Boktmeeting Apeldoorn of omstreken...met mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoanneArnhem

Boktmeeting Apeldoorn of omstreken...met mij??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 23:31

Hallo mensen,

Ik ben een volhouder en omdat er op mijn vorige bericht niet gereageerd is probeer ik het nog een keer.
Nu mijn vriend een huis in Apeldoorn heeft en ik er waarschijnlijk ergens volgend jaar bij ga wonen ben ik op zoek naar mensen die een keer willen meeten, voor de gezelligheid.
Ken al wel wat mensen uit Apeldoorn maar wil me er net zo thuis voelen als in Arnhem.
Dus wie wil er meeten, met of zonder paard, stadten of wat drinken vind ik ook gezellig, reageer maar.

groetjes Joanne Schijnheilig

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:36

ja zou ik best willen,
1 probleem, geen paardje om mee te rijden Tong uitsteken
kusje

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:48

Hoi hoi! Ik woon in Beekbergen met mijn IJslandertje, ik heb via bokt ondertussen een paar mensen gemeet, maar het lijkt me ook erg leuk om een keer te gaan rijden! Ik woon ongeveer tussen Apeldoorn en Beekbergen in, 100 meter van Riant af bij het bos! OK dan! Rijden kan dus altijd, alleen ik weet niet of je paard ook (al?) in Apeldoorn staat? Ik wil in ieder geval weleens meeten hoor! Haha!

Ik heb ook vaak dat er niemand reageert op mijn boktmeetingoproepen haha, ik denk dat niet iedereen hier altijd checkt. Ik zelf namelijk ook niet, terwijl ik wel van boktmeetings hou, ik heb gezocht op Apeldoorners in de gebruikerslijst, en in andere topics, en wat gepbt enzo om af te spreken. Knipoog Dit topic heb ik ook via horssie gevonden (bedankt lineke OK dan!)

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:51

hey,

Ik woon in kalrenbeek en me (verzorg) en me eigen paardje staan in beekbergen Lachen
Vind het ook wel leuk om nog meer mensen te meeten.
En heel toevallig zoeken wij nog iemand die met ons mee wil gewoon lekker rijden want dan zijn we met zijn 6jes Lachen..

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:03

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:17

Ja inderdaad. Haha! Het is me alleen niet helemaal duidelijk of je nou wel of geen paard in Apeldoorn hebt staan, Joanne... Bloos En zo nee, waar woon je / je vriend? Lachen (ipv waar staat je paard *LOL* )

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 10:34

Sorry ben er een paar dagen tussenuit geweest, nieuwe huis is nog zonder internet.
Heb (nog) geen eigen paard maar wel een paar verzorgfjorden in Apeldoorn, dus rijden word voor mij een probleem omdat ik ze niet makkelijk kan vervoeren.
Als er eerst gemeet word zonder paarden kan ik daarna altijd een buitenritje ronselen door de bossen.
Mijn vriend woont nu vlakbij de Soerenseweg, de wijk is geloof ik het centrum...

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 10:44

Ben denk ik nog niet helemaal duidelijk geweest, heb ook geen eigen paard en met meeten bij paarden word dan denk ik jullie paarden....dus als dat een probleem is hoor ik het graag...
Mijn verzorgpaarden zijn van een bedrijf, kan daar niet iedereen zo maar gaan uitnodigen...lastig he.

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 11:22

Okeej ik vind een gewoone meeting ook wel gezellig *LOL*.
Maare jij mag dus zelf ook niet met die fyorden naar buiten?
Want als ik je goed begrijp dan denk je dat wij allemaal geen paard hebben en 1 willen lenen?

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 13:33

Nee ik heb geen eigen paarden en weet dat bijna iedereen hier of een eigen of een verzorgpaard heeft...
Met de fjorden kan en mag ik wel naar buiten,maar ze kunnen ingezet worden voor buitenritten of huifkarritten.
En denk ook niet dat ze mij naar beekbergen willen rijden met de trailer...kost hun tijd.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:53

Ohhh... Is dat daar dichtbij het kroondomein...? Ik weet niet meer precies waar, maar ik heb daar wel zo'n fjordenstaldinges gezien!