Akerna en ik gaan de beroemde Barley in het eggie zien en natuurlijk Heike en Bart zien en hopelijk Iris ook als ze gaat spijbelen }>
En Stef komt ook als de treinen rijden erg gezellie dus dus Maaike ik ga maar met Akerna stalken want van jou komt ook geen actie af

Geplaatst
               Geplaatst 

en dan ben je niet meer zo blij
 en dan ben je niet meer zo blij  
 Nu nog een beetje slijmen bij men moeder
  Nu nog een beetje slijmen bij men moeder   en dan meld die me hopelijk ziek
  en dan meld die me hopelijk ziek  

jullie wel bartje kijken en ik niet... en ik heb BARLEY lekker al wel gezien! puuuuuhhhhhh... en ook pauline en jorisje... lekkelpuuuuuuuh
  jullie wel bartje kijken en ik niet... en ik heb BARLEY lekker al wel gezien! puuuuuhhhhhh... en ook pauline en jorisje... lekkelpuuuuuuuh  \\  binnen het uur, of tegen speciaal peperduur tarief, tijdens de spits... grom.. of met fysio heel hard erheen rennen...
\\  binnen het uur, of tegen speciaal peperduur tarief, tijdens de spits... grom.. of met fysio heel hard erheen rennen...  . is wel een eind he... wil ik nu wel HEEEEEEL ERG VEEEEEL foto's...
 . is wel een eind he... wil ik nu wel HEEEEEEL ERG VEEEEEL foto's... ach ik leer er vast nog wel meer persoonlijk kennen......hoop ik
 ach ik leer er vast nog wel meer persoonlijk kennen......hoop ik