Iris en ik (Horrsie) vonden het wel weer eens tijd voor een boktmeeting!
de bedoeling is dat we omtrent het nieuwe jaar een leuke gezellige rit maken.
met de hoop dat velen van jullie met ons mee komen.
de datum is 5 Januari 2005 dit is een vaste datum en veranderd niet meer!
de afspreek plek is konijnenkamp:
routebeschrijving
Deze routebeschrijving is vanaf een kruispunt met stoplichten in Beekbergen, bij de Smittenberg. Voor zover ik weet is dit zelfs het enige kruispunt in Beekbergen met stoplichten, lekker makkelijk dus. Dicht bij het centrum maar niet IN het centrum. De Smittenberg ligt aan de Arnhemseweg, dat is een drukke weg, die dus ook over dat kruispunt gaat. Vanaf dit kruispunt ga je de Engelanderweg in. De weg die je moet hebben vanaf de Engelanderweg is aan de linkerkant een onverharde weg, er staat een straatnaambordje "Konijnenkamp" bij. De weg valt niet heel erg op dus wel goed opletten! Het is een rustige onverharde weg met veel weiland en landbouw. Op een gegeven moment kom je bij een splitsing met een bankje en een prullenbak, bij deze ga je rechtsaf, richting bos. Tussen daar en het hek kan je je auto ergens in de berm parkeren, als je met de auto & trailer komt.
Vanaf de Arnhemseweg is ook nog ergens een ingang naar de konijnenkamp, de weg gaat in een Y-vorm, je komt via de bovenstaande routebeschrijving vanaf de ene kant van de Y, en vanaf degene van de Arnhemseweg van de andere kant van de Y, als je daarvandaan komt moet je dus alsnog de weg richting bos hebben en verder geldt hetzelfde.
we vertrekken rond: 10 a 11 uur waarschijnlijk.
meld je hier in dit topic als je dan ook mee wilt

Iris en Ik zullen beiden rijden op ijslanders.
het is nog niet zeker of ik mee kan,als Heleen1 op die dag ook en wilt rijden mag ik denk ik wel mee (heleen bij deze........

verdere details worden wel gemeld in dit topic verder

als je mee wilt even dit lijstje in vullen:
nickname:
echte naam:
leeftijd:
welk ras paard:
----------------------------------------------------------------------------
nickname:roskur
echtenaam: Iris
leeftijd:17 jaar
welk ras paard: IJslander.
Nickname:Horssie
echte naam: Lineke
leeftijd: 14 jaar
welk ras paard: IJslander.
we hopen dat jij ook met ons mee wilt op een gezellige rit om samen het nieuwe jaar te openen