Bokt-Singles-STAP-meeting-verslag!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Bokt-Singles-STAP-meeting-verslag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 14:02

Nou, het duurde even, maar ik ben dan eindelijk in de gelegenheid om een verslagje te schrijven Haha!

Afijn, nadat ik voor telefoontruus had gespeeld en iedereen had gebeld mbt tot de logistiek/meetingpoint/etc kwam er voor mij een heeel handig telefoontje dat een vriend van me naar Amsterdam toeging met de auto, of ik mee wilde rijden (ofcourse!!) Maar dat ging natuurlijk ietsjes sneller dan by train, dus eerst met hem maar een cocktail gedronken, Vingers aflikken vervolgens heeft ie me netjes afgezet bij de tapasbar, huissleutels gegeven, en vervolgens heb ik hem afgepoeierd want meneer zag het best zitten, als enige vent blijven tussen een stuk of acht single-vrouwelijke bokkers Haha!

Nou, Laura loopt de tapasbar in (netjes opgebeld, een of andere half engels/spaanse kerel aan de lijn gehad die had geroepen dat ik niet hoefde te reserveren) superdruk, vraagt die kerel onder welke naam ik gereserveerd had. Verward Dus ik Pissed.... Boos! Stelletje *&(%!@# spanjaarden!!

Nouja, dan maar iedereen gebeld dat we een ander tentje ingingen. Heb ik Corina aan de lijn, zegt ze 'ja ik sta voor de tapasbar'! Stonden we tegenover elkaar te bellen. *LOL* Humor. Vervolgens Vientje en Aanhangsel Vientje ( Knipoog sorry... inmiddels bekend onder de naam Naranga) gebeld, die waren heel snielig want die moesten lópen vanaf het station omdat er geen trams reden Extreme duivel Nou, uiteindelijk ook die gevonden (heee... minirok! Daar!! Zullen ze dat zijn? Knipoog ) en toen maar de pizzeria ingegaan.

Lekkere pizza gegeten, Vingers aflikken en vervolgens was het echt wel tijd om richting kroegen te gaan. Begonnen in de Kokosnoot (okeeee?) waar we meteen onze lol niet op konden want er was happy hour, en we kregen direct alles dubbel. Een goed begin is het halve werk, zullen we maar zeggen Knipoog
Daar nog wat Erg Vage mensen tegengekomen: een of andere kerel die ging paardrijden door Mongolie; loopt ie weg; zeg ik heel vriendelijk: Nou, doeg, veel plezier in Mongolie! Lachen - Kan je de andere bokkers zowat van de vloer schrapen.. zó was ie niet bedoeld!! Clown En een man die zijn vrijgezellenfeestje had en met opblaaspop binnenkwam. Of ik iets voor hem wilde doen. Verward Eehhh....? Ligt eraan wat Haha! Met hem en Opblaaspop op de foto. Cheese! Nou dat lukte nog wel Knipoog

Vervolgens naar eoa Australische pub, en de Nasty Bar, en daar waren Meyke, Skipper en MissArianne inmiddels ook aangekomen. Die stonden nog buiten en hadden een hele slimme actie om de aandacht te trekken, gwoon midden op het (hoe-heet-zo'n-ding?) gaan staan. *LOL* Toen richting Cool Down café gegaan (onderweg nog Engelsen tegengekomen die wilden weten welke tenten leuk waren, Meyke aan het uitleggen; zegt ie 'niet te ver, ik kan niet goed lopen' waarop de bijdehandte opmerking van (wie was het nou? Meyke?) kwam: 'There's nothing wrong with your legs. You're just drunk!' Duhhh...)
Nog wat homostraatjes doorkruisd (spánnende winkeltjes.. Bloos ) en vervolgens naar Bubbels en Cool Down Café. Erg interessante outfits gespot (vooral een hoop Von Dutch petten, van lelijk tot lelijker, eew zeg ) maar tot dusver nog erg weinig Interessante Mensen... Tot in het Cool down café; daar was zowaar een PINO die Meyke even kunstig aan dr hengel kreeg (hoe is dat afgelopen trouwens??? OK dan! ) waarop schunnige MissArianne achter hem een heleboel vieze gebaren ging maken (foei! Haha! ) Vervolgens nog een paar Hockeyers aan de haak, die een heel triest verhaal af gingen steken over paarden toen ze erachter kwamen dat we reden; wat we nu zo leuk vonden aan paardrijden Rolleyes - de standaard blabla. Waar onze verengiging was (dus ik banketstaaf ook maar wat - Utrecht?..) Oh; daar waren ze gister nog geweest bij het Smartlappenfestival ( eeeeek alarm alarm - wegwezen!!)
Toen had ik het min of meer wel gezien (hee, donderdag en vrijdag was het ook al half 5.. Knipoog ) en ik had nog een leuke afterparty staan Knipoog dus zijn Corine18, Vientje, Naranga en ik richting CS gegaan (okee, ik heb heel decadent na 3 stappen een taxi richting logeeradres genomen, maar ik kon ook écht niet meer lopen) Cool en hoe het afgelopen is met Skipper, Meyke, MissArianne en PINO weet ik niet, dus dames; we horen het graag Haha!

