samen met *tamara* afgesproken om met de trein naar soest te gaan, de rest had ander vervoer. het begon al een beetje knullig want we stapte bij het verkeerde station uit....dus geen bus 70 die we konden nemen en toen we daar stonden bedachten we dat we ook geen telefoon nummers hadden en dat simmie dus bij een bushalte stond te wachten om ons op te pikken.....we zijn dus maar gaan lopen, na overleg met een fietser en hebben na 10 minuten maar een taxi gebeld

toen kwamen gucci-girl, tadano en willeke 18 ook aan, of ze waren er al, maar in de stress zag ik ze later dus pas.
simmie was er ook al...gelukkig stond ze niet nog bij die halte te wachten!!!!!
goed toen kregen we dus een paard toe gewezen en gingen we zadelen...
ik ging op pele..leek me wel een leuk paard van uit de box gezien dan...*tamara* wou graag een groot paard en kreeg een reus en de rest was ook wel tevrede geloof ik.....
even in de bak gestapt en toen kwam k er achter dat die van mij niet echt blij was te moeten lopen....maar een zweepje mee genomen...en toen begon de rit......
ik vergeet helemaal te vertellen dat mhyrez(sorry echt geen idee hoe je je naam moet schrijven)
goed rit begon dus....zijn we rustig aan maar eens stappend het bos in gegaan......en toen een drafje.....en toen begon de elende....hoorde je in de verte *tamara* piepen of we weer konden gaan stappen...dat paard zat blijkbaar voor geen meter hahahaha wij weer in stap om t later weer te proberen....maar hij zat nog steeds niet lekker...verder hebben we veel gestapt en drafjes gemaakt t was echt onwijs heet.....en toen kwamen we bij een galopeerpad....en toen kwam ik er achter dat ik op een rotbok zat......galopje zat wel lekker, maar hij pakt gewoon t bit vast en peert hm..trekken leidde alleen maar tot harder rennen en een schop tot tandklapperen....ben maar naar voren gaan zitten en op de kont van t paard voor me gemikt....was toen al niet zo blij.
later nog een galopje en toen weer t zelfde en omdat hij me nou zo leuk vond een bok toe......grrrr ik had gewoon een rustig mee hobbel ritje ingedachte en niet van dat geklier!!!!!
maar goed volgens mij hadden we rond die tijd allemaal geen kont meer over, ik in ieder geval niet en ik hoorde tamaar ook zoiets roepen hahhahaah
goed bijna thuis.....god dank

nog een drafje om t af teleren en toen kwamen we bij een tak...dus simmie riep wil je springen naar rechts anders naar links....toen kreeg pele weer zo'n tik en peerde hem om een geweldige duo sprong met simmie af te sluiten met een bok..... ....later nog wat ruzie met hm gehad....maar goed toen kwamen we op stal...paardjes afgezadeld en af gespoten...... toen ben ik met *tamara* in de kantine gaan zitten en was iedereen in eens weg....waar waren jullie in eens heen.......
nog wat gedronken met simmie en toen heeft ze ons naar t station gebracht..nogmaals bedankt, moesten even rennen want de goede trein stond er...maar thnx!!!!!)
dus dat was ons ritje.....waarom zijn er eigenlijk geen foto's?????
wie vult mij aan?????