Nog eens meeting in De Achterhoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke datum komt jullie het beste uit?

zondag 10 februari
4 (100%)

Totaal aantal stemmen: 4


ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:47

Nou moe. Mijn reactie was maar een geintje hoor. Ik voel me ook absoluut niet aangesproken, maar zo'n schot voor open doel kon ik niet nalaten in te koppen.
Zal er de volgende keer wat meer smilies doorheen gooien, misschien is dat wat duidelijker.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:10

THX Frank. Dat bedoelde ik. Wist alleen niet hoe ik hierin netjes moest zijn. Ik weet dat vele mensen in die persoon helemaal geen zin hebben. Zelf heb ik geen ervaring met deze persoon, dus wilde ik niet expliciet hierin zijn.
Dus ik wilde dit verkapt uitdrukken. (niet wetende dat er een paar tussen zitten die ouder zijn als 26.)

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:51

Nou, laten we dan maar een leeftijdsgrens houden van mensen TUSSEN de 32 en 33 jaar!

Iedereen die ouder, of jonger is mag gewoon mee!!!
Hoe vinden jullie die? Ik weet niet wat ik heb tegen mannen die tussen de 32 en 33 zijn, zal wel een tik van mij wezen!


Frank.


ps. Mischien doen Linet en ik ook wel mee aan deze meeting. Wat gaan we allemaal doen die dag? Lijkt mij erg gezellig Haha! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Frank op 21-01-02 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 23:15

goh misschien kom ik ook wel naar die meeting!!!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 23:34

Silvia schreef:

Inderdaad ja, wie ben jij...... je woont niet eens in de Achterhoek dus waar bemoei jij je eigenlijk mee Verward


Misschien zijn Prima en ik wel zo enthousiast dat we ook komen meeten, ookal komen wij dan niet uit "de Achterhoek"!!! Dat mag toch wel? Ben wel benieuwd naar al die mensen die daar heen gaan komen!!!!! Het schijnt hartstikke gezellig te zijn Haha! (En misschien begrijp je niet helemaal wat Prima bedoeld, maar dat is niet aan mij om dat uit te leggen! Knipoog )

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 00:05

Silvia? Mogen wij ook eigenlijk wel komen?
Ik kom uit Noord-Holland hoor! En Linet uit Apeldoorn. Geen Achterhoekers dus.

Als je niet begrijpt waar Prima het over heeft, zou je hem dat in een pb kunnen vragen. Is dat geen ideetje? Jawel he! Moest je mischien maar eens doen, en dan zou je ook erover kunnen denken om die reactie weer weg te halen!



Frank

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 00:12

Is er al een datum bekend en wat jullie nou precies gaan doen??? Ik heb ook misschien wel zin om te meeten dan.... Ik ben de voorjaarsvakantie vrij..... neem dan alleen ipv paard twee honden mee ben ik bang... mag dat ook??? Knipoog Wie komen er nou precies???

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 10:09

Nogmaals,

De meeting is op 17 februari vanaf een uurtje of 2 bij Manege Stroombroek in Braamt elders op dit topic vind je de route beschrijving.Natuurlijk zijn er bokkers uit het hele land welkom, waarom niet.
Er is een probleempje ik ben al (zesenveertig), mag ik nu nog wel op de door mij medegeorganiseerde boktmeeting komen?????? Cool Verward Want volgens sommige bokkers ben ik dus veel te oud, jammer want volgens mij maakt leeftijd niet uit en ben je zo jong als je je voelt..........

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 12:49

Hè, wat jammer dat het niet op 10 februari is..... dan had ik misschien vervoer gehad haha. En wat is de bedoeling dat jullie precies gaan doen??? En is het al zeker wie er allemaal komen?? Ik heb het hele topic wel zo ongeveer gelezen, maar ben er nog niet helemaal achter. Haha!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 12:53

Een meeting zonder paarden de eerste keer (oke er zijn er drie aanwezig, maar daarvan staan er twee op stroombroek gestald), en afspraken maken voor een echte Boktrit in het Bergherbos/Monferland. Gezeelig kletsen en kennismaken, vooral foto's van de paarden meenemen. En als je geen vervoer hebt, je kunt ook met de trein of bus komen, voor eventueel transport vanaf het station kan ik zorg dragen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:23

hanna schreef:
Er is een probleempje ik ben al (zesenveertig), mag ik nu nog wel op de door mij medegeorganiseerde boktmeeting komen?????? Cool Verward Want volgens sommige bokkers ben ik dus veel te oud, jammer want volgens mij maakt leeftijd niet uit en ben je zo jong als je je voelt..........


