16 oktober oefenwedstrijd/ clinic door Fitzroy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rhijnauwen

16 oktober oefenwedstrijd/ clinic door Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 14:20

wij hebben 16 oktober een oefenwedstrijd/ clinic op stal georganiseerd. Fitroy heeft de proeven gejureerd en na de proef enkele wedstrijdgerichte tips gegeven, zodat de deelnemers weten waar ze aan moeten werken. Het was een hele gezellige en leerzame dag voor alle deelnemers en we hebben besloten dit vaker te gaan organiseren! Het geeft toch een beetje wedstrijdspanning, je kunt oefenen, hoeft niet direct officieel te gaan starten en je hoort direct van de jury waar je aan moet werken! Fitzroy, nogmaals heel hartelijk bedankt voor jouw enthousiasme, inzet en leuke manier van commentaar geven! het was super! OK dan!

Afbeelding

uitleg na de proef door fitzroy aan miramar

Afbeelding

de allereerste proef in het leven van Manon met Clooney!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:11

Ik heb inderdaad een superleuke dag gehad!
Vond het enorm leuk om Mirage én mezelf eens "strak in pak" te steken en een proefje te rijden *LOL*
Alleen jammer dat het zo kkkkoud was... Scheve mond
Nogmaals bedankt, Fitzroy voor het jureren en Rhijnauwen voor het organiseren!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:39

Leuke foto van Manon en Clooney! Super chique zo hoor in wedstrijdkleding. Echt een leuke combi! Was ie weer net zo lief als anders?

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 20:24

Kyona schreef:
Was ie weer net zo lief als anders?

hij was heel braaf! volgende maand gaan we voor het eggie!!
ze had 163 punten OK dan!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:19

Hey, ik sta op de foto Knipoog

Ik vond het ook ontzettend leuk om te doen. Ik moest er bij de eerste combinatie even inkomen maar daarna ging het allemaal vanzelf.

Ik hoop dat iedereen er wat aan gehad heeft en laat nu de resultaten maar komen Knipoog

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:00

Ik vond het ontzettend leuk zaterdag! Ik heb echt genoten van de proef (was voor het eerst in mijn leven niet zenuwachtig) en Bas deed zo ongelooflijk zijn best dat ik nu nog loop te stralen van trots. Lovers
Als ik tijd heb zal ik ook nog wat foto's plaatsen, heb er weer behoorlijk wat gemaakt.
Fitzroy bedankt voor het jureren, ik vond dat je het heel leuk deed. En Rhijnauwen natuurlijk bedankt voor de organisatie van deze gezellige (en leerzame) dag! OK dan!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:33

Het was erg gezellig, vooral erg leerzaam voor de mensen die een start willen gaan maken met het rijden van wedstrijden. Op deze leuke manier kom je wat meer te weten over hoe het allemaal te werk gaat op een echte wedstrijd. Fitzroy super gedaan hoor. OK dan! Jammer genoeg hadden Lummel en ik een kleine tegenslag, wat pas later bleek. Verward Begreep al niet waarom hij thuis niet wilde laden,en zo traag was met het rijden van de proef. Uiteindelijk na het temperaturen van Cor bij Lummel, bleek hij koorts te hebben. Een doodgewoon koudje op z'n spieren na het longeren in de stromende regen die avond ervoor. Gelukkig is hij weer koortsvrij en opgeknapt. *LOL* Bij deze wil ik Mariette, Cor, Fitzroy bedanken voor de leuke dag en gastvrijheid. *LOL* Pling
Vooral Cor die de moeite nam om Lummel te laden, wat hij niet wilde hi hi hi hi..................... Bloos Bloos!
P.s. zijn er nog mensen die nog meer foto's hebben gemaakt deze dag? Cheese!

ubels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:45

Ik vond het echt super!!! OK dan! OK dan! Heb zomaar met mijn smurf meegereden.
Mariet en Cor, super bedankt voor de steun. (Cor bleef maar zeggen dat ik adem moest halen). Ik vond het echt leuk en Ubels ook blijkbaar want hij was erg braaf. Volgende keer ben ik weer van de partij maar dan strak in pak. Eusebio, heb je je jassen nog gehad???

PS Als jullie nog foto's hebben van mij en Ub, willen jullie dat aub mailen.
Alvast bedankt. Cheese!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:07

ubels schreef:
Ik vond het echt super!!! OK dan! OK dan! Heb zomaar met mijn smurf meegereden.
Mariet en Cor, super bedankt voor de steun. (Cor bleef maar zeggen dat ik adem moest halen). Ik vond het echt leuk en Ubels ook blijkbaar want hij was erg braaf. Volgende keer ben ik weer van de partij maar dan strak in pak. Eusebio, heb je je jassen nog gehad???

