Afijn, nadat ik voor telefoontruus had gespeeld en iedereen had gebeld mbt tot de logistiek/meetingpoint/etc kwam er voor mij een heeel handig telefoontje dat een vriend van me naar Amsterdam toeging met de auto, of ik mee wilde rijden (ofcourse!!) Maar dat ging natuurlijk ietsjes sneller dan by train, dus eerst met hem maar een cocktail gedronken,

Nou, Laura loopt de tapasbar in (netjes opgebeld, een of andere half engels/spaanse kerel aan de lijn gehad die had geroepen dat ik niet hoefde te reserveren) superdruk, vraagt die kerel onder welke naam ik gereserveerd had.

Nouja, dan maar iedereen gebeld dat we een ander tentje ingingen. Heb ik Corina aan de lijn, zegt ze 'ja ik sta voor de tapasbar'! Stonden we tegenover elkaar te bellen.

Lekkere pizza gegeten,

Daar nog wat Erg Vage mensen tegengekomen: een of andere kerel die ging paardrijden door Mongolie; loopt ie weg; zeg ik heel vriendelijk: Nou, doeg, veel plezier in Mongolie!

Vervolgens naar eoa Australische pub, en de Nasty Bar, en daar waren Meyke, Skipper en MissArianne inmiddels ook aangekomen. Die stonden nog buiten en hadden een hele slimme actie om de aandacht te trekken, gwoon midden op het (hoe-heet-zo'n-ding?) gaan staan.

Nog wat homostraatjes doorkruisd (spánnende winkeltjes..

Toen had ik het min of meer wel gezien (hee, donderdag en vrijdag was het ook al half 5..

En om een uurtje of half 7 lag ik in bed... gezellige nacht, wel voor herhaling vatbaar!! Dus dames, voor de volgende keer suggesties, ik hoor het graag!!