ik heb expres alleen deze dagen gedaan, omdat veel studenten toch wel op vrijdag naar huis willen en de mogelijkheid voor t weekend dan dus uitgesloten is!
kuz
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*volcano* schreef:Ik denk dat we eerst maar even een datum moeten hebben, dan weten we wie er allemaal mee kunnen. Want als iemand toch al niet mee kan dan heeft het voor diegene weinig nut om in een poll te stemmen over wat we gaan doen. Dus eerst een datum en dan zien wie er mee gaan en dan bepalen wat we gaan doen
*volcano* schreef:We hebben nu in totaal 7 (9 met die van wkoekoek en mij erbij) stemmen op donderdag staan, 2 op dinsdag (waarvan 1 van wkoekoek die ook wel op donderdags kan) en 1 op maandag.
Dus dan hebben we 9 stemmen op donderdag staan als je die van wkoekoek en mij er ook nog bij rekend.
Dus de meeste mensen kunnen op een donderdag.
18/11, 25/11 en 02/12 vallen op donderdagen en dat is voor de 3 komende weken. (A.s donderdag lijkt me wat kort dag allemaal)
Misschien moeten we dan nu gaan kiezen uit een van die datums?
En er ook even bij vermelden wat je het beste uitkomt qua tijd?
[edit]Als we dan in dit topic tot een definitieve datum komen en wat we gaan doen kunnen we daarna nog een nieuw topic openen met de datum, tijd en activiteit waarin iedereen zich definitief kan opgeven.