Donderdag is Heleen (my dominique) al bij mij gekomen om te helpen met wassen ed..
Smiddags waren we lekker op tijd klaar dus savonds nog even langs winkelcentrum voor de laatste spullen te halen..
Vrijdagochtend zijn we om half 8 trailer gaan halen en toen naar stal.. Daar hebben we de spullen in gepakt..

Libel op geladen,die stapte er zo weer op

Op naar Paard en Koets!!
Daar aan gekomen,kim gebeld en Libel dr box op gezocht.. Daar hebben we dr even laten bijkomen en haar smiddags in de aaibox gezet naast de stand..
1E show savonds verliep goed en ze reageerde goed overal op..
Zaterdags liep ze ook erg lekker en met de vuurwerk show was ze super braaf!! Nooit verwacht van mijn paard (maar ja heb dr ook niet zo lang nl.)

Toen weer lekker in de aaibox gezet ,waar veel mensen nog even langs kwamen om dr te bekijken..
Lodewijk wilde neit in de aaibox staan want die wilde lievel richting Orbaldo.. Dus zodoende dat Libel ook zondag weer in de aaibox stond

Zondag de show gereden en dat ging ook super.. Ging iets harder als gepland maar de o zo coole ihw-er Libel

Smiddags defile gereden nog met alle stamboeken... Ook goed!
Dus je kunt wel stellen dat ik erg heb zitten glunderen het hele weekend..
Het jammere was dat we gisterenavond naar huis reden en bij Beesd ineens de auto voelden trillen

Ik kim gebeld..Raad gevraagd en toen de anwb gebeld.. Hun hebben er wat spoed achter gezet,want na 15 min stond er al een gele auto voor onze neus...

Hij gekeken en hoopte dat hij ergens nog zo'n band kon vinden...
Na ruim 2 uur was ie terug en had een band bij Zich!!!!

Die had hij thuis nog liggen gelukkig

Libel had ondertussen mooi daar langs de parkeerplaats gras staan eten dus die vermaakte dr eigen wel

Kindje die nog kwam aaien

Nou goed,band eronder en op naar stal..(bleek dus een lekker band en er zat een spijker in:( ) Waar we dus uiteindelijk om 12 uur snachts zijn aangekomen.. ruim 2 en een half uur later als gepland..

Mevrouw op stal gezet,die al gelijk STERALLURES vertoonde en aan dr eigen drol stond te snuiven als of ie van een ander was en ik zowat een knal voor mn kop kreeg.. Ach ja.. Die sterallures mocht ze van mij gisteren wel hebben..Vandaag is dat weer over.. ~~}>

Verder wil ik iedereen bedanken voor dit weekend en nl. Lia voor het mennen met Libel

En ook wil ik even melden dat ik ZEKER HOOP dat de nachtbeveiliging volgend jaar 10.00000000X BETER (!!!!!) MOET zijn.. Want snacht was dat niet zo(lees verslag Lia) ...Dit vond ik erg jammer..

IEDEREEEEENN BEDANKT !!!!!!!!

(Als je me gemeet hebt dit weekend,reageer dan ook even ,want ben veel kwijt alweer