Afijn, nadat ik voor telefoontruus had gespeeld en iedereen had gebeld mbt tot de logistiek/meetingpoint/etc kwam er voor mij een heeel handig telefoontje dat een vriend van me naar Amsterdam toeging met de auto, of ik mee wilde rijden (ofcourse!!) Maar dat ging natuurlijk ietsjes sneller dan by train, dus eerst met hem maar een cocktail gedronken,
vervolgens heeft ie me netjes afgezet bij de tapasbar, huissleutels gegeven, en vervolgens heb ik hem afgepoeierd
want meneer zag het best zitten, als enige vent blijven tussen een stuk of acht single-vrouwelijke bokkers 
Nou, Laura loopt de tapasbar in (netjes opgebeld, een of andere half engels/spaanse kerel aan de lijn gehad die had geroepen dat ik niet hoefde te reserveren) superdruk, vraagt die kerel onder welke naam ik gereserveerd had.
Dus ik Pissed....
Stelletje *&(%!@# spanjaarden!! Nouja, dan maar iedereen gebeld dat we een ander tentje ingingen. Heb ik Corina aan de lijn, zegt ze 'ja ik sta voor de tapasbar'! Stonden we tegenover elkaar te bellen.
Humor. Vervolgens Vientje en Aanhangsel Vientje (
sorry... inmiddels bekend onder de naam Naranga) gebeld, die waren heel snielig want die moesten lópen vanaf het station omdat er geen trams reden
Nou, uiteindelijk ook die gevonden (heee... minirok! Daar!! Zullen ze dat zijn?
) en toen maar de pizzeria ingegaan. Lekkere pizza gegeten,
en vervolgens was het echt wel tijd om richting kroegen te gaan. Begonnen in de Kokosnoot (okeeee?) waar we meteen onze lol niet op konden want er was happy hour, en we kregen direct alles dubbel. Een goed begin is het halve werk, zullen we maar zeggen 
Daar nog wat Erg Vage mensen tegengekomen: een of andere kerel die ging paardrijden door Mongolie; loopt ie weg; zeg ik heel vriendelijk: Nou, doeg, veel plezier in Mongolie!
- Kan je de andere bokkers zowat van de vloer schrapen.. zó was ie niet bedoeld!!
En een man die zijn vrijgezellenfeestje had en met opblaaspop binnenkwam. Of ik iets voor hem wilde doen.
Eehhh....? Ligt eraan wat
Met hem en Opblaaspop op de foto.
Nou dat lukte nog wel 
Vervolgens naar eoa Australische pub, en de Nasty Bar, en daar waren Meyke, Skipper en MissArianne inmiddels ook aangekomen. Die stonden nog buiten en hadden een hele slimme actie om de aandacht te trekken, gwoon midden op het (hoe-heet-zo'n-ding?) gaan staan.
Toen richting Cool Down café gegaan (onderweg nog Engelsen tegengekomen die wilden weten welke tenten leuk waren, Meyke aan het uitleggen; zegt ie 'niet te ver, ik kan niet goed lopen' waarop de bijdehandte opmerking van (wie was het nou? Meyke?) kwam: 'There's nothing wrong with your legs. You're just drunk!' Duhhh...) Nog wat homostraatjes doorkruisd (spánnende winkeltjes..
) en vervolgens naar Bubbels en Cool Down Café. Erg interessante outfits gespot (vooral een hoop Von Dutch petten, van lelijk tot lelijker, eew zeg
) maar tot dusver nog erg weinig Interessante Mensen... Tot in het Cool down café; daar was zowaar een PINO die Meyke even kunstig aan dr hengel kreeg (hoe is dat afgelopen trouwens???
) Vervolgens nog een paar Hockeyers aan de haak, die een heel triest verhaal af gingen steken over paarden toen ze erachter kwamen dat we reden; wat we nu zo leuk vonden aan paardrijden
- de standaard blabla. Waar onze verengiging was (dus ik banketstaaf ook maar wat - Utrecht?..) Oh; daar waren ze gister nog geweest bij het Smartlappenfestival (
eeeeek alarm alarm - wegwezen!!) Toen had ik het min of meer wel gezien (hee, donderdag en vrijdag was het ook al half 5..
) en ik had nog een leuke afterparty staan
dus zijn Corine18, Vientje, Naranga en ik richting CS gegaan (okee, ik heb heel decadent na 3 stappen een taxi richting logeeradres genomen, maar ik kon ook écht niet meer lopen)
en hoe het afgelopen is met Skipper, Meyke, MissArianne en PINO weet ik niet, dus dames; we horen het graag 
En om een uurtje of half 7 lag ik in bed... gezellige nacht, wel voor herhaling vatbaar!! Dus dames, voor de volgende keer suggesties, ik hoor het graag!!

we waren totaal niet schor of brak
En anders een goede discotheek in Belgie!!