Iemand foto´s van Guusje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Iemand foto´s van Guusje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 14:40

Heeft iemand foto´s gemaakt van de fjord Guusje?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:02

Astrid (assiee op bokt) Lachen
Moet je haar even pben ofzo Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:12

Ik hoop niet dat iemand daar een fotorolletje aan vuil heeft gemaakt!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:14

Ik niet hoor IL Haha!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 15:15

irish_lady schreef:
Ik hoop niet dat iemand daar een fotorolletje aan vuil heeft gemaakt!

Why?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:19

Omdat het een schande voor de sport was!

Ze had notabene een sperriem om bij haar stang en trens hoofdstel, ze zat vreselijk te schoppen met haar benen wat de lange jurk blijkbaar moest verbergen. En ze had het dier totaal niet aan het lopen. Als je op dit niveau nog een zweep nodig hebt voor de basisoefeningen moet je je zelf toch eens achter de oren gaan krabben. Heb werkelijk met open mond zitten kijken!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:20

Ik wilde nog een foto van haar maken hoe ze liep te gillen dat haar vader Guusje vast moest houden of hoe ze achterwaarts de ring binnen kwam omdat hij anders gek werd. Ik stond n.l. net buiten toen zij moest (kreeg van haar moeder nog een flyer in handen gedrukt, maar heb vriendelijk bedankt) Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:26

Wat wél positief was (altijd het positieve zien Haha! ) was dat ze er goed uitzag. Heel netjes en verzorgd

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 15:28

Craignethan schreef:
hoe ze achterwaarts de ring binnen kwam omdat hij anders gek werd.

Dat is het bekende probleem bij hun optredens
Was hij in de ring nog druk dan?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:29

jantina schreef:
Wat wél positief was (altijd het positieve zien Haha! ) was dat ze er goed uitzag. Heel netjes en verzorgd

Dan moet ze modeshows gaan lopen! Maar geen paardenshows

ayrton

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:06

Wat is er mis met guusje dan? Vindt jou wel weer vrolijk en complimenteus overkomen Boos!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:11

Ik heb geen foto's van Guusje.
Ik vond alles wel meevallen.
Ik heb andere parden gezien die met open mond van protest bochten om werden getrokken, die met de kin op de borst werden getrokken, die te hard met een zweep (op het been of de kont of waar dan ook) werden aangetikt, en nog iets dat ik niet ga noemen.
Daarnaast heb ik een groepje meiden gezien die zeeeer onterecht dachten dat ze geweldig waren, hoewel ze zich ook aan het bovenstaande hebben vergrepen.
Maar nogmaals nee dus, ik heb geen foto's van Guusje.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 20:35

ayrton schreef:
Wat is er mis met guusje dan? Vindt jou wel weer vrolijk en complimenteus overkomen Boos!

Iedereen hier vind alles mis met Guus dus maak je daar maar niet druk om Knipoog

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:41

Ik heb guus wel eens veel beroerder zien gaan op Ahoy kwam ze de bak amper rond was ie helemaal maf. Vond het nu eigenlijk een stuk minder slecht

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:44

Ik denk dat als er in de show iets minder hoge oefeningen zouden zitten er een prima show ontstond! Want ze zag er prima uit en de pony ook. Serieus, ze had er erg veel aandacht aan besteed, ook de muziek was leuk.
Maar een stapje terug in niveau en dan gaat het er een stuk vriendelijker en mooier uit zien.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:47

Ik denk dat Jantina daar een goed punt heeft. De aanleuning en de oefeningen waren gewoon te hoog gegrepen waardoor ze het paard in allerlei bochten moest wringen waar ze beiden nog niet aan toe waren. Persoonlijk zie ik dan ook liever een trensje dan een stang en trens met sperriem. Idd het zou een leuke show geweest zijn als ze een L niveau proef zou laten zien.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 20:57

irish_lady schreef:
Ik denk dat Jantina daar een goed punt heeft. De aanleuning en de oefeningen waren gewoon te hoog gegrepen waardoor ze het paard in allerlei bochten moest wringen waar ze beiden nog niet aan toe waren. Persoonlijk zie ik dan ook liever een trensje dan een stang en trens met sperriem. Idd het zou een leuke show geweest zijn als ze een L niveau proef zou laten zien.

