Aangezien ik en mijn Ruspoonie voornamelijk alleen ritjes maken gezien het ontbreken van gezelschap, vroeg ik me af of er mensen uit omgeving Apeldoorn zijn die een keer een ritje willen maken. Het hoeft geen boktrit te zijn, maar gewoon, dat we een keer iets afspreken ofzo. Donderdag kan ik vanaf half 1, verder heb ik de hele zondag ook vrij... Helaas ivm vroege donkerte vallen nu veel dagen af... Maar misschien is er iemand die een keer een ritje wil maken met mij en mijn IJscopaard?
qwinty
Geplaatst: 24-10-04 23:03
Hey hey... Ik ben ook een beetje opzoek met iemand in beekbergen die mee wil een ritje maken. Heb sinds kort een verzog haflinger en mag daar mee naar buiten , maar alleen vind ik dat nooit zo veilig en gezellig alleen .. dus bij deze
Mews
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-04 20:02
Ik heb je een pb teruggestuurd.
rachel15
Geplaatst: 29-10-04 21:20
hey! ik ga echt wel een x mee na het bos! jammer genoeg mag ik alleen op zondag van de eigenaren vanwege de arnhemseweg... ze zijn een beetje extreem voorzichtig maarjah zou ik ook zijn op z'n mooi paard! we moeten maar een keer overleggen wanneer we kunnen.
hey quinty, mijn lieve poepdoos loopt/liep normaal bij nick in de les! ik reed dan met hunter, wilma met joyu en ingrid met nick. alleen jammer genoeg kunnen hunter en nick niet zo samen. stond een keer met haar op de weg en moest langs nick's weiland en toen alleen maar bokken en trappen richting zijn wei en het gaat dus nu in de les ook niet goed! trouwens erg leuk paardje die je hebt die bij nick in de wei staat!!!