boktmeeting Arnhem: pannenkoeken eten...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SkyMarian

boktmeeting Arnhem: pannenkoeken eten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 15:19

Nav het onderstaande topic hebben we gisteren lekker pannenkoeken gegeten

[BM] Meeting Arnhem omstr.

Arno en ik kwamen tegelijk aan met ingele = Waterkippie (moet waterchickie worden Schijnheilig ), marloes = Loesjuh en Jochem = vriend van loesjuh (boktnaam Verward ). Al snel kwam ook frederieke = Fredt binnengewandelt. Schijnbaar vielen we op, want ze had gelijk de goede tafel Haha!. En daar kwamen ook Djilan = Djilan en Anne-lynn (schrijf ik het zo goed) = Ganna ook aan gewandeld. En EINDELIJK Tong uitsteken kwam de TS Lisette = lisjuh87 met Jacquelien = manzano met vriend binnen gewandeld. De hele club compleet en al snel was het een kippenhok Haha!

Jochem en Arno hadden elkaar als snel gevonden in een gezamenlijke hobby "miniaturen" Haha!. Dus hun naar het einde van de tafel geskupt Tong uitsteken. Toen kwam het moeilijkste WELKE pannenkoek gaat het worden . Iedereen toch wat kunnen vinden, alleen de gene die ik en arno wilde zat geen saus bij Boos!, andere besteld...was de saus ook van op Boos! dus op goed geluk een derde besteld en dat ging wel lukken dachten ze >;) .
Blijkbaar hadden ingele en djilan een hele moeilijke pannenkoek besteld, want op beide zat niet wat er op hoorde te zitten. Lekker ananas voor ingele Vingers aflikken (of toch meer Misselijk ). Dus nieuwe pannenkoek besteld. De oude mocht alleen opgegeten worden als we die ook betaalde...en wie had ook al weer de verkeerde pannenkoek gemaakt >;) Dlilan vond nog een lekkere haar in haar pannenkoek Vingers aflikken aanvankelijk wilde ze nog een DNA test laten doen *LOL*.

De gespreksonderwerpen waren ook erg boeiend samen in een potje roeren, spellen, partnerruil, onze geliefde stalgenoot, aftappen van buddy en kobus, het lekkere obergehalte Nagelbijten / Gniffelen (niet dus), warm/koude kersen en nog meer van dat domme geloel Schijnheilig

Ondanks de trubbels van de pannenkoeken was het heeeeeeeeeel gezelli en we wachten op de volgende uitnodiging van Lisette voor het pannenkoekenhuis in schaarsbergen. En daar schijnen ze ronde tafels te hebben, kunnen we elkaar iets beter verstaan (OER KAPUT *LOL* ).
Ohja met als thema "spraakzaamheid kent geen tijd" *LOL* Praten zal je ~~}>

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:33

Dusss wat een verslag!!! Nou we waren mooi op tijd hoor!!! Tong uitsteken. Maar dat terzijde. Het was erg gezellig. Ik heb wel een hoop vreemde gesprekken voorbij horen komen Lips are sealed. Steven vond het niet zo leuk.......het ging toch erg veel over paarden en hij kon helemaal niet meepraten. Jammer dat Joost er niet was. Denk dat ie het daar wel mee had kunnen vinden .
Over die pannenkoeken.......Ingele had die van Djilan en andersom....Alleen vreetzak Djilan was al verder en vond het dus niet eerlijk om te ruilen. Dat als je hem opeet je wel moet betalen vind ik ergens wel een beetje logisch (sorry Knipoog). Maar ja...........

Het was gewoon erg leuk en voor herhaling vatbaar .

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 15:37

Nou ze hadden allebei een deel van elkaars pannenkoek Verward beetje vaag, maarja ....
Volgende keer naar schaarsbergen, pannenkoekenhuizen genoeg (strijland Rheden is ook een aanrader Schijnheilig )

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:40

Nee ingele had pas de ananas in het midden en het daardoor pas later door. Djilan had door het kletsen niet door dat ze de ananas miste. Verder hadden ze hetzelfde. Het enige verschil was de ananas.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 15:46

ow op die fiets *LOL* wordt met de dag blonder Schijnheilig

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 15:56

zo wat een verslagje!
kan me voorstellen dat het voor steven minder leuk was...
Hoop dat ie wel lekker heeft gegeten Lachen
Maar wij hadden het niet de hele tijd over paarden Schijnheilig
En idd erg jammer dat Joost niet mee was, daar had steven het echt wel mee kunnen vinden, dat weet ik wel zeker... Vind het wel jammer dat ie het niet leuk vond, maar begrijp het wel Lachen hopen dat ie paardrijden dinsdag leuker vind Clown
*LOL*
Volgende keer moeten we maar makkelijke pannekoeken bestellen Haha! en had ik in het begin met marloes moeten ruilen, want die had dus mijn pannekoek als eerste, daarna djilan Haha!

