Leuk weekend Paard en Koets.. Klote einde... :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Leuk weekend Paard en Koets.. Klote einde... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 10:57

Nou bij deze dan ook mijn verslag Knipoog

Donderdag is Heleen (my dominique) al bij mij gekomen om te helpen met wassen ed..
Smiddags waren we lekker op tijd klaar dus savonds nog even langs winkelcentrum voor de laatste spullen te halen..

Vrijdagochtend zijn we om half 8 trailer gaan halen en toen naar stal.. Daar hebben we de spullen in gepakt.. Bloos! Oeps de auto ging bijna niet meer dicht Schijnheilig
Libel op geladen,die stapte er zo weer op OK dan! Even twijfelen maar goed ze stond er rap op..
Op naar Paard en Koets!!

Daar aan gekomen,kim gebeld en Libel dr box op gezocht.. Daar hebben we dr even laten bijkomen en haar smiddags in de aaibox gezet naast de stand..
1E show savonds verliep goed en ze reageerde goed overal op..
Zaterdags liep ze ook erg lekker en met de vuurwerk show was ze super braaf!! Nooit verwacht van mijn paard (maar ja heb dr ook niet zo lang nl.) OK dan! Super Peerd Haha!
Toen weer lekker in de aaibox gezet ,waar veel mensen nog even langs kwamen om dr te bekijken..
Lodewijk wilde neit in de aaibox staan want die wilde lievel richting Orbaldo.. Dus zodoende dat Libel ook zondag weer in de aaibox stond Haha!
Zondag de show gereden en dat ging ook super.. Ging iets harder als gepland maar de o zo coole ihw-er Libel Tong uitsteken klaart het klusje wel *LOL*

Smiddags defile gereden nog met alle stamboeken... Ook goed!

Dus je kunt wel stellen dat ik erg heb zitten glunderen het hele weekend..

Het jammere was dat we gisterenavond naar huis reden en bij Beesd ineens de auto voelden trillen Scheve mond Bij de benzine pomp eraf..Die gelukkig snel in zicht was(na 2 min) en gekeken.. Ja hoor..Lekke band Boos!
Ik kim gebeld..Raad gevraagd en toen de anwb gebeld.. Hun hebben er wat spoed achter gezet,want na 15 min stond er al een gele auto voor onze neus... OK dan!
Hij gekeken en hoopte dat hij ergens nog zo'n band kon vinden...
Na ruim 2 uur was ie terug en had een band bij Zich!!!! OK dan! OK dan!
Die had hij thuis nog liggen gelukkig
Libel had ondertussen mooi daar langs de parkeerplaats gras staan eten dus die vermaakte dr eigen wel Haha!
Kindje die nog kwam aaien Haha!

Nou goed,band eronder en op naar stal..(bleek dus een lekker band en er zat een spijker in:( ) Waar we dus uiteindelijk om 12 uur snachts zijn aangekomen.. ruim 2 en een half uur later als gepland.. Bloos!
Mevrouw op stal gezet,die al gelijk STERALLURES vertoonde en aan dr eigen drol stond te snuiven als of ie van een ander was en ik zowat een knal voor mn kop kreeg.. Ach ja.. Die sterallures mocht ze van mij gisteren wel hebben..Vandaag is dat weer over.. ~~}> Schijnheilig

Verder wil ik iedereen bedanken voor dit weekend en nl. Lia voor het mennen met Libel Lachen OK dan! OK dan! Cool

En ook wil ik even melden dat ik ZEKER HOOP dat de nachtbeveiliging volgend jaar 10.00000000X BETER (!!!!!) MOET zijn.. Want snacht was dat niet zo(lees verslag Lia) ...Dit vond ik erg jammer.. Scheve mond

IEDEREEEEENN BEDANKT !!!!!!!! Kusje

(Als je me gemeet hebt dit weekend,reageer dan ook even ,want ben veel kwijt alweer Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:03

Tjee, wat een gedoe op de terugweg.
Wat een goede service van de ANWB dat ze zo aan het zoeken zijn geweest voor de juiste maat band op een zondagavond OK dan!
Ben blij dat op mijn trailer standaard een reservewiel zit, heb hem ook al eens nodig gehad.

Libel is echt een erg leuk, vrolijk paard
Bij het defile liep ze al zo de ring in van "ik mag weer ik mag weer ik mag weer" Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:07

Ik ben heel blij dat ik Lia haar reseveband niet nodig had.
Mijn verslag staat op vvdd.

Jij ook bedankt voor het superleuke weekend!

