partytime!(B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vanity

partytime!(B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 08:50

Misschien zijn er bokkers die er dit keer wel kunnen geraken (vorig jaar was er maar 1 iemand van Bokt Huilen Tong uitsteken )!

Zaterdag 23 oktober is het nogmaals feest ter ere van mijn verjaardag! Zou toch graag wat meer bokkers ontmoeten, dusss....

Ik kan je garanderen dat het super wordt! (vraag maar aan bv. Spikkel en Sofiekexxx Tong uitsteken )

Moet ik nog een reden geven om te komen??? Dan kunnen jullie mijn schaaaaaaattige baby live bewonderen??? Schijnheilig

Overnachten is mogelijk! Het is nog steeds te doen op volgende adres:
Sionkloosterlaan 22
2930 brasschaat
BELGIË Haha!

(Voor de nederlandse bokkers: Dit ligt niet zo ver van de grens af dus ook jullie kunnen er geraken) Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:39

het lijkt mij erg leuk..
allen helaas te verweg voor mij Verdrietig

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:01

ik zal het vragen! (aangezien ik nog een maandje gestraft ben Bloos! ) maar misschien zal ons mama wel een uitzondering maken Tong uitsteken (doet ze nu al alle weken Bloos )
euh maar ik weet nog niet of ik evt. blijf slapen of niet.. maar dat weet ik dan nog te zeggen! Knipoog

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:01

owja, moesten er evt bokkers niet tot daar geraken! onze auto is groot genoeg Knipoog Dus die mogen dan evt. meerijden (mits het in de buurt is natuurlijk Tong uitsteken )

Steffietow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:23

héhé ik heb ze al gezien op foto *LOL* kei SGATTUG maar nog ni in het echt ik zou best wel is wille komen same met FIEJ Lachen als dat mag van u vanity Haha!

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:01

Jaaaaaaaa: D.Aleeeeeee ben dan net bij mn papa en hangt ervan af hoe kwaad die om mijn rapport ga zijn of ik zal mogen of ni Boos! , en dit jaar wil ik er bij zijn natuurlijk Knipoog !! Zal zo is vragen aan Liene Lachen.

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 21:01

Steffietow schreef:
héhé ik heb ze al gezien op foto *LOL* kei SGATTUG maar nog ni in het echt ik zou best wel is wille komen same met FIEJ Lachen als dat mag van u vanity Haha!

toerlijk! Als je braaf bent en als ik geen magen moet laten leegpompen in het ziekenhuis. Tong uitsteken

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:08

Zal ook eens vragen! Als een puberende (bijna) dertienjarige welkom is natuurlijk Schijnheilig

Steffietow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 08:54

vanity schreef:
toerlijk! Als je braaf bent en als ik geen magen moet laten leegpompen in het ziekenhuis. Tong uitsteken

okido beloofd Haha!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 14:26

emsie schreef:
Zal ook eens vragen! Als een puberende (bijna) dertienjarige welkom is natuurlijk Schijnheilig

Tuurlijk,mijn nichtjes zijn ook van die leeftijd en zo oud is fiej ook nog niet hoor! Tong uitsteken

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:39

Ik zie juist in je progiel dat je in een winkeltje in het centraal station van Antwerpen werkt. Daar kom ik 2 x per week voorbij.

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:33

vanity schreef:
Tuurlijk,mijn nichtjes zijn ook van die leeftijd en zo oud is fiej ook nog niet hoor! Tong uitsteken

puh puh Tong uitsteken toch al lekker 16 Haha! Schijnheilig

ik hoop dat jij nog een kadootje wilt... Tong uitsteken Bloos Haha!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:44

skara schreef:
Ik zie juist in je progiel dat je in een winkeltje in het centraal station van Antwerpen werkt. Daar kom ik 2 x per week voorbij.

Wanneer? kom eens langs dan hé, heb ik nog eens een bokker gemeet!

Maareuh, komop mensen, k ga toch weer ni alleen mé fiej opgeschept zitten hé? Tong uitsteken

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:11

vanity schreef:
Wanneer? kom eens langs dan hé, heb ik nog eens een bokker gemeet!

Maareuh, komop mensen, k ga toch weer ni alleen mé fiej opgeschept zitten hé? Tong uitsteken

dag kadootje..... Schijnheilig

Sitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:38

denk dat t voor mij nu te laat is om vrij te vragen...

in ieder geval een fijne dag!! Lachen

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:45

Ja ik kom waarschijnlijk wel : 98 % zéker *LOL*. Moet alleen nog even excuus vinden bij papa. Ow ja langs de hoogboomstesteenweg als je daar die weg in gaat om naar het huis te gaan , welke weg is dat ? Is dat in die bocht aan de Mishagen aan dat kapelleke , domein eikelenberg (ofzoiets) , grote zwarte poort igg of een beetje verder op het rechte stuk waar een bordje sta me ne naam van een firma Scheve mond Haha! ?

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:44

euh, ik denk da ge et juiste weggeske bedoeld... zo met die casseien *LOL*
euh kweet alleen ni of er ne naam sta van een firma Scheve mond t'is daar alleen donker s'avonds Haha! maar kben ook van plan om evt langs daar te komen...

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:03

Nee want die 2 verschillende wegen hebben alle2 casseien Scheve mond. Ik kijk elke keer maar maar ik kom er echt ni uit of het nu da weggeske aan Mishagen is of 50 tal meters verder op een recht stuk.
Want langs guyotdreef is omweg en is een hatelijk lange weg Misselijk.

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:07

Spikkel schreef:
Nee want die 2 verschillende wegen hebben alle2 casseien Scheve mond. Ik kijk elke keer maar maar ik kom er echt ni uit of het nu da weggeske aan Mishagen is of 50 tal meters verder op een recht stuk.
Want langs guyotdreef is omweg en is een hatelijk lange weg Misselijk.

zie, als ge da wegeske hebt me da wit kapelgeval Tong uitsteken (das dus na domein eikelenberg) das da weggeske van mishagen hé? wel da ni! maar dan edde aan den overkant die hoeve en dan da weggeske me die casseien... als ge daar in ga dan moete normaal zo eerst links denk ik (ni da ge da zie in den donkere ma allé) een huizeke tegenkomen en dan bena opt einde die hoeve van scapa polo. weet ge et vanaf daar zijn?

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:10

Vorige keer in den donkere kwam ik uit op Sint hubert toen ik vanaf daar naar de hoogboomstesteenweg wou geraken *LOL*. En als ge aan de scapa zijt , moet ge dan gewoon recht door over een brug ofzoiets Scheve mond Verward

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:14

nee, ni over een brug Tong uitsteken das richting Sint Hubert Tong uitsteken ! ge moet dus naar rechts... wel oppasen voor de (bijtende)honden (allee die slapen wss wel Haha! ) en dan t'eerste rechts en dan komt ge vanzelf op de oprit! en dan weet ge et wel...