas met rood, wit, blauwe streep.

Ik heb maar even snel mijn site in elkaar geknutseld en online gezet zodat ik de foto's daar op kon zetten.
De foto's die ik gemaakt heb staan dus op mijn site: http://www.vvfotografie.tk
Maar niet teveel naar de rest van de site kijken hoor want dat stelt nog niet veel voor Scheve mond


Leuk ik ga meteen even kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:25

sssst sietez, houden we onder ons he Haha!

jeetje ineke2, kim is bezig geweest he vandaag Haha! ze had het er maar druk mee Haha!

smithsgirl, ik BEN niet subtiel Tong uitsteken

viola, vindt de foto's alleen moeilijk te bekijken!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49658
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:26

Anique_Vaandrig schreef:

smithsgirl, ik BEN niet subtiel Tong uitsteken



Heb ik door... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:36

haha ahum okee Haha!

trouwens sietez mijn foto's staan er ook al op hoor!

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:40

Leuke foto's maar idd jammer dat er geen foto's zijn van Gijsenkim en liggende Arti Haha!
Waar zijn die fotografen toch als je ze nodig hebt Knipoog

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:43

Trouwens Viola, mooie foto's OK dan!

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:44

Nou ziet er erg gezellie uit,en heb t ook naar mn zin gehad,ook al ben ik zelf nie bij de wandeling geweest.
Maar mn paardje en kleine meisie wel,en wij natuurlijk wel bij het eten.
Maar de volgende x ga ik zelf echt mee op Gold,tenzij Regina er op stapt ,maar dan mag ik nog altijd naast Gold lopen hihi Haha! Haha! Haha!
Maar t was een gezellige boel en de foto,s zien eer errug leuk uit OK dan! OK dan! OK dan!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 01:07

er zitten hele mooie foto's bij!
het was gezellig vandaag Lachen

casanova, hoe gaat het met Max en je shet? ik heb je niet gesproken maar ik vond Max erg leuk, heel mooi type haf!

muisz

Berichten: 85
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 02:31

goh kon toch nog niet slapen en moest nog wat op bokt doen en voila de foto's stonder er gewoon al weer op Haha!
t zijn echt leuke foto's geworden! en t was ook cker gezellig
jammer dat frietje beetje sterk werd Tong uitsteken .. maar hij heeft zich wel goed gedragen voor de eerste x met zon groote groep

viola

Berichten: 2032
Geregistreerd: 24-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 10:48

Anique_Vaandrig schreef:
viola, vindt de foto's alleen moeilijk te bekijken!


Nu beter? ik even vergeten te veranderen zodat ze in een nieuw schermpje openen. Sorry jongens ik doe dit nog niet zo lang.

Citaat:
Viola: geweldige foto's... ik sta er op 1 echt als een debieltje... ik blerde net iets naar achter.....
en wat een mooie site zeg! wist niet dat je aan fotografie deed?
(en de zoon van Kasja en Alberto heet Stanislaw Benjamin, staat op hun site... )


Sorry vera Bloos
Ik heb net mijn nieuwe camera dus nu kan ik eindelijk wat professioneler aan de slag. Doe het dus nog niet zo lang, ja foto's maken wel, maar nu dus eindelijk met goede apparatuur.

Ik las het idd ook op de site van hun zoontje. Misschien ga ik met kerst wel even kijken (al is almere wel wat ver Scheve mond )

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:59

OVER ONZE RIT terug : Huilen

de rit zelf was MAX ontzettend druk(heb je vast wel opgemerkt ,hihi),hij loopt dan een uur te piafferen met neus op zijn borst,hij strekte zijn voorbenen twee keer uit tijdens de rit en waarom...?
spierpijn?

max is in topconditie dus ik zou niet echt snappen dat hij spierpijn moet krijgen van een 2 uur durende (stap)buitenrit,ik ben natuurlijk iets eerder weer richting stal gereden en na de ambstwoudeweg ging het echt fout!

casanova begon te hinkelen Boos! en max deed stampen met voorbenen,traag lopen,strekken enz..we zijn er dus naast gaan lopen een poosje om even de ruggen te ontlasten van ze,hopende dat max even ging plassen..

de terugreis duurde zooooo lang naar stal en MAX ging steeds enger doen,ik zat te twijfelen tussen spierbevangen/maandagziekte in zijn benen of blaaspijn (van het niet kunnen/durven plassen) of een combinatie ervan.

