[BM] Meeting Arnhem omstr.
Arno en ik kwamen tegelijk aan met ingele = Waterkippie (moet waterchickie worden
 ), marloes = Loesjuh en Jochem = vriend van loesjuh (boktnaam 
 ).  Al snel kwam ook frederieke = Fredt binnengewandelt. Schijnbaar vielen we op, want ze had gelijk de goede tafel 
. En daar kwamen ook Djilan = Djilan en Anne-lynn (schrijf ik het zo goed) = Ganna ook aan gewandeld. En EINDELIJK 
 kwam de TS  Lisette = lisjuh87  met Jacquelien = manzano met vriend binnen gewandeld.  De hele club compleet en al snel was het een kippenhok 
 Jochem en Arno hadden elkaar als snel gevonden in een gezamenlijke hobby "miniaturen"
. Dus hun naar het einde van de tafel geskupt 
. Toen kwam het moeilijkste WELKE pannenkoek gaat het worden 
. Iedereen toch wat kunnen vinden, alleen de gene die ik en arno wilde zat geen saus bij 
, andere besteld...was de saus ook van op 
 dus op goed geluk een derde besteld en dat ging wel lukken dachten ze  >;) . Blijkbaar hadden ingele en djilan een hele moeilijke pannenkoek besteld, want op beide zat niet wat er op hoorde te zitten. Lekker ananas voor ingele
 (of toch meer 
 ). Dus nieuwe pannenkoek besteld. De oude mocht alleen opgegeten worden als we die ook betaalde...en wie had ook al weer de verkeerde pannenkoek gemaakt >;) Dlilan vond nog een lekkere haar in haar pannenkoek 
 aanvankelijk wilde ze nog een DNA test laten doen 
.De gespreksonderwerpen waren ook erg boeiend
 samen in een potje roeren, spellen, partnerruil, onze geliefde stalgenoot, aftappen van buddy en kobus, het lekkere obergehalte 
 (niet dus), warm/koude kersen en nog meer van dat domme geloel 
Ondanks de trubbels van de pannenkoeken was het heeeeeeeeeel gezelli
 en we wachten op de volgende uitnodiging van Lisette voor het pannenkoekenhuis in schaarsbergen. En daar schijnen ze ronde tafels te hebben, kunnen we elkaar iets beter verstaan (OER KAPUT 
 ). Ohja met als thema "spraakzaamheid kent geen tijd"
 Praten zal je ~~}>                                                         
. Steven vond het niet zo leuk.......het ging toch erg veel over paarden en hij kon helemaal niet meepraten. Jammer dat Joost er niet was. Denk dat ie het daar wel mee had kunnen vinden 
). Maar ja...........

Dus die had ik gister avond al dood verklaard... maar vanmorgen na een fohn beurt kwam ie weer langzaam tot leven  

)                                                         
 dierenbeul 
  Tja, als ik klets merk ik niet of er iets mist in mijn eten...