En om een uurtje of half 7 lag ik in bed... gezellige nacht, wel voor herhaling vatbaar!! Dus dames, voor de volgende keer suggesties, ik hoor het graag!!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 19:17

Jahaa het verslag!! OK dan!

Ik als Limburgs plattelandsmeisje stappen in Amsterdam, wereldschok....

Les 1: doe geen rokje aan, dan krijg je foute mannen achter je aan op straat (we waren nog geen 3 passen van Centraal verwijderd Clown )
Les 2: dat trams bestaan wil nog niet zeggen dat ze rijden
Les 3: mannen kleiner dan 1.50m kunnen ook erg handig zijn (volgens een bepaalde niet nader te benoemen Bokker Knipoog- en was ik nou net bezig het joch af te poeieren Bloos )

Maar het was supergezellig *LOL* , Corina18 had al het idee om een volgende keer in Enschede te gaan stappen tussen de boeren Clown Haha!

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:00

ik laat aan Meyke het zelf maar over om haar PINO verhaal te vertellen Haha! Het kontje is iig meer dan goedgekeurd *LOL*

Op den duur daalde het toch al zo drastisch lage PINO gehalte naar een triest NUL punt . Enige aanwezige waren de Anti-PINO's waar ineens een hele meut op het idee kwam Arianne en mij te belagen (Meyk had het te druk met haar PINO op dat moment Clown Knipoog ) Na hevig om ons heen te hebben geslagen hebben we een veilig onderkomen gezocht en heeft Meyke een lift voor ons geregeld met haar PINO en die heeft ons netjes in Amstelveen allemaal afgezet. OK dan!

De volgende morgen waren we alle 3 ontzettend fit en hadden nergenst last van Schijnheilig we waren totaal niet schor of brak Cool

We gaan volgende keer gewoon meteen naar de Escape *LOL* mij krijg je het cooldowncafe of bubbels niet meer binnen! Tong uitsteken En anders een goede discotheek in Belgie!!

Maar kortom ik heb erg veel lol gehad en is voor herhaling vatbaar!!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:50

Ohhh meiden Kokos, Cooldown, Cooldown Cafe... kon het nog fouter? Misschien de Surprisebar, K2 of Jantjes verjaardag? Dat zijn allemaal van die 'scoorhallen' met hele foute types.

Vindt het jammer dat ik het gemist heb! Volgende keer ga ik mee!

seicento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:00

TWINS/PARTY CREW op het rembrands ben ik vaak te vinden in amsterdam Lachen

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:34

ja, we hadden echt naar de escape moeten gaan!!

die bijdehante opmerking van 'u're just too drunk' die kwam uiteraard van moi Bloos stupid english boys.... Verward Gaaaap

cocos en cafe nasty waren echt FFFOOOOOUUUUTTTT en ga ik ook nooit meer heen hoor..
cooldown cafe was wel melig, alleen werden carola en ik echt enorm belaagd door enge mannen die alleen maar tegen ons aan stonden te rijden.. niet normaal meer.. ben geloof ik bijna slaags geraakt met een of andere *marokkaans ogende* gozer die niet van me af kon blijven en waardoor ik absoluut niet aan geraakt wenste te worden Misselijk Misselijk Misselijk

maar goed, al met al waren we om 5 uur thuis dus we mogen trots op onszelf zijn *LOL*

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:31

Jennygirl schreef:
Ohhh meiden Kokos, Cooldown, Cooldown Cafe... kon het nog fouter? Misschien de Surprisebar, K2 of Jantjes verjaardag? Dat zijn allemaal van die 'scoorhallen' met hele foute types.

Echt waar Schijnheilig foute mannen daar, heb er nou geen één gezien (die niet fout was Haha! )

Arianne en ik zijn er in de praktijk achtergekomen! Jammer genoeg!

corina18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:19

ja idd foute mannen kwamen we nie echt tegen maar jah we zullen zien wat de de volgende keer tegen komen in welke stad dan ook
het is in ieder geval super gezellig en zou het zo weer doen

corina18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 00:37

misschien is het ook wel leuk om de volgende keer een paar paardjes te huren en eerst te gaan rijden dan eten en daarna uitgaan hier????

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 11:05

Dat lijkt me inderdaad een leuk idee. *LOL*
Ik stem er wel voor om dat te doen als het weer wat warmer is Knipoog

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 21:52

kokosnoot haha je bedoelt de cocus, ja daar ging ik vroeger altijd heen en jaja dat happy hour slaat daar altijd wel aan!kwam je daar op vrijdagmiddag stond er al een laagje drank op de vloer

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:00

Princess schreef:
kokosnoot haha je bedoelt de cocus, ja daar ging ik vroeger altijd heen en jaja dat happy hour slaat daar altijd wel aan!kwam je daar op vrijdagmiddag stond er al een laagje drank op de vloer
Ik weet idd nog uit mn studententijd, dat daar vrijdagmiddag happy hour was. Verder kwamen er geen mensen boven de 20.... hihihi

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 01:48

Jennygirl schreef:
Verder kwamen er geen mensen boven de 20.... hihihi

Nu was 't óf ver onder de 20, óf ver erboven Clown

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 11:52

het was te triest voor woorden daar eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen