Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Citaat:Op 2001-11-05 16:37, schreef Fitzroy:
Sonja, ik kom dan idd met Fitz en ik durf de Milena-uitdaging best aan, dan kan jij een stukje op Fitz rijden.
Wat ik eigenlijk niet snap, is dat wij niet gewoon een keertje bij Noordwijkerhout afspreken, dat scheelt ons een hoop reistijd![]()
Wij zijn toch niet allebei blonT om helemaal naar Lunteren te gaan om te meeten?
Hihihi, eigenlijk heb je gelijk, maar dat geef ik natuurlijk niet toe he!!!

. Okay, dus we gaan naar Juffrouw Tok??? Vind alles prima.
Moeten we wel even weten hoeveel mensen er dan meegaan naar Juffrouw Tok, dan kunnen we ff reserveren. Misschien wel slim... We starten dus vanaf onze weide, heb toestemming van mijn opa om daar de trailers te parken.
Voor het adres en routebeschrijving: pb mij maar even, lijkt me het makkelijkst. Is btw heel makkelijk hoor
. Ehm...wat nog meer??? Willen we nog een broodje eten en wat drinken voordat we gaan ivm vertrek rond lunchtijd??? Als iedereen een kleine bijdrage levert, wil ik best voor broodjes en wat te drinken zorgen... En nu moet ik nog ff bedenken wat we met de grooms gaan doen haha.... De grooms kunnen er wat mij betreft ook voor kiezen om later te komen, tegen de tijd dat wij terugkomen.... en dan mee naar Juffrouw Tok... Maar die keuze is aan hen... Er valt zeker wel wat te regelen. Of zijn er veel mensen VOOR een stop onderweg met broodjes waar we dan de grooms weer meeten??? Laat het me ff weten okee???? Alle ideeen welkom...Citaat:Op 2001-11-05 20:13, schreef Jurga:
Enneuh Sonja en Honeybee, jullie moeten we komen hoor!!!!!
.... Maar dan moet dat gekke ding wel starten; is een vrij essentieel deel van het rijden met een veewagen...
M'n voorgloeirelais is kapot en moet vervangen worden. Heb een nieuwe besteld, maar is nog niet binnen...
Maar wat niet is kan komen, toch?