Clinic "longeren" met Lammert Haanstra

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Clinic "longeren" met Lammert Haanstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 12:45

ERMELO - Wilt u de fijne kneepjes van het longeren leren? Kom dan op 26 november aanstaande naar het KNHS-centrum in Wanroij voor het Virbac Equimax Rondje Instrutie "Longeren" met Lammert Haanstra.

Longeren is prima middel om uw paard beweging te geven. Maar het is niet eenvoudig om uw paard aan de longeerlijn tot ontspanning te brengen. De meest voorkomende problemen zijn het ‘naar binnen vallen’, het niet voorwaarts willen lopen en niet in de lengte willen buigen. Haanstra geeft tijdens de clinic praktische tips en suggesties om deze problemen op te lossen. Ook laat hij zien dat elk probleempaard tot ontstpanning gebracht kan worden: tijdens de clinic longeert Haanstra namelijk paarden van cursisten zelf.

Het Virbac Equimax Rondje Instructie “Longeren” met Lammert Haanstra begint om 19:30 uur en de toegang is € 12,-. Aanmelden kan bij de KNHS, afdeling Accommodaties, postbus 3040, 3850 CA in Ermelo, fax 0577-401725 of per e-mail: accommodaties@knhs.nl.

wie gaan hier heen? Vonneke en ik en een vriendin van haar gaan er heen Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:10

Beetje laat, maar ik ben er geweest, had kaartjes bij imperial riding gewonnen. Wat vond jij ervan? Ik vond het heel leuk, vooral dat laatste paard had heel veel van mijn paard weg, die manier van lopen en die bespiering bij de hals.