Ze is Z2 met 21 winstpunten dan ga je toch niet op L nivo rijden Verward
Ze kan gemakkelijk een Z proef rijden alleen zou ze misschien iets moeten doen aan het tempo waarop de oefeningen elkaar opvolgen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:04

Maar als ze dan Z2 met zoveel winstpunten rijdt, waar zijn dan alleen de basisoefeningen helemaal af en niet de oefeningen die daarbovenop komen?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 21:05

Sjonniej schreef:
Maar als ze dan Z2 met zoveel winstpunten rijdt, waar zijn dan alleen de basisoefeningen helemaal af en niet de oefeningen die daarbovenop komen?

Deze zin snap ik niet helemaal

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:06

Het is trouwens anders om een ZII proef te rijden voor een paar mensen, wat je soms ziet op een wedstrijd dan voor een volle tribune zo'n show proberen neer te zetten... Het lijkt gewoon net te hoog voor haar?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:06

irish_lady schreef:

Ze had notabene een sperriem om bij haar stang en trens hoofdstel, ze zat vreselijk te schoppen met haar benen wat de lange jurk blijkbaar moest verbergen. En ze had het dier totaal niet aan het lopen. Als je op dit niveau nog een zweep nodig hebt voor de basisoefeningen moet je je zelf toch eens achter de oren gaan krabben. Heb werkelijk met open mond zitten kijken!

Jij rijdt vast op top niveau dat je al die dingen over iemand anders kan zeggen. Ik heb hier nog een foto liggen van jou en je tinker. Die zich hevig verzet met zijn mond open. Knap hoor OK dan!

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:20

Stelletje aanstellers hier hoor. Laat men elkaar lekker in zijn waarde. als het echt zo is dat Guusje zo goed kan rijden en het er op dit evenement er niet uitkwam , dan was ze er gewoon niet klaar voor en had ze beter iets ander in mekaar kunnen zetten. Ik heb Irisch Lady ook nergens zien beweren dat ze op topniveau rijdt. denk ook niet dat dat haar doel is. Wat er wel beweerd word is dat Guusje op een dergelijk hoog niveau presteert maar dat dit er op paard en koets totaal niet uitkwam wat ik van iedereen verneem. Heel jammer voor haar helaas maar het zij zo!

ayrton

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:22

Ik heb van de show helaas weinig gezien, maar wat ik heb gezien vond ik mooi om naar te kijken. Rijtechnisch was het dan mischien geen hoogstandje, maar daar heb ik eerlijk gezegd ook niet echt naar gekeken. Ik heb het totaal plaatje gezien en vond het geheel er erg mooi uitzien. Ik heb naderhand nog heel ff met haar gesproken, en ze komt op mij spontaan over. Vandaar ook mijn verbaasde vraag van wat er mis was met Guusje.

petar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:25

ach gut nou wordt Jolanda er ook nog door heen gehaald
Ik heb ook andere negatieve discussies gelezen over show paarden.

Volgens mij rijd Jolanda haar Guusje met een Pellham bit!
En niet met een stang en trens maar goed dat zal irish_lady wel beter weten
die weet immers inderdaad alles beter dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben
toen ik aan Jolanda vroeg met welk bit rijd je zaterdag:

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:26

irish_lady schreef:

dat is wat ik nu ook vind, vind het Belachelijk dat je bij een stang en trens ook nog eens een sperriem moet gebruiken. Maar goed ik hou maar verder mijn mond wat er zijn laats 10 pagina's voorbij gegaan over onze guus................ Gaaaap