Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) als het echt vriest en we niet meer dan stappen gaan doen.
En anders met de fiets he... Zolang erg een sturen of trappers afvallen
. Roskur schreef:Ja inderdaad, ik vind het ook heel jammer!!
Haha maar dan gaat het kersteffect er een beetje af, Linda...
En Lineke... Ik verwacht niet dat we heel wild gaan doen ofzo, als het vriest met die harde bevroren grond enzo... Dus dan kan je best mee, desnoods samen op Röskur (met deken ofzo, die ruggengraat is echt niet te harden anders) als het echt vriest en we niet meer dan stappen gaan doen.
En anders met de fiets he... Zolang erg een sturen of trappers afvallen
.

) maar hij is het natuurlijk niet gewend... Dus daar heb je ook wel weer gelijk in, even gaat dan wel maar niet een hele rit...
Hopelijk ga je iig wel mee! 
Roskur schreef:Oh, had me misrekend.Ik bedoelde 110 - 120, had vanaf 80 gerekend (waarom weet ik niet, maarja ik ben geen wiskundig wonder, dat weet je
). Maar ongezien toch een goede schatting haha!

Dus ik heb met tegenzin toch maar ja gezegd.... Gelukkig is er nog niet zo heel veel reactie, maar ik zou echt niet weten wanneer het anders kan...
Wel erg jammer... Ik ben zelf donderdag en vrijdag vrij, maar ik denk dat de kans erg klein is, dat er dan veel andere mensen kunnen...
Als het goed is dan ben ik die vrijdag de hele dag vrij van school dus zou ik ook kunnen dan.
Iedereen die interesse heeft, kan zeggen op welke dag/dagen ze wel kunnen? Dit leek me echt al een maand ofzo een leuk idee haha, dus het zou wel gaaf zijn als het toch door kan gaan...