.Vanochtend om half 9 zijn we thuis vertrokken ik dan,aangezien mijn ouders me lekker zouden brengen in de auto nog lekker door geslapen
..en om tien uur stond ik al klaar op het station...hmm had ik dus weer de rest kwam pas om half 11 ah fijn ..ik heb heeeerlijk staan koud worden daar met een gekke zwerver op de trap
die de meest gekke dingen riep ,wat moet je daar nou van denken
.Rond tien over kwam evaaaaa er al aan *jaja de derde keer met eef naar paard en koets HOE houdt ze het vol met mij? >;) *Nouja eva kwam er niet aan het ging als volgt er komt een jeep aan rijden gooit daar een oranje geval de auto uit en rijd snel door,jah wat waren die van plan denk je dan
.Maar het was eva dus toen zijn we samen naar de achterzijde van het station gelopen waar later de rest zou aan komen.Ondertussen even met het kaartjes apparaat gaan spelen*Neeh,eef niet alleen ik jij ook
*Als jullie het even willen weten wat wij uitgevonden hebben dat een 5 retour kaart voor 4 personen *toch
eef* naar denhelder..eerste klas koste maar een kleine 1006 nog wat geen geld toch..en het ergste komt nog eef wou met miiiiijN! pin wel even proberen te pinnen
.Toen kwam onze blonde vlam*Nouja
* iig sanne kwam er aanlopen
.Toen waren er al drie bokkers op een rij...jaja daarna volgde nathalie met haar mooie roze plukken in der haar...moest wat anders voorstellen maar lukte niet helemaal ofwel nath
Maar zo erg zag het er niet uit hoor dat moet ik er even bij vertellen
.En na een hele lange tijd kreeg ik van sussie *Lotte aka jamy* een smsje waar ze moesten zijn..en ook toen was zij en haar vriendin aangekomen en konden we op naar de brabant hallen!
.Ook deze keer mocht ik niet spelen in de speeltuin...
Want sanne vond zich zelf al te volwassen yeaah right nou heb geprobeerd haar in haar eigen waarde te laten maar zo als je begrijpt was dat erg moeilijk
.ZIJ volwassen
...het is dat ze er zelf in gelooft...En toen waren we aan gekomen op de plek van bestemming ,nathalie moest natuurlijk weer eerst pinnen
.Dit jaar kochten sanne en eva toch een echt volwassen kaartje en nath probeerde het wel maar helaas..
.Daarna hebben we onze jassen weg gehangen en was eva haar kaartje weer kwijt zat in haar jas
volgens mij kreeg iedereen dit jaar sanne trekjes
....En toen waren we binnen
!!YEAH..We hebben eerst gewoon langs alle kraampjes een rondje gedaan,want ja als je met eva ,sanne en brennie bent kan dat gewoon niet anders...alleen de andere dames vonden dat niet zo volgens mij
..Daarna zijn we alles is langs geweest en hebben we nog 2 shows gezien van de friezen en nog 1 die op het paard stond op twee zelfs(Had banketstaaf geweest als ze allebei de anderekant op gingen
),En daarna vonden wij het wel shop tijd en waren de andere eigelijk opeens weg en zijn we dan maar gezellig met zijn drieen gaan SHOPPEN
..Alhoewel ik zou niets kopen dit jaar..Als eerste had eef een mooi halster met schapenspul volgens mij gekocht voor maaaaabel !!.En ja toen kon ik niet achterblijven en heb een off white anky pad gekocht
errug mooi al zeg ik het zelf
..En sanne had heel plots opeens een neusriem
.Verder heb ik nog een uitrijdeken gekocht en bijpassende bandages en niet te vergeten teugels
..eef heeft ook nog een uitrijdeken gekocht en sanne ook een anky setje camel
*Had haar toch nog over kunnen halen
*Alleen bij de pads kreeg je zon leuke dekjestas die de hele tijd over de grond sleepte haandig hoor !!hehe..Ook hadden we nog lekker FRIET gegeten en sanne weer een broodje kroket alhoewel maakte eva er bijna een broodje friet van..jaja eef en wat is dat volgens mij heeft ze vrijdag te veel friet gezien
.Owja voor ik het vergeet in het stamboekdorp stond een paard met een hele dikke lange voorpluk..dus ik met mn grote mond die ziet ook niks zo...Dus die vrouw*toch niet toevallig een bokker* zei ja hij ruikt wel goed ofzo snap jij hem wij niet iig
..maar toen we terug liepen had hij wel een vlechtje in
..Nouja Nootje(Berdientje):+: had me ook nog gebeld onder het rond snuffelen maar het was heeeeel erg helaas niet de moeite meer om te komen erg jammer
daarna gingen we nog even naar het ihw ?toch of zeg ik het nu weer fout ..daar hebben we voor op de stro balen chocomelk gedronken*Nog bedankt !!
Volgens mij ben ik kei veel vergeten maar heb het onwijssssss leuk gehad
volgens jaar weer hoor iig sanne (owja sanne kwam er achter dat mn zusje ook sanne heet waar geloofde ze niet naa
)en eva ..
Ik heb het iig weer kei leuk gehad
...en weet alleen niet of dat voor iedereen geld maar goed !:) 
Ik baal echt, want het is elk jar weer zo ontzettend leuk! En zo gezellig!
er waren zooo veel bokkers..