meeting met Elady (foto's van Erika en Evita)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

meeting met Elady (foto's van Erika en Evita)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 21:00

Vandaag is Elady een dagje bij ons op stal geweest, om even kennis te maken met Anique_vaandrig, Binar, Johnvt, Fardos en mij en de paardjes natuurlijk Haha!

Ik was voor een zaterdagochtend al aardig vroeg op stal om Evita alvast uit te mesten enzo. Om half 12 kwam de fysio voor Evita en Koko, waarbij Erika even heeft meegekeken Lachen (leuk nieuws, Evita is zo vooruit gegaan dat dit haar laatste behandeling was Lachen ).
Hierna hebben we even gezellig een patatje gegeten op stal en hebben we de paardjes gezadeld.
Erika heeft even gestapt met Evita (breed is ze he? Haha! ) op het barefootzadel en ik heb nog wat foto's gemaakt.. toen kwam haar vader haar alweer ophalen!

Ik vond het een gezellig dagje (wel een beetje koud Nagelbijten / Gniffelen ).. op naar de boktrit! Haha!

Hier een paar foto's van Elady met Evita:
(Anique met Jolly op de achtergrond, en een hele donkere lucht Nagelbijten / Gniffelen )
Afbeelding

beetje een donkere foto
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anuschka (Binar) met Bizar, en Anique (Anique_vaandrig) met Jolly
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 21:12

haha! op de laatste foto lijkt het (alweer) net of ik op een shetlander rijdt Haha! volgende keer moet je [paard] ook maar eens uitproberen erika! jammer dat daar vandaag niet genoeg tijd voor was! vond het iig gezellig en we komen gauw een keertje naar jou toe!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:00

Hey

Die eerste foto vind ik wel gaaf geworden....die ene foto dat ik ho zeg hahah Haha! Bloos

Het was idd heel erg gezellig en jullie zijn altijd welkom bij mijn pareltje op stal *LOL* . En de patat was lekker. Kreeg net een bptje van John...dat ik op de site sta..nou daar staat dus nu een toekomstige stal midden delft-lander!!!!!
Mensen...kijk even op http://www.stalmiddendelfland.nl
(hoezo reclame >;) )
Maar het was echt onwijs kick en jullie paardjes zijn echt schatten. Op naar de buitenrit (met slof en matigaal) OK dan!

Ireen....je zadel zit echt onwijs lekker...ben blij dat ik mijn testzadel heb aangevraagd
Anique: dat o zo gevaarlijke paardje van jou wil ik wel testen hoor

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:07

Citaat:
breed is ze he?
Viel eigenlijk wel mee...vond alleen d'r nek een beetje dikker dan dat ik gewend ben!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:28

Vond het ook leuk je eens te zien na onze pb;s, was wel een beetje koud helaas maar de patat en thee maakten het goed voor ons allen toch.

Tot een volgende keer

John

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:32

idd...ik vond het erg leuk om nou eens te zien wie er eigenlijk achter dat toetsenbord zaten te rammen Haha!

De volgende keer is 11 december

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:39

haha! ja, vooral de thee was lekker Schijnheilig ik zou trouwens maar wel mn bodyprotector, cap, enz meenemen ja, want [paard] is niet gevaarlijk maar levensgevaarlijk Haha!

kom je ook gezellig op stal midden delfland staan? *LOL*

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:42

elady schreef:
idd...ik vond het erg leuk om nou eens te zien wie er eigenlijk achter dat toetsenbord zaten te rammen Haha!

De volgende keer is 11 december
Ik kan inderdaad wel eens rammen op het toetsenbord, zeker als mijn comp weer eens vast slaat, leuk je weer 11 december te zien

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:51

Ik kom voor 11 december nog even buurten, wil van de week mijn pleegkind (Yustin) wel even zien. Denk volgend weekend, aangezien ik woensdag, donderdag en vrijdag heel de dag moet werken en Tos twee keer moet stappen.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:59

Twinklebel schreef:
Ik kom voor 11 december nog even buurten, wil van de week mijn pleegkind (Yustin) wel even zien. Denk volgend weekend, aangezien ik woensdag, donderdag en vrijdag heel de dag moet werken en Tos twee keer moet stappen.

Is goed, ben blij voor je dat het beter gaat met je paardje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:04

Twinklebel schreef:

gezellig!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:55

Leuke foto's hoor. OK dan!
Alleen lijkt het wel of ik op de laatste foto behoorlijk scheef zit Verward

En Twinklebel, leuk dat je even langskomt!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 13:38

hahah...als ik toch eens geld had, dan kwam ik er direct staan met mijn zwarte parel Lovers

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 14:53

Twinklebel schreef:

Vind yus wel leuk denk ik!! En ik ook! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:11

meiden....binnenkort mij bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:53

ja hoor, zeg maar wanneer Haha! een keertje op een zaterdag komt dan het beste uit!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 22:32

Euuhh....ik kan elke zaterdag tot januari, dus tijd zat.
We kunnen het weekend van volgende week doen...of de twee weken daarna?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:19

ffies met ireen overleggen dan hoor je t wel Haha!