) na de pauze hebben een aantal mensen met hun paard les gehad en tips gekregen. De opkomst was bijzonder groot en het was een gezellige groep mensen die enthousiast deelnamen! Een dergelijke dag is zeker voor herhaling vatbaar! Alle aanwezigen, reuze bedankt voor jullie enthousiasme! (tja en daar loop je dan op de zondagochtend.....)
balansoefeningen...
uitleg aan eusebio...
Ik zit nog steeds na te genieten van de leuke dag. 't Was heel leerzaam (oeps... kan ik wel echt paardrijden
??) Rhijnauwen: bedankt voor de superorganisatie van deze dag! Mogen er nog meer volgen! Ben trouwens erg benieuwd naar meer foto's (MootjeH??)
Op zoek naar mijn zitbeenknobbels en een spier in mijn rug die ik nog niet kan vinden, Wopke stond er bij van: als je klaar bent hoor ik het wel

). Echt fantastisch hoe af en compleet het weer was: organiseren zit jou en Cor echt in het bloed! Echt toppie, petje af!
in de bak, ben blij dat het van vrij veraf is en toch nog enigszins incognito...
(dus zonder benen)
eens in de praktijk te brengen. Misschien eerst maar eens op een houten kruk oefenen...
mijn topografische kennis heeft me even in de steek gelaten