Vanmorgen dus al vroeg op.... *gaap* omdat ik met mijn moeder om kwart over acht naar de supermarkt zou gaan om broodjes voor de lunch in te slaan.

Maar goed, toen erop. We waren allemaal klaar en rond een uur of één gingen we volgens planning weg. Harald was al niet meer te stoppen. Iedereen is getuige geweest van Haralds liefde voor ZIJN Jurga. Màn, wat een hittepetit is dat zeg. Ik weet ook wel dat 'ie gek kan doen, ik ken hem voor de kar haha, maar had hem onder het zadel nog nooit zo knotsgek meegemaakt!

Daar gingen we dus half voluit. Maar ja, Manon had al een paar maanden niet gereden en zat op een vreemd paard en ze was een beetje bang. Ik moest dus voorkomen dat Jurga ervandoor zou stuiven en ondertussen Harald ook nog houden. Poeh, en dan te bedenken dat Harald geen kleine jongen is en wel wil gaan tanken....

Maar goed, eerst dus nog ff naar het middelpunt van NL geweest...ehm...waar zat 'ie ook alweer haha (was er ook al jaren niet meer geweest!!!

Ik en Manon maar rustig de bult opgestapt, en de rest kwam er achteraan.... Lekker genoten van thee, koffie, wat fris en broodjes... Ging er zeker wel in...

Rond kwart over drie reden we weer weg vanuit het Zandgat. Nonnie ging maar met de grooms mee terug, ze was zo stijf geworden haha. Dus ik vroeg karin maar of zij geen zin had om SuperJurga naar huis te rijden. Natuurlijk had ze dat wel, wie wil dat nou niet gnagna. Eerst nog een paar keer de bult opgescheurd.... Ik stond met Harald nog bovenaan en Jurga ging naar beneden.... CRISIS!!!! Maar Sjuim...ik ben wel blijven staan bovenaan haha.... Mayo merkte al op dat Harald HENGST-WANNABE is, maar nee, dit heet Jurgaliefde...