PS Als jullie nog foto's hebben van mij en Ub, willen jullie dat aub mailen.
Alvast bedankt. Cheese!

Ja, heb de jassen gekregen van Cor, maar mis m'n blauwe KyraK winterjas nog (hangt ook bij Brouwer in de kantine + m'n zweetmes op de spoelplaats. In ieder geval bedankt. Verward

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 22:31

Fitzroy schreef:
Hey, ik sta op de foto Knipoog

oke, nog eentje van jou dan!
Afbeelding

Manon met Clooney, Fitzroy en PattyS met Anne (die maar liefst 169 punten bij elkaar reed!)

mochten er mensen geinteresseerd zijn om een dergelijke clinic te organiseren, of er eens aan deel wilen nemen, wij willen volgend voorjaar deze opzet zeker een vervolg geven!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:32

Ik herken Fitz zo helemaal niet Verward.

ubels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:28

Ja, heb de jassen gekregen van Cor, maar mis m'n blauwe KyraK winterjas nog (hangt ook bij Brouwer in de kantine + m'n zweetmes op de spoelplaats. In ieder geval bedankt

ubels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:30

Hihihi, sorry dat ging niet helemaal goed.
Ik zal vanavond even kijken of ik de jas en het zweetmes kan vinden dan kan ik dat gelijk aan Rhijnauwen mee geven als ze me les komt geven. Neem me niet kwalijk als ik het vergeet of het niet kan vinden.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 09:01

Jurga schreef:
Ik herken Fitz zo helemaal niet Verward.

ze staat ook een beetje ver weg (naast de pony) Bloos!
ik heb een hele duidelijke close up hoor Haha! (gemaakt in ons knusse jury hokje) maar of Fitzroy daar op zit te wachten Verward )

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 13:46

Ehm... per pb? Tong uitsteken Ik heb Fitz nl. eens gemeet, maae ze lijkt hier heel anders haha.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 14:05

tja, dan moet je de volgende keer maar komen kijken, of meedoen, dan kun je haar weer in levende lijve ontmoeten!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 13:12

Jurga schreef:
Ehm... per pb? Tong uitsteken Ik heb Fitz nl. eens gemeet, maae ze lijkt hier heel anders haha.

*LOL*, daar lijk ik idd niet meer op, Jurga. Mijn haar is nu veel langer en ik ben ook wat kilootjes zwaarder.
Een heleboel mensen herkennen mij niet meer en moeten een paar keer kijken tot het kwartje valt. En als ik foto's van mezelf zie, zie ik er ook wel wat vreemd uit Knipoog

We meeten volgend jaar als ik vlakbij je kom wonen, oke?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:30

Dat duurt nog zolang Tong uitsteken.

PattyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 09:23

Beetje laat, maar ook van mijn kant alleen maar enthousiasme! 't was erg leerzaam en gezellig en Anne heeft echt supergoed haar best gedaan op haar eerste 'wedstrijd'! Nu de galop nog (en een normaal zadel...) en wie weet starten in de toekomst!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 16:00

Lijkt me erg leuk om mee te doen volgend jaar ofzo.
Vind het zeer leuk alle reacties hierover te lezen.
Vooral hoe er meer uitleg en advies wordt gegeven als je een wedstrijd
hebt gereden. OK dan!

Btje wedstrijd-ervaring met Bas op te doen.
En een btje voorkomen dat ik evt. af zou gaan op een wedstrijd....
Scheve mond

Suggestie:
Zou er dan ook een soort "Bokt-Toernooi" georganiseerd kunnen worden ofzo iets dergelijks?

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 18:40

PaysBas schreef:
Suggestie:
Zou er dan ook een soort "Bokt-Toernooi" georganiseerd kunnen worden ofzo iets dergelijks?

kom maar met ideen! volgend voorjaar gaan we weer een dergelijke clinic organiseren, dus alle tips zijn welkom!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:02

Rhijnauwen--> ThX dat je positief reageert.
Denk dat het wel verstandig is om dit ruim van te voren mbt het aantal
deelnemers en wat heel belangrijk is de vrijwilligers en locatie.
Heb niet zo veel ervaring met het organiseren van zo'n evenement

PattyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 09:25

Ja. leuk een kleinschalig Bokt-Toernooi! Ik ben voor!! Maar wel met uitleg van Fitzroy.