Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marinke schreef:Ik ben niet heel erg goed in iets, ben niet heel erg Creabea, maar vind t wel heel erg leuk
Ik heb wel interesse als het niet al te ver weg is
mandy_b_s schreef:liefst ook bij mij in de buurt, aangezien ik zelf nog geen rijbewijs mag halen
maar als het lukt que vervoer ben ik er zeker bij
met zn allen fotograferen in het bos ?
met zn allen in een weiland gaan zitten tekenen ?
met zn allen knutselen ? ( deken voor paard o.i.d. )
met zn allen ?? noem het maar op !
Kana schreef:Als het niet te ver is ga ik graag mee.
Dat met z'n allen in het bos fotograferen lijkt me wel leuk.
Fairie schreef:Vind ik ook een leuk idee, maar dan zou je moeten wachten tot het weer een beetje warmer is buiten.
Vroeg in dit jaar hebben Paulien (Rainie) en ik een photoshoot gedaan van Deborah (Iceprincess) in het bos hier in Nuenen en ik vond het eigenlijk gewoon weg sneu om haar in de kou te zien staan zonder jas
Zelf was ik ook niet echt warm genoeg gekleed dus ik was verkouden de dag er op
Je zou inprincipe met een flinke groep het bos in kunnen gaan.
Daar kan ieder dan doen waar hij of zij goed in is.
Tekenen (inspiratie opdoen in het bos), gedichten schrijven, verhaal schrijven, fotograferen, net wat je wilt.
Lijkt me bovendien erg stoer, heb ik in één keer een hele hoop modellen
Fairie schreef:Voorjaars vakantie of zo?
Het duurt nog wel lang, maar dat is beter als binnenkort in de kou met een groep bokkers in het bos te staan
Bovendien kun je dan ook niet lekker in het gras of in de hei zitten in het bos omdat je kont dan bevriest.
Fairie schreef:Je zou een zaaltje ergens kunnen huren of zo en dan geld bij elkaar leggen voor het huren van iedereen die komt.
Maar dat vind ik eerlijk gezegt heel erg inspiratie-loos.
Bovendien valt fotografie dan al af. (tenzij er bij die zaal een studio zit, maar dat lijkt me érg duur.)