Zo oud?! Nee, nee dat kan echt niet hoor! Haha!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:59

Jammer, dan mag ik niet komen, nou veel plezier dan...... Huilen Kwijl

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 19:44

Wat een gezeur over leeftijden, hoezo discriminatie Haha!
Ik ben 21 jaar, val ik nu in de oude of jonge groep? Verward
Geintje, ik kom wel als dat mag van de bokt commissie!!! Cool

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 20:24

Mensen van alle leeftijden mogen komen haha.
Peter en ik zijn 33 en 34, mag ook wel toch...
Alleen dan die ene persoon van die ene leeftijd niet... Haha!
Mensen die daarover vragen hebben, pb even naar de 'organiserende personen'.
Eerste meeting dus zonder paarden, maar wel met foto's, fototoestellen en filmcamera's }> ...
Ik wil iedereen op Bokt zien naderhand grijnz.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 22:16

Ik neem mn Digi waarschijnlijk mee!! dus allemaal lachen als ik foto's maak Haha!

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 23:17

Voor mensen met een vervoersprobleem, de bus mag 1200kg trekken, dus een 1 1/2 paards met een klein paardje erin kan en mag ik wel trekken.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 09:13

Weet je wat.... ik kom gewoon!!! Wel met hondjes als dat geen probleem is??? Tong uitsteken Ik wil jullie graag meeten! En ik moet nog even zien hoe ik er kom. Ik denk met het openbaar vervoer. Hanna, kun jij me dan van het station plukken evt.???? Ik zal zien of ik nog wat mensen mee kan krijgen okee? Wie van de mensen die jullie weten dat ik ken willen jullie graag meeten??? Dan doe ik de overhaalpoging wel grinnik.... Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:57

Misschien een beetje offtopic, maar wat zijn dat voor hondjes? Ik ben namelijk als de dood voor herders en van die andere leipe beesten, komt omdat ik vroeger een keer aangevallen ben en bijna mn gezicht kwijt ben geweest door zo'n doorgedraait beest. Verdrietig

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 15:38

Om ff op die hondjes verder te gaan;
Ik ben al een tijd niet meer bij manege Stroombroek geweest, maar eerder liepen daar allemaal honden over het terein; heel veel Labradors, Jack Russells en één Mechelaar (maar die is dacht ik toen dood gegaan), en een Duitse Staande.
Aaf: is dat nog hetzelfde gebleven???

Oh, Jurga: probeer iedereen maar over te halen !!!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:57

Klopt lopen ca. 20 honden rond, Jack's, Labradors, een Mechelaar en nog wat ongeregeld goed, dus honden meenemen, ik weet het niet of dat zo verstandig is. Wat zijn het voor'n honden Jurga, ben zowieso wel bereid om je van de trein te halen.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:48

Leuk dat er zoveel mensen willen komen!!!! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:49

Twee goed opgevoede Jack Russels... Haha!
Maar weet je hoe het zit... ik kan alleen komen als ik de honden meeneem... Ik ben namelijk de dog-sit als mijn ouders op vakantie zijn... Dus da's een beetje het verhaal...ik wil heel graag komen meeten met jullie allemaal, maar dan moeten de honden mee. Als jullie denken dat het niet gaat, of dat er daar idd allemaal honden los lopen, dan ben ik bang dat het niet gaat... Neem geen risico als het om mijn honden gaat. *LOL* Als er daar waar wij gaan meeten de honden die daar lopen een beetje wegblijven, dan is het geen probleem, ik kan ze zowiezo aan de riem houden... Laat het me maar ff weten of dat zal gaan kee?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 23:39

Ik ben ff aan het kijken wat ik ga doen nu. ik wil erg graag komen en waarschijnlijk komen mijn ouders ongeveer rond drieen weer terug, dus dan zou ik ze thuis kunnen laten. Haha! Jullie horen het nog... Knipoog

Hobbelpony

Berichten: 184
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 16:17

Oh wat jammer dat ik niet kan komen zeg...
Als ik het allemaal lees, zo leuk! Zo veel Bokkers, honden en paarden natuurlijk.
Volgende keer beter!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 17:44

zeg dan gewoon gelijk dat jullie marcel er niet bij willen hebben, ga niet zo zielig lopen doen.

How low can you go?