Crea-Bea meeting deel 2, idee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Crea-Bea meeting deel 2, idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 17:48

Crea Bea bestaat inmiddels alweer een tijdje, er zijn behoorlijk wat tekenaars, verhaalschrijvers, dichters en andere kunstenaren bijgekomen. De Crea Bea-meeting in april vond ik errug leuk en ik dacht dat we dat wel eens konden gaan herhalen, dus vroeg ik me af of daar animo voor is?

Ideeen om dingen te gaan doen heb ik eigenlijk niet, we kunnen wel net als de vorige keer bij mensen thuis gaan tekenen maar bv. ook iets heel anders doen. Dus als iemand leukere plannen heeft, kom maar op! Ook als het je een leuk idee lijkt om zon meeting te houden, reageer ff, heb echt geen idee of mensen dit leuk vinden...

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:09

Ik ben niet heel erg goed in iets, ben niet heel erg Creabea, maar vind t wel heel erg leuk Haha! tenminste als het ook bedoeld is voor mensen die nergens speciaal talent voor hebben Bloos ik houd wel veel van tekenen, doe het ook vaak, heb ook vaak verhaaltjes geschreven enzo
Ik heb wel interesse als het niet al te ver weg is Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 18:10

Marinke schreef:
Ik ben niet heel erg goed in iets, ben niet heel erg Creabea, maar vind t wel heel erg leuk Haha!
Ik heb wel interesse als het niet al te ver weg is Lachen

Dat hoef je ook helemaal niet te zijn, voor hetzelfde geld gaan we iets doen wat daar helemaal niet mee te maken heeft, maar is een leuke insteek Knipoog En je kan altijd nog van elkaar leren enzo toch?

Plaats hangt nog btje af van waar iedereen vandaan komt enzo, ik heb een OV dus in principe kom ik een heel end Tong uitsteken

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:42

Ik heb geen OV, dus voor mij kan het niet te ver, zo'n rijke student ben ik niet Tong uitsteken

Ligt er dus een beetje aan wat de planning is, wanneer het is en waar het is Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 18:47

Hebben jullie toevallig ook nog leuke ideetjes om te gaan doen? Ook wel handy om te hebben natuurlijk Knipoog

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 12:08

liefst ook bij mij in de buurt, aangezien ik zelf nog geen rijbewijs mag halen Knipoog
maar als het lukt que vervoer ben ik er zeker bij
met zn allen fotograferen in het bos ?
met zn allen in een weiland gaan zitten tekenen ?
met zn allen knutselen ? ( deken voor paard o.i.d. )
met zn allen ?? noem het maar op !

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 12:28

mandy_b_s schreef:
liefst ook bij mij in de buurt, aangezien ik zelf nog geen rijbewijs mag halen Knipoog
maar als het lukt que vervoer ben ik er zeker bij
met zn allen fotograferen in het bos ?
met zn allen in een weiland gaan zitten tekenen ?
met zn allen knutselen ? ( deken voor paard o.i.d. )
met zn allen ?? noem het maar op !

Ik vind tekenen een erg leuk idee, maar denk dat het in deze tijd van het jaar niet echt haalbaar is om in een weiland te gaan zitten Knipoog Denk dat we bevriezen en geen paard te zien krijgen Tong uitsteken

Ik denk dat het leuk is om iets met de verschillende disciplines waar mensen in werken, te doen. Zo teken ik bv., maybe kan ik dan iemand die niet kan tekenen, wat beginselen uitleggen ofzo, ik noem maar iets. Verder ben ik niet bepaald creatief, dus als we iets gaan doen wat ik niet kan (bv. met zn allen gedichten schrijven ofzo, ik noem maar iets, maar dat kan ik dus niet) dan haak ik af.

Maybe is het dan een beter idee om iets te doen dat niet perse met Crea Bea te maken heeft maar bv. gewoon gezellie een dagje iets doen en wel werk meenemen zodat anderen dat kunnen zien en bekritiseren ofzo, ik noem maar wat. Hoop dat er nog meer ideeen komen want zelf ben ik btje inspiloos!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 13:45

Als het niet te ver is ga ik graag mee.
Dat met z'n allen in het bos fotograferen lijkt me wel leuk.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:02

Kana schreef:
Als het niet te ver is ga ik graag mee.
Dat met z'n allen in het bos fotograferen lijkt me wel leuk.

