) Dus zaterdagavond zag ik op Bokt tot mijn grote schrik dat er al twee dagen voorbij waren en dat ik zondag nog heel snel langs moest komen als ik niet het hele evenement wilde missen. Ik was er dus afgelopen zondag de hele dag... En was echt stomverbaasd over hoe rustig het was. Normaalgesproken doe je er een half uur over om 's middags van de ingang naar de laatste piste te komen. Gewoon omdat op elke vierkante meter gangpad nog vier andere mensen staan. Nu kon ik bij de ingang nog even wat poffertjes halen en binnen vier minuten weer op mijn plaats in piste twee zitten voor de volgende show. Ik kom toch al een jaar of vijf op P&K en heb het nog nooit zo rustig gezien. Geen lange rijen voor kaartjes, uitgestorven gangpaden en standhouders die klaagden dat ze wilde dat ze zaterdag al naar huis waren gegaan omdat ze nog nooit zo slecht gedraaid hadden. Is dat anderen ook opgevallen, was dat alleen zondag zo of ook de andere dagen? Ik vond het heel apart.

).
), liep achter de hokjes langs en vroeg me toen in de entreehal af waarom er geen kaartverkopers stonden. Een vriendelijke mevrouw stuurde me toen weer terug naar buiten naar de witte hokjes die ik inderdaad had zien staan maar die mij niet belangrijk leken.
Wat ik trouwens nog van vorig jaar weet is dat het zo ontzettend druk was qua publiek voor de show van Anky dat haar clinic een kwartier uit werd gesteld omdat er mensen in gangpaden en op trappen zaten, wat door de brandweer verboden was. Dit jaar hadden ze daar blijkbaar geen last van, terwijl de tribunes niet groter waren. 
Er werd zelfs een week van te voren nog aangemeld!