Vandaar dat ik en Lineke (horssie) weer een datum hebben geprikt, namelijk zaterdag 21 Augustus. We hopen dat er dan wat mensen kunnen!! De tijd: Half 10 afspreken, en om 10 uur vertrekken we (behalve als iemand belt als/dat ie wat later komt natuurlijk door omstandigheden). Als je niet van wachten houd kan je dus misschien beter om kwart voor 10 komen.

Afspreekplek
De afspreekplek is bij de parkeerplaats van de bakken, bij ponyclub de Bosruiters. Dit zit dicht bij het Lucas ziekenhuis, namelijk in een zijweg ernaast. Als je voor de ingang staat van het Lucas ziekenhuis de eerste weg links van het ziekenhuis. Je komt bij deze weg ook langs Randerode (rechts). De parkeerplaats is te vinden aan de linkerhand, achter de parkeerplaats is een grasveld/parkje te zien en misschien zelfs de bakken van de ponyclub al. We spreken op het grasveld / parkeerplaats af, om half 10 dus, en om 10 uur vertrekken!
Ik weet niet hoe lang de rit gaat duren, maar je mag wel erop rekenen dat we een aardige tijd weg blijven. We gaan niet overhaasten of te hard / te lang hard, en houden er natuurlijk rekening mee als iemand graag wil stappen als we in draf zitten, enzovoorts. Maar we willen er wel een gezellige dag van maken dus het is dan wel handig er rekening mee te houden dat we niet na een uurtje al terug zijn.

Misschien wel handig als mensen die meegaan mobiele telefoon nummer uitwisselen, met bijvoorbeeld in ieder geval mij (ik ben er sowieso om half 10!) zodat ze kunnen bellen als ze wat later aanwezig zijn zodat we kunnen wachten tot iedereen er is!!
Nou, wie gaat er allemaal mee?

*langbericht*
Dusseh, we hopen dat er dit keer wat meer mensen kunnen komen!
Als er nog vragen zijn hoor en en beantwoord ik ze graag.