Vind ik ook een leuk idee, maar dan zou je moeten wachten tot het weer een beetje warmer is buiten.

Vroeg in dit jaar hebben Paulien (Rainie) en ik een photoshoot gedaan van Deborah (Iceprincess) in het bos hier in Nuenen en ik vond het eigenlijk gewoon weg sneu om haar in de kou te zien staan zonder jas Tong uitsteken
Zelf was ik ook niet echt warm genoeg gekleed dus ik was verkouden de dag er op Clown

Je zou inprincipe met een flinke groep het bos in kunnen gaan.
Daar kan ieder dan doen waar hij of zij goed in is.
Tekenen (inspiratie opdoen in het bos), gedichten schrijven, verhaal schrijven, fotograferen, net wat je wilt.

Lijkt me bovendien erg stoer, heb ik in één keer een hele hoop modellen Haha!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:16

Oeh fairie jij mag mij echt wel als model gebruiken!
Zie altijd mooie foto's van jouw dus dat zie ik wel zitten Haha!
Als je wil natuurlijk. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:45

Fairie schreef:
Ik heb geen OV, dus voor mij kan het niet te ver, zo'n rijke student ben ik niet Tong uitsteken

Ligt er dus een beetje aan wat de planning is, wanneer het is en waar het is Lachen

Geldt voor mij hetzelfde. En ik ga er vanuit dat het wel weer ergens in het midden of zuiden van het land zal zijn? Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:56

Kana schreef:
Oeh fairie jij mag mij echt wel als model gebruiken!
Zie altijd mooie foto's van jouw dus dat zie ik wel zitten Haha!
Als je wil natuurlijk. Knipoog

Bloos Tuurlijk Lachen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:00

Oh dat lijkt me ontzettend gaaf!

bij de vorige meeting vond ik het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maargoed, ik ben ook niet zo rijk en heb verder ook geen eigen vervoer Verdrietig

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 15:32

Fairie schreef:
Vind ik ook een leuk idee, maar dan zou je moeten wachten tot het weer een beetje warmer is buiten.

Vroeg in dit jaar hebben Paulien (Rainie) en ik een photoshoot gedaan van Deborah (Iceprincess) in het bos hier in Nuenen en ik vond het eigenlijk gewoon weg sneu om haar in de kou te zien staan zonder jas Tong uitsteken
Zelf was ik ook niet echt warm genoeg gekleed dus ik was verkouden de dag er op Clown

Je zou inprincipe met een flinke groep het bos in kunnen gaan.
Daar kan ieder dan doen waar hij of zij goed in is.
Tekenen (inspiratie opdoen in het bos), gedichten schrijven, verhaal schrijven, fotograferen, net wat je wilt.

Lijkt me bovendien erg stoer, heb ik in één keer een hele hoop modellen Haha!

Dit klinkt wel als een heel goed idee moet ik zeggen, al was het alleen maar omdat je in het bos idd veel verschillende dingen kan doen en het me leuk lijkt om eens mooie fotos van mezelf te hebben... Knipoog Moeten we alleen idd wachten tot het wat warmer is, maar dan hebben we het alvast in de planning en kunnen we het goed regelen enzo.

Nog andere mensen ideeen? Hoewel ik dit wel een leuk plan vind verder!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:36

Voorjaars vakantie of zo?
Het duurt nog wel lang, maar dat is beter als binnenkort in de kou met een groep bokkers in het bos te staan Tong uitsteken

Bovendien kun je dan ook niet lekker in het gras of in de hei zitten in het bos omdat je kont dan bevriest. Tong uitsteken

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 15:37

Fairie schreef:
Voorjaars vakantie of zo?
Het duurt nog wel lang, maar dat is beter als binnenkort in de kou met een groep bokkers in het bos te staan Tong uitsteken

Bovendien kun je dan ook niet lekker in het gras of in de hei zitten in het bos omdat je kont dan bevriest. Tong uitsteken

Voorjaarsvakantie is toch ergens in februari? Dan is het nog steeds koud Tong uitsteken Maybe eerder richting de meivakantie ofzo...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:38

Oh echt joh? Bloos!

