http://www.disconewyork.nl

1- Tussen 10 en 11 gratis entree. Ga je later, dan zal je 6 euro entree moeten betalen, of je moet een goldcard hebben van ny, en dan hoef je maar 3 euro te betalen.

2- Muntjes kosten volgens mij 1,20 per stuk.

3- Er is een R&B zaal, een feestzaal, en een trance zaal..wat oploopt van trance/techno/hardstyle. En dan de kelder met oude hitjes van de jaren 80 en 70 etc..

4- Jassen worden ingeleverd, je krijgt een muntje terug. Niet kwijtraken, anders moet je er voor betalen.

En zullen we om half 11 afspreken op het marktplein bij de brinktoren?

Iedereen gaat op eigen kosten. De gene die ver weg wonen of niet direct terug naar huis willen die nacht, kunnen blijven slapen (mijn vader woont 200 meter vanaf de discotheek)
Ik heb 2 tot 3 slaapplaatsen. Roep maar!
Trouwens de trancezaal is meestal vanaf 12 uur open. Soms ook eerder, ligt eraan hoe druk het is. De disco is tot 6 uur los. Ik sta meestal in de trancezaal, maar ik loop ook wel af en toe rond! Dus hopelijk wordt het dan een soort van meeting?

Wie mee wilt! Melden! Dan kan ik een lijst gaan schikken! En ohwja wat je muzieksmaak is is denk ik ook wel interresant!

Hou het wel leuk! Vooral de gene die bij mij zullen blijven slapen, zuip je niet klem en kots niet me hele huis onder!