MAX heeft vaak willen stoppen onder het lopen,dan stond hij ook meteen op rust,of strekken van voor en achterbenen,stampen met voorbenen of schrapen en vaak met neusje over de grond lopen(rug strekken).

eindelijk op stal aangekomen heeft max zodra hij zijn achtervoet in stro zette VEEL GEPLAST...deken om en maar met rust gelaten.casanova hebben we afgespoten(stond inmiddels echt op 3 benen)rechtsvoor,hij heeft daar een warme kogel(dus verstapt waarschijnlijk),ook stond hij te trillen en heeft nog heel de nacht met een zweetdeken met hals opgestaan.ook zijn ze allemaal lekker ingesmeerd met liniment voor eventuele spierpijnverzachting,max zijn eten is aangepast naar peen i.v.m spierbevangen kunnen zijn.bij elkaar zijn wij 3 uur weggeweest!


dadelijk ga ik ze weer zien. ik hoop dat het bij max het plassen is geweest wat dwars zat en nu wat lekkerder voelt en soepeler loopt.
ik ben gisteravond niet opgebeld door de stal(zij zouden nog extra kijken)

romeo heeft als oude ezel zonder problemen meegesjokt de hele rit en de twee jonkies staan ziek op stal,gek,he?
alhoewel romeo vandaag ook heel stijf kan zijn,dat zie ik straks wel.


trouwens,de foto's op de site zijn ook heel mooi!!
daar staan we ook goed op met zijn 3en...

ireentje: je hebt een schitterende haf,jammer dat we elkaar niet gesproken hebben,maar ik heb wel effe naar je gelachen toe we oogcontact hadden tijdens de buitenrit,heb je dat opgemerkt?

al met al,was het gezellig!!

ik gan nu naar mijn schatten toe!!
Laatst bijgewerkt door casanova op 12-12-04 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:09

Het friesje op de laatste foto heeft geloof ik op manege oranje hoeven gestaan..klopt dat???

Jammer dat ik er niet bij kon zijn...Lady zou het helemaal goud vinden.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:30

jammer dat ik er niet bij was want het zag er gezellig uit Haha!
volgende keer ga ik echt mee!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:33

wat een hoop turqoise trouwens Tong uitsteken

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 17:00

Casanova!

Ik hoop dat het al wat beter gaat met je lieve diertjes. OK dan! Hou je ons op de hoogte?

Liesje89

Berichten: 9940
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:15

Hoe is 't met de beesten, casanova?

Twinklebel

Berichten: 4591
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:00

Vanmiddag was de shet van Casanova niet meer kreupel en met Max leek het ook weer goed te gaan. Is denk ik met een sisser afgelopen.

Uprica

Berichten: 1042
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:08

Moet zeggen dat de foto's van Viola erg goed en mooi gemaakt zijn. Heb ze meteen op de computer staan als aandenken van deze gebeurtenis.

Ja heb inderdaad op de oranje hoeve gestaan maar ben weer terug waar ik ooit begonnen ben met mijn eerste paard en das bij stalling het einde!!!
Herken je haar dan?? en wie ben jij??? Elady sta je daar ook met een paardje??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:26

haha! nee joh viola maakt het uit! ik heb ze opgeslagen op de compu en dan zijn ze prima te bekijken!
mooie site trouwens, komt heel professioneel over!

jee, casanova, das knap balen zeg.... jou tit was dus duidelijk minder gelslaagd.... hoe is het nu met ze?

elady, jij komt nog een keertje gewoon met lady rijden he! prik maar een datum op een zaterdag, wanneer jij zin hebt, dan kijken wij hier of we kunnen! mee eens middendelfland bokkers?

quarterh0rse, volgende keer zeker meedoen hoor!

hebben de meelopers het ook een beetje naar hun zin gehad? en dan doel ik op sietez, shakielover, viola enzo! omdat jullie (behalve sietez) eigenlijk niemand kenden!
ik was gisteravond zooo rustig in de kantine, jullie kunnen makkelijk over mee heen gekeken hebben hoor Haha!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 22:29

Anique volgende keer gaan we samen in het paars hoorde ik Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49658
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:29

Anique_Vaandrig schreef:

elady, jij komt nog een keertje gewoon met lady rijden he! prik maar een datum op een zaterdag, wanneer jij zin hebt, dan kijken wij hier of we kunnen! mee eens middendelfland bokkers?



Mogen Banjer en ik dan ook mee? kunnen we evt. naar een natuurgebiedje achter de Spalandruiters... Lachen

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 22:42

Twinklebel schreef:
Vanmiddag was de shet van Casanova niet meer kreupel en met Max leek het ook weer goed te gaan. Is denk ik met een sisser afgelopen.


Ohw nou gelukkig maar! OK dan!