Het grote 'veer in je r**t' topic :-))

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Het grote 'veer in je r**t' topic :-))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 17:23

Om Marleen een beetje blij te maken (en om te laten zien dat we het allemaal echt niet zo erg bedoelen Knipoog ).

* De stands van het stamboekdorp stonden op een mooie lokatie, bij de showring. Dit levert gigantisch veel publiek op OK dan!

* De showtijden. Zeker op vrijdag en zaterdag liep dat helemaal geweldig. Op zondag liep het iets uit, maar dat is onvermijdelijk en werd goed doorgegeven (heb ook nog nooit een evenement meegemaakt waar het niet uitliep, hoort erbij).

* Sfeer onderling, helemaal toppie!

* Tijden waarop de stallen losgingen. 7.00 uur, perfect, mooi op tijd om de paarden eten en drinken te geven en zelf even naar de w.c. te gaan.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:36

Marleen plak je voeten maar vats aan je schoenen vast anders ga je ernaast lopen Tong uitsteken

Ik vond de communicatie tussen stallen en ring super! met name Ward (wardt /wart) was steeds op tijd buiten en weer binnen om aan te geven hoelang we hadden etc.

De speaker is al 6 jaar top maar ook dit jaar weer geweldig hoe Pam het publiek zo onwijs kan opzwepen ook tijdens de shetlanderrace terwijl ze bijna in haar woorden stikte echt top!

Ik vind de ringen wel redelijk met name de hoofdring is fijn hij is voor mij niet te hard en er zit enigzins vering in.De 2de ring leek wel wat harder en de losrijdring was gewoon te hard. Het in en uitstappen is lastig met de kleine bak daarom doe ik dat buiten.Misschien is het mogelijk daar andere ruiters ook heen te sturen (ringmeester?) ook het opzadelen in dat kleine stukje is erg vervelend of een koetsier die even gezellig gaat kletsen met iemand langs de kant.

Er moeten idd zowel mini's voor de wagen of de shetjes onder het zadel ook doorheen kunnen.

Heb ik nog wat te klagen? nee eigenlijk niet de lunchpakketen waren ook lekker!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:52

Nimber schreef:
Ik vond de communicatie tussen stallen en ring super! met name Ward (wardt /wart) was steeds op tijd buiten en weer binnen om aan te geven hoelang we hadden etc.

Ja klopt die was perfect, die krullenbol bedoel je he kim?

EN ja Pam, te gek mens, doet het super Was trouwens wel benieuwd hoe ze onze uitzwaaisessie vond Haha!

Het was echt weer supergezellig, en zeker tot volgend jaar *LOL*

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:00

De communicatie tussen stal en bakken was idd heel goed!!!

Die krullenbol is dat die zondag bij de hoofdring zat?? Haha! Die is cute Tong uitsteken

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:35

ik vond de communicatie idd ook erg goed.
de showtijden van het ons waren goed

de hoofdring vond ik wel fijn te doen, kleine ring wat minder.
losrijring helemaal niet fijn.

de sfeer tussen de stamboeken enz vond ik ook erg gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:51

Ik heb Libel steeds op de parkeerplaats voorbij het "wachthokje" ingereden en dat ging echt prima, er was verder niemand behalve de Hackney's.
Daar was dus ruimte genoeg.

Verder vond ik het prettig dat we (Jantina en ik) toch binnen mochten blijven staan met de caravan na de 1e nacht.
Kostte wel een stukje nachtrust maar dat was niet erg.

Ook ik vond de sfeer erg gezellig en heb me prima vermaakt.
Het was voor mij al weer 11 jaar geleden dat ik voor het laatst op P&K een show heb gegeven (samen met Cornelie de Geijter voor de Welsh Cobs) en vond het erg leuk om weer eens te doen.
Toen waren de stallen nog gewoon open voor het publiek maar ik vond het nu veel prettiger.
Veel meer rust voor de paarden en veiliger voor je spullen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 09:00

Wij hebben inderdaad op het parkeerterrein losgereden, ging prima. Ik heb 1 keer (zaterdag namiddag) binnen losgereden, maar de piste was te klein voor een hackney, kon hem daar niet laten gaan en anderen hadden ook last van me als ik hem "op zijn kont" wilde zetten. Dus de volgende dag weer naar buiten. Parkeerterrein was aan de andere kant groot, maar vooral leeg! Vraag me ook af waarom iedereen aan de andere kant wilde parkeren, in de bouwblubber??? Het parkeerterrein waar wij stonden was net zo groot, en er stonden 5 vrachtwagens.....later kwam ook de vrachtwagen van Imke nog langs ons staan, dus stonden er toen 6. Zee van ruimte dus!

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:52

Idd die communicatie was gewoon perfect! Mogen andere evenementen wel een voorbeeld aan nemen!
* de stallen waren mooi dik opgestrooid met stro EN krullen. erg fijn voor paarden met sokken, toppie
* in de gang lagen ook krullen, erg fijn weer voor paarden met sokken, dan worden ze tenminste nietzo gauw vies. Daarbij zag het er gezellig uit
* het was lekker warm in de stamboekhal, heerlijk om even bij te komen van het verkleumen buiten.
* de stamboeken naast de ring is een groot succes!
* zoals altijd is pam aan de microfoon geweest, en dat zou nooit mogen veranderen!
* de sfeer onderling was SUPER

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:58

sherwood schreef:
* de stallen waren mooi dik opgestrooid met stro EN krullen. erg fijn voor paarden met sokken, toppie
* in de gang lagen ook krullen, erg fijn weer voor paarden met sokken, dan worden ze tenminste nietzo gauw vies. Daarbij zag het er gezellig uit
* het was lekker warm in de stamboekhal, heerlijk om even bij te komen van het verkleumen buiten.

Ja de stallen zagen er idd toppie uit ja.. OK dan! Stal gangpaden was ook een goed idee met het zaagsel..Alleen vraag ik me af of het brandveilig is??

Het was idd lekker warm in de stamboekhal.. Je was zo doorgewarmd OK dan!

piggie!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:06

ik vind de stallen elk jaar ook weer erg goed verzorgd. klein voor sommige paarden (shires!) maar daar valt niks aan te doen. ik vond het wel fijn dat er dit jaar ook zaagsel in de stallen lag, wordt alles niet zo nat, blijft mooi droog.