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:07

Leuk verslag van een heel leuk weekend. Beetje jammer van de klapband die je hebt gehad maar over een paar dagen ben je dat ook wel vergeten.
Laatst bijgewerkt door joshua op 15-11-04 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 11:08

Ja idd!!! Daar was ik echt super blij mee.. Heb m dan ook uitbundig bedankt die meneer Haha! Tong uitsteken

Ja Haha! Libel ging er echt voor de laatste keer ja Tong uitsteken

LBroekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:11

Leuk verslag, en mooi dat Libel zich zo heeft vermaakt en jij natuurlijk ook!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:13

ZOoooooo en iedereen was al zo moe! Wat erg dat je dit er dan ook nog bij krijgt!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:23

Libel is echt een hartstikke leuk paard Sandra!! Vervelend van de terugreis

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:28

Jeetje, je bent op een gegeven moment al zo moe en je wilt dan toch echt wel naar huis. Lekke band! Boos! Wat zul je gebaald hebben....
Maar goed, je bent heelhuids thuis gekomen, dat scheelt!

Ik vond Libel een hardstikke leuk paard, heel braaf
En wat kan ze hard he? Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 11:31

Ja ik ben ook heel bij dat we heelhuids thuis zijn gekomen.. Dan maar laat maar wel veilig thuis...

Ja Jantina Haha! Ze kan idd heel hard Haha!
(er zitten trouwens nog 2 rotjes in jou uniform Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:40

obelix schreef:
(er zitten trouwens nog 2 rotjes in jou uniform Haha!)

En mijn autosleutels Koe

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:42

Hoe krijg je het voor elkaar om vanuit Apeldoorn je sleutels naar Den Bosch te laten gaan en ze uit te laten komen op Ameland.... Doe je toch best goed Tong uitsteken
Ik zal ze er nog even snel uit halen tussen de middag, want rotjes in de wasmachine... daar wordt het allemaal niet beter van denk ik.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 11:44

Nee dat denk ik ook niet Tong uitsteken Haha!

Lia Haha! Je auto sleutels Tong uitsteken *LOL* Hahahahahaha Handige Harry Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:46

Aangezien ik mezelf heel goed ken heb ik altijd 2 paar sleutels bij me als ik voor meerdere dagen weg ga
Nu moet Jantina gewoon weer hierheen komen om de sleutels terug te brengen Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:47

Gelukkig kom ik volgende maand weer, dan mét Udinde. Sandra, kom jij dan ook kijken of Udinde op Libel lijkt?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 11:51

Ja leuk!!! Hou me even op de hoogte hoe en wat... Knipoog Is dat met die hoog-buurlo rit? Knipoog

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:25

nee met kerst en oude ennieuw dan gaan zij met de wagen het bos in en ik kom er te paard achteraan *LOL*

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:28

Ilindra schreef:
Nu moet Jantina gewoon weer hierheen komen om de sleutels terug te brengen Haha!

Of per flessenpost Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:29

Ilindra schreef:
Aangezien ik mezelf heel goed ken heb ik altijd 2 paar sleutels bij me als ik voor meerdere dagen weg ga

whahhaha en dat zelfs nog MET sleuteloppas! Tsss tis maar dat je zo goed kunt mennen, dan is het je weer vergeven!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:05

he dat was balen Sandra Scheve mond

Maare het was weeeeeeeeer heel gezellie *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:10

ik vond het wel gezellie hopelijk mogen we volgend jaar ook als stamboek heen met een show.
vanwege het grote aantal mogen niet alle stamboek meer shows geven...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 19:49

Ja idd balen Lin... Enne nu weten we nog neit wie van ons 2en de gelukkige is he?? Schijnheilig Tong uitsteken

Ja ik hoop ook echt dat we volgend jaar komen mogen..Wanneer weten we dat? *LOL*

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:24

He bah, wat vervelend einde idd! Maar gelukkig dat het "zo" was verholpen! En dat Libel ook erg rustig bleef! OK dan!

Libel is een lief paard! Ik heb haar geaaid Tong uitsteken! Heel leuk paard Sandra!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:43

Scheve mond schaam schaam Scheve mond

Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, wat ik kon zeggen, dat heb ik al gezegt tegen degene die ik daar heb gesproken, en zag dat je zondag nog wel kon lachen naar me Haha!

lia kwam zaterdag avond nog kijken Haha! ze had gehoord dat ik een deur had open gedaan dus ze kwam ff kijken wie het was....

was ik dus, had even gekeken bij dat paard met die vage beenbeschermers. Het eerste gesprek ging ongeveer zo:

lia: wat ben je aan het doen?
ik: rondlopen
lia: waarom?
ik: omdat we dat hadden afgesproken
lia: o
lia: o jij ben van hier.

daarna zijn we ff naar die irish cob ofzo gelopen om ff te kijken hoe die dingen nou zaten, en toen tot de conclusie gekomen dat het toch wel rare dingen waren.

maargoed, nogmaals excuus voor wat er is gebeurd, al maakt dat het natuurlijk niet goed, maar daar hebben we het al over gehad.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:57

Nou, Pam vond de show iig geweldig, dus wat dat betreft... En als er weer zoveel Libel-power in de show komt volgend jaar, dan mag het IHW vast weer komen Knipoog

Ik vond Libel echt 'n leukk paard, hopelijk gaat ze volgend jaar weer mee Tong uitsteken