Oh oke sorry Haha!
Wacht.... *gaat jaar rooster zoeken*

[Edit]
Oke dat doe ik goed. Kan ik niet vinden Scheve mond
Nu weet ik niet eens wanneer ik vakantie heb...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:33

ik wil wel mee doen.Als het in de buurt is enz.Ik ben niet supper in tekenen.Maar wil dat graag leren vooral paarden tekenen ben echt geen held in. Maar ik ben wel crea bea bezig.Ik ga zo denk ik van die kleine bloempotten schilderen.Kan helaas niet op internet zetten want op me eigen com doet ineternet het,

Maar ik wil zeker mee doen.

Ik weet wel een weiland waar alltijd paarden staan.Maar daar moet je echt niet zitten als het geregent heb onderhand modder.En als je wilt weten welke paarden daar staan kijk maar ff in me profiel.De paarden die ik bedoel zijn van me achternicht

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:37

mij lijkt naar het bos gaan wel leuk.En voor de mensen met honden.Kunen we die mee nemen.Ik neem die van mij denk ik niet mee.Ze is niet bang voor grote honden maar voorzichtig en ja dan wilt ze soms wel eens de bosjes in duiken.Ik kan haar wel vast doen maar dan kan ze niet weg vluchten en dan vind ze die grote honden als die mee gaan helemaal niks.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:11

Dat met vakantie is wel een goed iedee...
Maar iedereen heeft niet gelijk vakantie. Dus zou het alsnog in het weekend moeten. Scheve mond

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:26

ja maar we kunnen nu in deze tijd crea bea boktmeeting 2 doen.En ik het voorjaar of zomer crea bea 3?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 23:06

willeke16 schreef:
ja maar we kunnen nu in deze tijd crea bea boktmeeting 2 doen.En ik het voorjaar of zomer crea bea 3?

Wat wil je doen dan? Want het bos is gewoon nu te nat en te koud, dat kan eigenlijk niet... Dus dan wordt het bij iemand thuis of iets wat niet met Crea Bea te maken heeft...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 23:08

Je zou een zaaltje ergens kunnen huren of zo en dan geld bij elkaar leggen voor het huren van iedereen die komt.

Maar dat vind ik eerlijk gezegt heel erg inspiratie-loos.
Bovendien valt fotografie dan al af. (tenzij er bij die zaal een studio zit Tong uitsteken, maar dat lijkt me érg duur.)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 23:17

Fairie schreef:
Je zou een zaaltje ergens kunnen huren of zo en dan geld bij elkaar leggen voor het huren van iedereen die komt.

Maar dat vind ik eerlijk gezegt heel erg inspiratie-loos.
Bovendien valt fotografie dan al af. (tenzij er bij die zaal een studio zit Tong uitsteken, maar dat lijkt me érg duur.)

Vind ik ook niet echt wat... Maybe is er wel iemand met een grote woonkamer als er niet te veel mensen komen en anders maken we nu gewoon vast plannen voor volgend jaar.

Maybe is voor fotografie een dagje strand ook wel leuk, handdoeken mee, kan je best leuke fotos maken, of zeg ik nou weer rare dingen? Maar dan zijn de andere disciplines niet echt op hun plek denk... Anders moeten we gewoon verschillende dingen plannen, dat mensen zelf kunnen kijken waar ze heen willen enzo.

Ik wil dan btw wel model zijn voor mensen die fotografie willen oefenen Schijnheilig Maar dat had ik al gezegd geloof Tong uitsteken

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 23:41

Jaaa dat had je al gezegt Tong uitsteken

Strand kan ook Lachen Als het niet te veel waait kan daar denk ik ook getekend worden.
Wel is het zo dat het strand altijd in het weste van het land is, en dan meer in het noorden of naar het zuiden, niet voor iedereen even snel/makkelijk bereikbaar...