( Z-H ) wonen, wie heeft er zin in een meeting
ik wel namelijk, ik heb wel eens persoonlijk gemeet, maar nog nooit met n groep. Als je mee wilt doen, zeg dat dan ff hier, en als je ideeen hebt voor iets om te gaan doen, barst los
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( Z-H ) wonen, wie heeft er zin in een meeting
ik wel namelijk, ik heb wel eens persoonlijk gemeet, maar nog nooit met n groep. Als je mee wilt doen, zeg dat dan ff hier, en als je ideeen hebt voor iets om te gaan doen, barst los
Ideeen... Tsja, de geeikte biosmeeting of bowlingmeeting? Op zich is dat altijd wel leuk, met daarna ergens een hapje eten ofzo. Ik kan sowieso geen paard meenemen dus ritten word lastig denk...
En heb nog wat boktvriendinnen hier in de buurt dus die sleep ik wel mee 
viewtopic.php?f=16&t=374215 dit is al een topic in zoetermeer met paarden ik zie wel maar denk het niet xxx _Sammy_ schreef:hmmmmm jammer dat het niet met paarden is al heb ik geen paardviewtopic.php?f=16&t=374215 dit is al een topic in zoetermeer met paarden ik zie wel maar denk het niet xxx
met ons knollie de weg op gaat niet helemaal lukken...
iets met paarden is hier denk ik niet te doen, paarden huren is niet mogelijk en leuk buitenrijden is ook nauwelijks te doen hier... aiselover schreef:Tmaartjuh in actiej![]()
Maar buitenrit in de buurt van Boskoop is wel leuk...alleen kan ik niet meemet ons knollie de weg op gaat niet helemaal lukken...
![]()

mesastamp schreef:nope waddinxveen is niet echt leuk om buiten te rijden hahaha... ik ben niet voor niks naar limburg verhuisd...maar wel heeeeeeeel leuk ideeeeeeeeeeeeeeetje
Of illegaal het weegje of het gouwe bos
tamaraatjuh schreef:mesastamp schreef:nope waddinxveen is niet echt leuk om buiten te rijden hahaha... ik ben niet voor niks naar limburg verhuisd...maar wel heeeeeeeel leuk ideeeeeeeeeeeeeeetje
Enige buitenrijden in Waddinxveen is de polder inOf illegaal het weegje of het gouwe bos