Vrijdag pas rond een uurtje of 3 snachts naar bed, ik moest nog een wat dekens afmaken en die wilde ik persé op de snuffelmarkt kunnen leveren en dat is gelukt

Zaterdag om 6.00uur het bedje uit

Nog even snel op Bokt geweest om te zien of ik nog berichten had en jawel 1 van Yunyah, de A28 was afgesloten dus het zou nog wel eens een probleem kunnen worden iedereen hierheen te krijgen.....
Gelukkig viel het mee, de A28 was idd. afgesloten maar vanuit de richting Zwolle was de laatst bereikbare afrit dus precies de afrit die ze moesten hebben en vanuit de richting Groningen idem dito, gelukkig, dat ging dus goed behalve dan dat de meeste mensen dus een behoorlijke tijd in de file hebben gestaan (en dat is iets wat ik hier in Drenthe nog noooooit heb meegemaakt, een unicum dus

Mijn dag begon al goed, naamkaartjes schrijven, zo'n vel met van die adres stickertjes gebruik ik daar altijd voor.
Ik vond de lijntjes van die stickertjes al zo vaag maar ja, het was nog vroeg en ik zag het allemaal niet zo scherp dus door schrijven maar.
Later bleek dus dat ik met mijn suffe kop alles op de achterkant van het vel heb zitten pennen

Verdere dag is zonder problemen verlopen behalve dat ik met een virusbom heb zitten kleppen en ik nu dus ziek ben

Zo als iedere keer was het weer een ontzettende gezellige dag, ik heb weer genoten!
Sandra1977, bedankt voor het verzorgen van de catering

Ik wil ook nog even apart vermelde dan Anke en René echt een wereldreis hebben ondernomen om in Mantinge te komen

Maar ik denk dat dat het wel waard was, ze hebben Freddy weer gezien die ik een aantal jaar geleden bij hun heb gekocht en uiteraard mooie Eirian, die hebben wij 2 (of is het inmiddels al 3?) jaar geleden bij hun gekocht en het veulen van Eirian en Mambo hadden ze ook nog niet irl gezien dus het was voor hun een soort van reunie.
Petje af voor Anke en René!!!

Zo en nu wat foto's

Een super geslaagde dag weer!
Ik wil iedereen bedanken die is geweest en ik hoop jullie de vogende keer allemaal weer te zien