Maar het was erg gezellig vond ik,
alleen de terug weg was een beetje bagger! en mijn tasje was niet waterdicht, dus daar stond een plasje water in en daar zwom m'm mobiel in Ach gut Dus die had ik gister avond al dood verklaard... maar vanmorgen na een fohn beurt kwam ie weer langzaam tot leven *LOL*

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:15

sjakie schreef:
ow op die fiets *LOL* wordt met de dag blonder Schijnheilig

Ach gut

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 16:27

Ach gut voor steven Haha! durft hij nog wel een keer mee als joost er is Scheve mond
De terug weg was voor ons ook een ramp Scheve mond heb me even gedragen als een "echte" vrouw achter het stuur Schijnheilig heb heel centrum van Arnhem gezien (ook de plekjes waar we niet mochten komen )

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:29

haha zeker de afslag naar rechts langs het gelredome gemist???? (voor de pleijweg)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 16:38

yep (die mis altijd Scheve mond ) en door de regen kon ik de markering op de weg niet meer zien. Die verdwenen voor mij in het water Verward

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:40

ja dat hadden wij ook. gelukkig rij ik er vaak, dus kon het op tijd tegen steven zeggen dat ie rechts moest. De eerste keer dat ik daar reed ging ik ook de fout in. Zo wat een zooitje is het dan om weer op de goeie weg te komen Knipoog.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:40

sjakie schreef:
yep (die mis altijd Scheve mond ) en door de regen kon ik de markering op de weg niet meer zien. Die verdwenen voor mij in het water Verward

ach jullie zaten droog!
Schijnheilig

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 16:44

ja ja Tong uitsteken

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 17:31

Inderdaad, niet zeuren!
Maar het was heel gezellig, we hadden helemáál geen domme gespreksonderwerpen hoor! Haha!
Ohja, Jochems boktnaam is Joogre!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 18:23

haha ga hem gelijk een PB sturen Tong uitsteken
wilde ie toch zo graag Haha!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 21:07

PB-bommetjes *LOL*

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:30

Het was inderdaad leuk en voor herhaling vatbaar bij een ANDER pannenkoekenhuis.
Wij kwamen om een uur of 10 in de stromende regen bij de, zwaar verongelijkte, paarden aan. Ilonk dacht dat ze bijna dood was gegaan van de honger. Tenslotte eet ik altijd pas als ik van stal kom en niet voor ik naar stal kom. Niet eerlijk dus voor haar.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 22:36

Bloos! dierenbeul Haha!
je hebt haar toch wel moe gemaakt vandaag he *LOL*

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:57

Heb haar heerlijk 'moe gereden' vandaag Knipoog althans een poging gedaan.
Maar ja na een klein half uur galop was ik het wel zat en Ilonk nog niet. Denk een 2 uur en een kwartier gereden, eerste half uur rustig met Djilan en Don, daarna crossen en vlak voor het hek bij AZC haalde ik Djilan weer in.
Dus lekker gereden? Ja! Moe gereden? Nee!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:33

heb net even in je profiel rond gesnuffeld en wat een schattig fjorden beestje heb je!!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 11:36

manzano schreef:
Nee ingele had pas de ananas in het midden en het daardoor pas later door. Djilan had door het kletsen niet door dat ze de ananas miste. Verder hadden ze hetzelfde. Het enige verschil was de ananas.

Bloos Tja, als ik klets merk ik niet of er iets mist in mijn eten...
Die haar zat dus eigenlijk in de pannenkoek van Ingele!

Ik vond het idd niet eerlijk om te ruilen omdat ik verder was. Achteraf hadden we gewoon een rand extra kunnen afsnijden van die met ananas en dan een even groot stuk kunnen ruilen. Uiteindelijk was het nu ook opgelost, maar voo rmij geen Steenen Camer meer

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 12:57

altijd al een kwekkerd geweest he Tong uitsteken
volgende keer schaarsbergen Schijnheilig

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 17:56

welk pannenkoeken huis was het.. gaak dus niet heen Tong uitsteken

IJzersterk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 18:01

sjakie schreef:
volgende keer schaarsbergen Schijnheilig

Kun je zelfs nog kiezen welke van de twee! Tong uitsteken

joogre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:29

tja ik vond het ook erg gezellig en voor de mensen die mij dus nog niet op bokt kennen ik ben de vriend van marloes.
het pannekoeken huis etentje vond ik erg leuk en gezellig en heb gewoon met iemand van bokt gepraat die het ook over iets anders als paarden kon hebben, dat was best nice.
maar dit is zeker voor herhaling vatbaar, zolang het de volgende keer maar niet zo verschrikkelijk hadrt regend als we weg gaan k was door weekt en dat is best storend ......

maar goed de volgende keer, rheden is ok bij mij, schaarsbergen weet ik niet geen idee hoe ik daar makkelijk ga komen..